Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Täällä myös omanapa päivitys, tein huvikseni testin kun oli tuolla kaapin pohjalla ja samantien tuli tälläinen: Aijaa.com - 10681979 anteeksi huono laatu, isonsin kuvaa ja meni rakeiseksi kun puhelimella otettu ja se laittaa ne kuvat aina hurjan pieniksi..

dpo:sta ei sitten niin mitään käsitystä, kun tuon keskenmenon jälkeen ollut kaikki ihan sekaisin, enkä ole edes ajatellut että olisi mahdollista raskautua samantien uudestaan mutta nyt menee jo yli ymmärryksen tämä testi..ei voi pitää paikkaansa, vai voiko? ;o
 
No mitäs siitä nyt sitten 3-4vk olis....että tota tuskin se nyt enää kummittelee, siellä kummittelee jo joku toinen sitten, koska sillon sen km jälkeen testasin muutama päivä sen jälkeen niin ei enää testissä näkynyt yhtään mitään, ei edes viivanpaikkaa. Nyt meen kyllä hakeen samantien vielä uuden testin kaupasta ja tuun sitten tänne linkittelee, eihän tätä usko ;o en vaan jotenkin pysty kuvittelemaan että samantien oisin tullu raskaaks, ei voi olla kierto heti kohdillaan sellasen jälkeen ja nyt jo noin selkeetä viivaa pukkaa? taitaa olla testissä vikaa :kieh:
 
Naapurin tyttö
Miekin ostin tänään huuto.net:stä noita Alice testejä, oon vähän joka puolelta ostanut niin ovis kuin r testejäkin, riittää hetkeksi :p

selkeistä selkein plussa Ruska, onnea :)

Voi että kun saisi itsekin sen plussan...

Jos ensi viikkoon mennessä ei ala tätiä kuulumaan ja testit yhä ei anna sitä toista punaista viivulaista niin sitten otan tuolta laatikosta terolut paketin ja napsin viikon kuurin... Eipä ole tarvinnut piiiiitkiin aikoihin niitäkään syyä... inhoan niitä kun niitten takia kiipeilen seinille takuulla... Voi mies parkaa mikä kestäminen sillä sit on :LOL::LOL: kun höysteenä on vielä hormoonien lisäksi syvä pettymys.. tosin en oo vielä todellakaan toivoa menettänyt ja jos tosiaan kävisin ennen niitä teroja sit siellä verikokeessakin... :)
 
Moi!

Naapurin tytöllä mäkin oon näkevinäni jotain tositosi haaleeta samoin kuin Miijanen parissa kuvassa. Tosta rfsu:n testistä näyttäs olevan netti pullollaan noita punaisen viivanpaikan juttuja, vaikkei ookaan sitte mitään merkanneet. :( Aika ikävää, että sellasia testejä on markkinoilla. Vai tuleeko ne aina testiajan jälkeen vasta?

Mun se aamuinen apteekin oman haamunen on tummunut tosi selkeäksi, mutta väriä en siinä kauheesti erota. Illaks ostin First Signalin testin ja siinä näky jotain haaleaa viivaa, mut en nähnyt siinä väriä. Tuli kuitenki testiajan sisällä. Katsokaa te mitä mieltä te ootte näistä. Määhän testailin silloin jo joku viikko sitten niillä alice-testeillä ja muistaakseni mur-mur sanoi, että se voi reagoida ovulaatioonkin, mun kierto vaihtelee 20-30 päivän välillä, se on ollut aika epäsäännöllinen, enkä siis tiedä missä vaiheessa meen. Mutta joo, tässä on nää testit. Laitan kummastakin kuvan kuivanakin ja siitä first signalista testiajan kuvan kans. Vähäks tähän jääki koukkuun!!!! :D :D





Eiks ton kasettitestin pitäs olla apteekin testiä herkempi??? Aamulla teen sellasen marketin liuskan, ku ne on niin edullisia. Menee muuten omaisuus tällaseen harrastukseen. :D
 
Viimeksi muokattu:
Viivat tulivat n. 5-15 min testauksesta. Eikös se ole testiajalla? kaikissa olen olevinaan nähnyt punertavaa, mutta mene ja tiedä nyt noista.. Testaan varmaan viim. sunnuntaina jos ei täti tule ennen sitä.

onnea kaikille plussista <3 ihanaa!
 
mur-mur kiitos. Nyt meenkin bongaamaan ne niin saan sitten ens viikolla jossain vaiheessa alotella. Mahtaaks se olla lainkaan niin kivaa ku ovisbongailu. Tuo saattaakin olla vähän stressaavampaa vaan...

Siks päädyin tonn huutonettiin katteleen, ku täällä luin että joku oli tai monikin varmaan oli sieltä tilaillu. Aika edullisesti kyllä sieltä tuntuis saavan niitä :)
 
Reissusta palattu. En päässyt palstailemaan, joten yritin nyt päästä ajan tasalle pikaluennalla. Hienoja plussia ja haamuviivoja. Onnea plussanneille ja vahvistumista haamuilijoille!

Mulla ei ollut testejä mukana enkä muutenkaan viitsinyt alkaa testailemaan (ei omaa rauhaa). Huomenna kai voisin testin tehdä. Mukava lukea, että muutkin on siinä jopa punertavaa viivaa nähneet. Ihmettelen vaan voiko se olla plussaa tarkoittava, kun vuoto tuli ja on noin vaalea. Lämmöt on edelleen sen 37 astetta, muniksia polttelee ja menkkakipuilut juiliskelee kohdun alueella. Tuhrua ei ole enää tiputellut yhden päivän pientä tiputtelua lukuun ottamatta. Kasvoja kuumottelee, rinnoissa on tuntemuksia ja on jotenkin erilainen olo. Raskauteen en silti uskalla uskoa, mutta toive on kova. Kyllä tästä täytyy lääkärille päästä selvittämään. Kystaa veikkaan testien perusteella. Nehän voivat aiheuttaa hyvinkin raskautuneen olon. Aikaisemmin on kyllä lämmöt olleet alhaalla ja nyt on korkea lämpö alkukierroksi jopa kilpirauhaslääkityksestä huolimatta.

Huoh. Täytyisi purkaa tavaroita ja koittaa sitten unille. En ole taaskaan oikein saanut nukuttua hyvin, joten väsymystä piisaa. Oma sänky kullan kallis ja kultakin vieressä. :D Katsellaan kuinka ämmän käy. :LOL:

Plussatuulta pinoon!
 
Kultsipallolla näen vain valkoisen viivanpaikan ylemmässä ja toisessa en näe koko viivaa tuolta väri kertymältä.

Pelen apteekin oma näyttää lupaavalta, mutta mä en saa nyt näkyviin tuossa first signalissa mitään. se nyt on muutenkin niin outo testi. älä vaan kato sitä testiajan jälkeen, ne antaa välillä melko hurjia roskisplussia turhaan. niistä löytyy varmaan tältä palstalta kuviakin ja paljon. ite oon joskus kyllä oikeasti plussannutkin tuolla, itseasiassa tuon nuorimmaisen kohdalla tein eka tuon testin. =) Tuo apteekin oma näyttää hurjasti samalta kuin mun eka plussa tästä odotuksesta dpo 8...:popcorn:

Kumpaa pele tarkoitit, että on tullut testiajalla 5-15min? apteekin oma pitää tulkita 5min sisällä. mut tarkoitit varmaan tuota toista.
 
  • Tykkää
Reactions: Pele
Apteekin omaankin tuli se aivan haalea viiva, jonka koitin tänne päivällä lisäilläkin ja sitten tohon first signaliin tuli se keskimmäinen noista äskeisistä kolmesta siis testiajalla. Toi apteekin testin kuva on siis se, jonka aamulla pissin ja nyt se oli tullut noin tummaks jo.

Eilisen illan testi oli ihan nega, eikä tullut kuivuttuaankaan mitään näkyviin. Apteekin testin lirutin aamupissaan. First signalin testissä taisin olla pidättänyt pari tuntia mutta olen juonut aika paljon tänään.

Onpa tää jännää. :D Niin ja kiitos vinkeistä! :)
 
Naapurin tyttö: mun näytöllä näkyy ihan selvä valkoinen viivanpaikka tuossa alemmassa. sen vas. puolella näkyy ehkä vähän väriä. mulla kun enteili plussaa dpo 8, viiva oli selvästi sellainen paksuhko, vähän kuin tuo Pelen viiva. tuo näyttää oudon kapealta.
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Leo81 Laitan kuvan hienolla piirroksella :D Eli uloimmat viivat on viivanpaikan reunat uloimpien ja siitä seuraavien välissä näen vaaleeta punaista, sitten on tuo vino viivoitettu alue jossa tod kapea valkoinen viiva... Hassua, eikö totta? :D :D

 
Naapurin tyttö
metsämanssikka ovat apteekin omia, tänään iltapäivällä tehdyssä tuli eka kerran tuollain kun tuossa alemmassa tikussa. sen näkee selvästi kauempaakin, varsinkin sen kapean valkoisen osion ja läheltä siitä erottaa hieman väriäkin...

Että saapi nähdä :D
 

Yhteistyössä