Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Totta tuokin...ja miksi ton arvion pitää heittää noin paljon, onkohan kukaan oikeesti edes tutkinu tota asiaa sen kummemmin koskaan, joku laboratoriojunnu vaan heittäny tutkimusten jälkeen arviolta että "no kyllä ne sen muutaman päivän elää varmaankin..." ja siitä sitten vedetty omat johtopäätökset.

Noh, mä oletan että ne elää max. 2päivää hyväkuntoisina ja toimivina, sitten varmaan ehkä elääkin vielä pidempään mutta tuskin niistä enää lapsia syntyy sen jälkeen..niiltä loppuu kunto kesken jos 5-6 päivääkin siellä ui eikä mitään löydä :D
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
ohhoh, noh nyt olen taas piirun verran fiksumpi 8) aina sitä oppii jotain uutta. Kiitos tiedoista, sain mielenrauhan kun jo muutaman päivän tuota asiaa miettinyt :D kaikkea sitä saakin selville tollasistakin..kuka noita oikein tutkii :D
 
Hyvä tietää, mulla ei oo tarkkaa tietoa oviksesta, tai siis sinä viikonloppuna oli useana päivänä ovisoloja ja oli niin paljon ohjelmaa etten kerinnyt kuulostella itteäni. Simppoja laitettiin matkaan perjantaiaamuna mut en sit tiedä jos ovis onkin ollut vasta maanantaina tai tiistaina että säilyivätkö siihen asti. Jännittävää nähdä, ens kierto mennään kuitenkin jokatoinenpäivä metodilla :) Ja joo, taustailen aktiivisesti mutta en ole antanut vielä tikkuunpissaushimolleni voittoa vaikka kovasti polttelee. Tänään olis vähintään dpo8 enintään dpo11..
 
MiiJane76 minäkin nään kyllä molemmissa testeissä hailun viivan, alemmassa näyttäis olevan toisessa reunassa jopa ihan väriäkin :) Mä sain tuosta nuorimmaisesta ihan aluksi tuollaisia, jotka sit alkoi vahvistumaan. Katselin noita reilun kahdenvuoden takaisia testejä (joo, oon säilyttäny kaikista lapsista plussatestit..) Testejä taisin tehdä kuutena peräkkäisenä päivänä ennenkuin viivat oli tasavahvat ja vihdoin uskoin tärppiin :D
 
MiiJane - miullahan oli nyt viime kierolla silloin dpo4-5 t o s i kovat kivut vasemmalla munasarjassa 2h ajan:O..mie uskoihin, että kiinnittymisyritys oli.

Miullahan One Step liuskat - 25mIU/ml ei aiemmin ole näyttäneet viivan paikkoja edes..kerran keväällä sama homma, että: haaleaa punertavaa näytti testiviivasessa olevan muutaman testin verran(ovatkohan kuvat tuolla plussa pinossa?)..ja sitten ei enää näkynyt kun dpo päivät lisi..

Noilla One Step:in 10mIU/ml herkyyttä olevilla, tuli se harmaa/valkoinen viivan paikka usein näkyviin.
 
Viimeksi muokattu:
Mur-Mur Minäkin ihmettelen noita alkuviikon viivanpaikkoja 10mIU-testeissä. Eilen ei mitään 25mUI ja tänään selvä viivanpaikka.
:LOL:
En tajua. Tissit kipeytyneet, mutta ei mulla hirveen korkealla toiveet ole. Kemiallisia ollut niin monesti, että sama varmaan nytkin olisi edessä.

Toisaalta, ainahan sitä toivoo.. Melkein vaikka ei olisi ees seksiä sitä varmaan testailisi.
 
Osaako joku sanoa miksi ei lämmöt nouse ollenkaa, niinkuin yleensä ovulaation jälkeen? ovis mielestäni oli jo :x huomenna olis testauksen vuoro :D
mittaatko aamulämmön, ennen ylösnousua. Se kaikkein luotettavin tulos jos sen perusteella bongailee ovista. ja oikeaoppisesti kellon aikakin pitäisi olla suurinpiirtein sama ja suusta mitattuna. kainalo antaa kyllä vaihtelevia tuloksia. Itellä kyllä iltalämmöissä on oviksen jälkeen nousua, mutta periaatteessa niistä ei kannata päätellä välttämättä mitään oviksen kannalta.
 
Ilmoittaudun uudeksi hätähousuksi ja himotestaajaksi. Tänään kp1 ja yk3 pärähti käyntiin. Pikkukakkosta toivotaan kovasti. Seitsemänkuinen poika nukkuu pinnasängyssään.

Davidin liuskoilla oon ovista bongaillut, mut tällä kertaa ei tainnut munasolu irrota vaikka LH-nousikin, tavallisesti on lämmöt nousseet munasolun irrottua n. puolisen astetta normaalista, mut nyt oli lämmöt koko ajan normaalit. Edelliskerralla eli yk1 oli jotain kiinnittymisyritystä haamuilun muodossa, mut menkat sit alkoivatkin kolme päivää myöhässä.
 
no en nyt niin tarkasti. mutta yleensä lämmöt ollut selvästi koholla :| täytyy odotella testin tekoon. Meillä yk 8, esikoista yritetään =)

ps. olen kova testailemaan. nyt ollut testausta vähemmän kesälomalla. mutta postipakettia odottelen, ja pc liuskoja muutama varastossa:D
 
Viimeksi muokattu:
Taikatyttö, tuttikeiju - ovis oireitahan: limat, kivut ja testiviivanen vahva voi olla..mutta siltikään se ovis ei joka kierrolla tapahdu.:|
..keskimäärin 9-10krt/vuosi.

Itselläni juuri se varmin merkki ovuloimattomasta kierrosta, on tuo lämpöjen sahaaminen - lämmöt ei nouse, eikä pysy tasaiseen dpo10 saakka lukemissa: 37.1-37.2C

..jos tärppi ei käynyt mutta ovis oli, lämmöt dippaa alas melkeinpä joka kierto dpo10.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä