Moi!
Naapurin tytöllä mäkin oon näkevinäni jotain tositosi haaleeta samoin kuin
Miijanen parissa kuvassa. Tosta rfsu:n testistä näyttäs olevan netti pullollaan noita punaisen viivanpaikan juttuja, vaikkei ookaan sitte mitään merkanneet.
Aika ikävää, että sellasia testejä on markkinoilla. Vai tuleeko ne aina testiajan jälkeen vasta?
Mun se aamuinen apteekin oman haamunen on tummunut tosi selkeäksi, mutta väriä en siinä kauheesti erota. Illaks ostin First Signalin testin ja siinä näky jotain haaleaa viivaa, mut en nähnyt siinä väriä. Tuli kuitenki testiajan sisällä. Katsokaa te mitä mieltä te ootte näistä. Määhän testailin silloin jo joku viikko sitten niillä alice-testeillä ja muistaakseni
mur-mur sanoi, että se voi reagoida ovulaatioonkin, mun kierto vaihtelee 20-30 päivän välillä, se on ollut aika epäsäännöllinen, enkä siis tiedä missä vaiheessa meen. Mutta joo, tässä on nää testit. Laitan kummastakin kuvan kuivanakin ja siitä first signalista testiajan kuvan kans. Vähäks tähän jääki koukkuun!!!!
Eiks ton kasettitestin pitäs olla apteekin testiä herkempi??? Aamulla teen sellasen marketin liuskan, ku ne on niin edullisia. Menee muuten omaisuus tällaseen harrastukseen.