Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Leo Kiitokset kuvasta! Joo, eihän se vahvistu vielä vuorokaudessa se viiva. Minua huolettaakin se, miten hento viiva on dpo:hon ja kiertopäiviin nähden. Dpo siis tänään 12 ja KP 30/30-33. Siksi pelkäänkin, että kemiallinen on kyseessä.
 
Naapurin tyttö
Onko muita kenellä menkat viikon myöhässä ja sitten vasta plussanneet? - Plazan keskustelut ? Plaza

Täällä on uskomattomia tarinoita, joista muuten saa toivoa ;)

Leo81 Mie näin siinä testiajallakin viivaa, mutta näen omiani vissiin :D en vielä pyydä veritestiä, sitten kun kaksi viikkoa myöhässä ja kotitesti yhä nega niin sit menen veritestiin kyllä. Mulla on ollut kierto joskus sekasin, keväällä oli kaksi-kolme kuukautta menkat myöhässä. Mutta sitten sain tasattua laihdutuksella yms. sen 29pv niin eikö se nyt sit kiusaa kunnolla taas... en usko että se muuten vaan on päin mäntyä. Pakko varata ensi viikolla työterveyslääkärille aikaa tai jotain jos ei selvyyttä tule veritestissä. Mutta siihen asti odottelemme ;)
 
Omanapainen pikapäivitys. Tein iltapissasta pregcheckin liuskan ja sellasen sofin ja jälkimmäisessä erottaisin jotakin. Voisko se olla vain testin kenkkumainen ominaisuus? :(




Masulla mä näen valitettavasti valkoiset viivanpaikat punertavan alueen sisäpuolella. :(

Ps. Mää kuvasin noi kummatkin kännykällä, mut panin valkoisen kirjekuoren alle, kun joku täällä hihkas, että erottuis testit selkeemmin ku tummasta alustasta ja niinhän se menikin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea piuulle uuden kierron johdosta. Jatkuvassa epätietoisuudessa varmaan raastaa ja nyt paaaaljon plussatuulia uuteen kiertoon! :)
Mulla harmillinen aamupissatestaussessio. :( Ei niihin mitään oikein tule, ainakaan kuvaksi asti. :(
Tässä apteekin oma ja sofi one stepin testit. Ehkä kyse oli kuitenkin sitten siitä ovulaatiosta niinkuin mur-mur arveli. Mulla on ollut koko aamun alamahakipuja, sellasta menkkatyylistä jomotusta hiukan, mutta mitään vuotoa ei tule kyl.


 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Scarleth Ihan selvä haamulainen !! =)

Nanenilla myös selvä plussa =)

Naapurin tytön testeissä en valitettavasti näe mitään :(

Monet myöhäisistä plussista johtuvat nimenomaan siitä, että ovulaatio on ollut syystä tai toisesta myöhemmin kuin muulloin. Uskoisin, että nuo "eivät näy testeissä, mutta ultrassa kyllä" -tapaukset ovat aika harvinaisia :(

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1921427-piinailijoiden-oireet-ovulaation-jalkeen-ja-tulos/sivu7.html

Tuolla (sivu 7) mun piinailut "oviksen" jälkeen YK 5 reilu vuosi takaperin. Todistetusti ovuloin ekan kerran pillereiden jälkeen vasta lokakuussa 2011.

Kovasti jaksamista teille kaikille omissa tilanteissanne !! Epätietoisuus, niin inhottavaa !!
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin eilen aamulla testattu, ihan puhdas nega. Heitin jopa roskiin sen testin, enkä kaivanut sitä sieltä pois, ihme...

Lämmöt edellleen koholla ja rintoja mukamas kihelmöi jotenkin... :confused:
Huomenna ajattelin aamupissasta testata, edelleen kyllä liian aikaisin, menkkojen alkuun vielä ainakin 5 päivää mun laskelmien mukaan.

Mä en näe metsämansikan enkä naapurin tytön testeissä yhtään mitään :(
 

Yhteistyössä