Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

No noi nyt on sen verran sumeitakin että en epäilis vaikka joku ei sieltä erottaiskaan jos on vähän huonompi näyttö koneessa :D mä täällä vieläkin mietin että onko tää oikeesti mahdollista. Isäntä on lomareissulla kavereittensa kanssa enkä oo vielä uskaltanu sillekään kertoa..huomenna tulee kotiin niin ajattelin jättää nuo testit pöydälle kun itse olen töissä silloin kun hän sieltä saapuu :D mielenkiinnolla jäämme siis odottelemaan...
 
Ääks tein testin äsken ja 2min kohdalla siinä näky jotain ja näyttää et ehkä vois jopa punertaa. :) kuvaan en tiiä miten sain mut tuun lisäilee kun saan typylle aamutoimet tehtyy. Nyt jännittää :heart:

Käänneltävää, väänneltävää ja tihrustettavaa :) jos joku haluu käsitellä niitä niin ois kiva nähä näkyykö niissä mitään.

Tässä ensin testiajalla
Aijaa.com - 10684607

Ja testiajan ylitettyä
Aijaa.com - 10684610

ps. livenä näkyy tiiraamattakin, mutta miks kamera syö sen viivan ?
 
Viimeksi muokattu:
Masun testissä näen jotain, mut alemmassa näkyy myös valkoinen viiva. :O

Mun aamun pregcheck oli nega. :( Tai ekan kolmen minuutin aikana näkyi aivan haalea viiva, joka sitten hävisi, kun tausta muuttui kokonaan valkoseks. Teen iltapäivän pissasta vielä toisen ja sitte seuraavaks varmaan sunnuntaina vasta, jos tossa seuraavassa ei näy mitään.


Tässä ku neljä-viis minuuttia oli täynnä eli se testiaika, niin tosiaan oli hävinnyt se, joka ekassa kuvassa hiukan näky.
 
Viimeksi muokattu:
Pele : Mä näen tässä viimeisessäkin ainakin viivanpaikan, niinkuin noissa edellisessäkin kahdessa :). (vaikka minä olen se huono "haamupongaaja" :D )

masu-90 testissä näen myös viivanpaikan :).

Eli alan kehittyä :D. Väriä en osaa erottaa, mutta pidän semmoista tummaa viivanpaikkaa hyvänä merkkinä, valkoinen on yleensä vain valkoinen,tummasta voi jotakin kehittyä :)
 
Pele: pc testi tekee noin mulle, eli se viivanpaikka näkyy selvästi ehkä hitusen punertavakin kun se on juuri imeytynyt testi alueen läpi kuten sun eka kuvassa. toisessa näkyy kyllä selvääkin selvempi valkoinen viivanpaikka. :|

Masu: viivanpaikan nyt ainakin näen. väriä en kuvissa saa näkyviin.

Metsämanksikka: mä oon saanut noilla jokaiseen tikkuun sen viivanpaikan näkyviin ja se on sellainen välillä jopa aluksi punertava, mutta kuivuessaan muuttuu ihan läpikuultavaksi harmaaksi. eka haamu kun tuli viiva oli selvästi sellainen leveä ja jäi siihen punaisena. nyt kun katon sun tikkua, niin tosi haalean viivanpaikan näen. : /
 
Naapurin tyttö
Kännykällä ei saa maan parhaimpia kuvia, mutta katsokaapas mitä minun vanhat silmäni näkevätkän.. mie näen haamulaisen. siis oikean haamulaisen :eek:




*MUOKS* Ei muuten näy näissä kuvissa, höh :(
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Nyt näen Naapurin tytön testeissä jotain. Väriä en vielä erota, mutta toivottavasti ilmestyy =) Onko teillä ollu puuhailuja viimeks milloin? Jos se ovis nyt vaan on ollu normaalia myöhemmin =)

Ruskalla on ihan selvä plussa =)

Pele Mullakin noi Pregcheckit teki sitä, että siinä imeytysvaiheessa näky selvemmin se viiva, johon pitäisi punertava viiva jäädä, jos elimistössä on raskaushormonia, mutta testiajan mentyä ei sitten yleensä näkynyt enää mitään :) Nega oli nega. Mutta kyllä se ensin aina säväytti, kun katto, että siihen alkaa viiva ilmestymään, mutta olikin väärä hälytys :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mom09
Naapurin tyttö
Hennu86 No kun me ollaan viimeksi puuhailtu 7.8. ja sitä ennen muistaakseni joskus 17.7..
En muistaakseni siinä välissä oo peuhannut ukon kanssa.. :D Mutta kun ei kaikkea voi muistaa tarkasti.. :p
Mietin vain että sitten on pakko noi isännän siittiöt olla super eläväisiä jos onkin ollut myöhemmin ovis... Noh, kait tähän kaikkeen tulee selvyys pian :LOL:

Illemmalla jos testais uudestaan kun tuli postissa pc:n liuskoja ja one stepin liuskoja... jos niihin tulee jotain niin sit toi apteekin oma on totta... jos ei tule niin sit se vissiin on tässä :p

 
Naapurin tyttö
Niin vielä, että ainakin eilisestä vahvempaa näyttää, ja heti näin siinä selkeesti viivaa :) Harmi vain kun tuo kännykän kamera ei näytä sitä miten mie sen näen... miksi ihmeessä se ei ota kuvaa sillai kun se oikeasti on...
 
Metsämansikka Näkyykö sulla luonnossa noissa david testeissä sellanen harmahtava viiva?
Mulla on nyt tältä päivältä jo 3 testin suora ja niihin on heti ilmestyny se harmaan tapanen viiva. Mitkä dpt sulla on menossa? Nii ja tää läppärin näyttö syö ne viivat. Kamerassa ne vielä näkyy. Koitan saada niistä laiettua kuvat.

Aijaa.com - 10686137


ei tästä mitään selvää saa. Veikkaan et noi on niitä viivanpaikkoja. Oon aikasemmin pitäny näitä testejä hyvinä, koskaan eii oo aikasemmin tullu mitään näkyviin ellen oo ollu raskaana. Nii ja näitten testien leveys on kasvanu ihan vähän. se taitaa olla ainut plussa koko testissä.
 
Viimeksi muokattu:
Ninja09 kyllä niissä semmonen harmaa just on livenä ei oikein kyllä kuvattua saa. mä oon lopettanut pillerit ja tää on eka luomukierto pillereitten kanssa kierto ollut sen 25 joten oisko nyt sit 20/25? ovis oireitta oli jo viime viikon tiistaista alkaen ja polttavia kipuja kanssa. tosta dposta en oo varma kun en tosiaan ovista ole tikuttanut..

Ninja09 mulla just tollasii kyllä mä erotan noi viivat/paikat.
 
Viimeksi muokattu:
Metsämansikka koitan olla vkl tekemättä testejä, koska mies pitää mua ihan tyhmänä ku näin aikasin testailen :D Maanantaina sit uusiks :p Sillon pitäis olla jo dpo10 joten jotain pitäis jo näkyä jos on näkyäkseen. Oon kyl jo luopunu toivosta tän kierron osalta :(
 
suskilla ihania viivoja jo!!! :) :) Ja Naapurin Tytölläkin näkyy jotain siellä.. :)

Tein iltapäivän pissistä nyt apteekin testin ja pidättelin ehkä kaks tuntia. Pissi oli tosi vaaleaa ja laimean näköistä, olisinkohan kuitenkin juonut liikaa? No mutta tässä on tulos.

Tosta miehelle kertomisesta.. Se ei tiedä läheskään kaikkia mun testejä, mut oon kyl joistakin sanonut, murto-osasta ehkä. :D :D

Tää on testiajalla.


Nyt kun oon ihan pihalla näistä testituloksista vaikka negojahan nuo taitaa olla mut en nyt ainakaan tänään enää testaa enkä varmaan huomennakaan. Sunnuntaina sit vois jo näkyä, jos siellä jotain olis, kun oli niitä ovisoireita silloin viikko sitten.

Hei kiitos vielä kaikille kun tiirailette mun kanssa näitä olemattomia testi-ikkunoita! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Leo81
Naapurin tyttö: Näen punaistakin siellä :) lähtis vaan tummenemaan nyt 8))
Metsämansikka: Viivanpaikka näkyy ainakin..punaista ei näy mulle ainaskaan..mutta toivoa pidetään yllä että lähtis punertumaan! :)

Ja täällä tosiaan Aijaa.com - 10686659 näillä nyt sitten mennään, piti tehdä vielä varmistuksen varmistus :) mies laitto viestin mulle töihin, kun jätin nuo testit tuohon pöydälle niin tuli että "onko nuo aitoja tosiaan, ettet vaan ole käynyt naapurista hakemassa".. kun naapurikin on raskaana :D vastasin että kyllä on mun omia ihan niin tuli vaan miljoona hymynaamaa takaisin :)) täällä nyt sitten hehkutetaan yhdessä. Tuntemuksia ei oikeastaan ole vielä minkäänlaisiakaan, kun en niitä ole osannut hakea ku en olettanut tämän olevan mahdollista edes. Hiukan nippailua, olisin luullut ovikseksi varmaan jos en olisi lähtenyt testailemaan..töissä tuli hieman huono olo kun ei ollut syönyt, rinnat arastaa PALJON mutta sekin ois menny menkkakiertojen piikkiin, eipä paljon siis normaaleista menkkajuilimisista eroa nämä tuntemukset :) yksi mikä ainut oli, niin mielentilan muutokset..aloin itkemään mainokselle 8)
 
masu-90 ekassa kuvassa näkyy haalean haalea vaaleanpunertava viiva, toisessa kuvassa vähän huonommin, mutta viiva kuitenkin. Toivoa on niin kauan kun vuoto ei ole alkanut. Joillainhan sitä hormonia erittyy virtsaan hitaammin. Oletko täysin varma tuosta DPOsta? Jos ovis onkin ollut myöhemmin ja siksi näyttää vielä haaleaa viivaa.
 

Yhteistyössä