Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Scarleth - kyllähän tuo on jo plussa!=):heart:

MiNalo
..olen pahoillani puolestais jos viivanen nyt hiipuhin poijjes:hug:

Naapurin tyttö..voihan..nuo Predictorit ei kovin hyvää palautetta ole saaneet kuumeilupinoissa..ovat hyvin useilla antaneet punaviivasta jopa testiajalla, varsinhin se herkkä - ilman, että on merkannut raskautta.
(itselläni ei kokemusta)

Kannattaa tarkasta tulikita se dippaus testiajan sisään, eikä yhtään enää vilkuilla sen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Scarleth - kyllähän tuo on jo plussa!=):heart:
Eipä nyt yllytetä hullua, naiset :D En tajua miten se nyt näkyykin tossa kuvassa noin hyvin :O Täytyy siis muistaa että testiajalla se mun mielestä näkyi hennompana, testiä sai suorastaan vähän käännellä että viivan sai kunnolla näkyviin. Jos mulla olisi yksikin raskaudelta haiskahtava oire, olisin varmaan ihan liekeissä tästä, mutta kun ei ole :D Eiköhän menkat siis kolkuttele jo ihan ovella... jostain mulla on sellainen käsitys, että nää Pregcheckit joskus antais haamuviivasia ihan syyttä suotta (?)
 
nimi - miusta noista O-testeistä ei mikään näyttäisi olevan ovisplussa?

LH-on kyllä koholla monasti koko kierronhin ajan - se huippu sitten vasta merkkaa(tasavahvat viivat)

Olisiko ovis nyt sitten tulollaan?..lemmiskelyjä suositteleisin.;)

((muoks))..ja mielestäni R-testi saattaisi nyt reagoida tuohon LH-piikkiin..T A I ovis ollut silloin Kp9 jälkeen heti..ja nyt O-testi tummuu tärpin johdosta;)(ja R-testissä viivaan paikka)
 
Viimeksi muokattu:
Naneni ONNEA!! :flower: Mitäs minä sanoin! ;) (tuolla toisessa pinossa meinaan)

Naapurin tyttö En nyt meinaa nähdä sun testeissä mitään...valitettavasti. :hug:

Hain nyt sitten niitä liuskamallisia testejä ja tällainen tuli:



Ei tuo nyt ainakaan vahvemmalta näytä...Voi että mua ottaa päähän jos tää on kemiallinen! En ole kyllä koskaan aikaisemmin kemiallisessa saanut noin "selvää" viivaa. :confused:

muoks. Lisäänpä vielä kuvan kolmesta liuskasta yhdessä. Kaksi ylintä on eiliseltä ja alin tämänpäiväinen. Kuivuneena siis ovat kaikki.

 
Viimeksi muokattu:
Tässä vielä kuva noista kp9 testeistä vähän tuoreempana.
Aijaa.com - 10666291

Tuossakin kuvassa ylempi on kuivunut ja haalistunut. Alempi on enemmän sitä mitä olivat.
Mutta sitä tässä mietin juuri, että onko ovis nyt tulossa, vai oliko tuolloin jo noin aikaisilla päivillä. Voiko se tulla kaksi kertaa kierrossa? :D

Whisky Peat: Näkyivät olevan One step (eli onko nämä juuri niitä davidin testejä?).
 
nimi - nyt tuossa toisessa laittamassasi kuvassa, tuo alempi dippaus ON mielestäni O+:wave:

..2 vaihtoehtoa: toinen ovis tai niin kuin aiemmin kirjoittelin tuolla yllä: tärppi käynynnä ja O-testi ragoi siihen noin vahvasti jo nyt.=)(ja R-testissä viivan paikka)
 
MiiJane76 - jännä kun toisilla se epäherkempi - 25mIu/ml näyttää esim. sen alkaneen raskauden herkemmin..kun taas turhia viivanpaikkoja se 10mIU/ml..

Laitappas meille kuvaa siitä dippauksestasi - molemmista testeistä, niin saamme tiirailla!:D
 
Minalo: ei se ainakaan haaleampi ole kui eilinen viimeisin. se kun vielä mun mielestä tummuu kun kuivuu entisestään. Näin mulla ainakin tuo toimi. mullakaan ei päivässä ollut suurta eroa, sitten parin päivän jälkeen ero jo näkyi paremmin. Toivotaan, että on muuta kuin yritystä!!!
 
Minalo: tässä sulle mun peräkkäisten aamujen tulos kp 31 yllä ja kp32 alla (ultran mukaan dpo12 ja 13). jos sua yhtään helpottaa nähdä, ettei toisillakaan tummu niin selvästi. tuo alempi testi on vähän kostea vielä testiajan jälkeen aika lailla heti otettu kuva vähän siitä vielä tummui. mutta melko samanlaiset oli myös kuivuessaan. en muista huomaako eroa yhtään kuivana.

 
Viimeksi muokattu:
naapurintyttöminä kyllä näen (yläosastaan näkyy hieman paremmin kuvassa), mutta viivanpaikalta näyttää ja jos on kerran testiajan jälkeen tullut niin apteekin omassa sellainen valitettavasti helposti tulee näkyviin testiajan jälkeen. ootko ajatellut soittaa neuvolaan, jos saisit veritestiä tai jotain. jos sulla ei ole näin kierto koskaan venynyt niin kysy jos saisit.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä