Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Eufemia. mä sain rv 4+1 aamupissasta (dpo 14) tai 4+4 digiin raskaana 1-2 joten ihan normaali tulos. 4+1 on oletetusta oviksesta ja ultrakin sitä oletusta nyt tuki. mulla on näyttänyt edellisestä saman kun oli lähes rv 5 täynnä. mulla nousee aluksi hitaasti tuo hormoni ja sitten yhtäkkiä alkaa nousta. haaleita viivoja tuli apteekin omaan useamman kerran ja sitten vasta rv 5+1 tais olla tasa vahvaa viivaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eufemia
INVIS - nyt voisit sinähin olla hätähousu ja dipata reippaasti R-testin!;)
..varsinhin jos et tarkkaa ovis aikaa tiedä?(dipannut O-testejä)

Toki voit muutaman päivän odotella, kierron loppupuolelle..maltatkos?:whistle::D
..nähtäiskö me siun dippaus jo huomenna vaikka..:wave:
 
Naapurin tyttö
Täällä nieleskellään pettymystä... heräsin äsken päikkäreiltä kun väsytti yllätys yllätys ihan älyttömästi. Oksettaa ja yökinkin aika rankasti, tein uuden testin ja nega :(
Että eiköhän tämä ollut tässä..
Ihmetteln kun on niin oksu olo että melkein laattaan ja yhä lämmöt koholla...
 
MiNalo..siulla nyt Kp30/mikä dpo pvä? kuinka pitkä siun luteaalivaihe yleensä on?
..onko kierron pituus normisti tuon 32?

Jospa se pikkinen olis kiinnittynyt vasta tuossa dpo9-10:heart:
..ja siksi ei aiemmin ole testeissä juurikaan mitään näkynyt, eikä esim. dpo10 niin kuin muissa tärpeissä.

((muoks))
Kurkkasinhin jo tuolta aiemmilta sivuilta - siulla vasta dpo12..
..eli, hyvin saattais tuo kiinnittyminen olla mahdollinen vasta dpo10 ja nyt vasta haalean haaleana näkyy testissä.

Kiinittymisestähän menee yleensä se 2-3vrk, ennen kuin testi raskaushormonin bongaa.(riippuen myöskin siitä, kuinka nopsaan yksilöllisesti HCG nousee?
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö: outoa nuo sun ovistestit, tuo olo kyllä vois omalla kohdalla kyllä viitata ovikseen. huonoa oloa yms. Joskushan stressaaminen saattaa venyttää kiertoa, tiiä sitte. Negalta se sun testi kyllä mun silmäänkin näytti. :| ilmeisesti se pc liuskan viivakin oli sitä viivanpaikkaa kun siitä ei sitä punaväriä kuitenkaan näkynyt. mut älä vielä luovuta, sullahan ei ole vielä vuotoa...:hug:
 
Voih, miten paljon haluankaan tuon haamusen johtuvan raskaudesta! Pahoin pelkään, että hipaisusta lienee kysymys taaskin. Huomenna kauppasta hakemaan lisää testejä..sikäli mikäli vuoto ei ala! :D

muoks. mur-mur Dpo on joko 11 tai 12. Viimeisimmät kierrot on olleet 30-33 päivää, ei ole ihan säännöllinen tuo mun kierto. Luteaalivaihe on aika vakio 15 päivää.

naapurin tyttö Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! :hug: Niin kauan kun ei näy vuotoa, kaikki on mahdollista!
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo..niin, hipaisuhan voi olla myös mahdollinen vaihtoehto..voi kun olis kunnon tarraaminen!:heart:

Naapurin tytön vahvaa O+ minähin mietin..ja sitä, että voisko olla kumminhin ovis?..mutta olis todella aikaisilla kiertopäivillä..:confused:

Ennemmin minä kumminhin kallistuisin tuohon hipaisuun - munasolu hedelmöittyi, mutta ei vain tarrannut jostahin syystä kiinni:(..siksi O-testi reagoi vielä LH-nousuun..v a i k k a R-testihän monasti reagoi monilla vahvaan LH piikkiinkin!(miksi ei siis näyttänyt vaikka sitä, yläosastaan vajaata punaviivasta?)
..voi kun on vaikioita asioita, emme aina pääse jyvälle, mitä meidän kehoissa tapahtuukaan.:O
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo - no, vielä parempi jos olishin vasta dpo11..kyllä ainahin yritystä on ollut - jatkuispa vain:)

Naapurin tyttö..naisen kroppa ON sen verta kinkkinen tapaus..että kaikki ON mahdollista;)..odotellaan hetki vielä ja toivotaan sitä parasta:kiss:
..k o s k a - toivohan ei ole kokonaan mennyt tältä kiertoa, koska et tarkaa ovis ajankohtaa tiedä!=):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos naiset kiperiin pohdintoihini vastaamisesta :) Mitä todennäköisimmin se oli nyt se ovis tuloillaan (silloin sunnuntaina), koska nyt tänä aamuna niin selkeesti haaleempi testiviiva. Eli kiitos tsempaamisesta tikutuksen jatkoon. Eli jos testi näytti oviksen sunnuntiana niin onko nyt dpo1 vai 2?

Lieneekä ne mun viime viikkoset olot sitten jotenkin olleet oviksen enteilyjä??? Mutta voiko tissit olla näin pian näin kipeet oviksen jälkeen tai siis tää alko jo sunnuntaina ja silloin oli ehtoolla nännitkin niin kipeet. He, kohta ne on jo varmaan puristelusta kipeet ;) Nyt jännäillään taas seuraavat pari viikkoa kuinka akan käy :D

Mukavaa päivää ja vahvitsumisia niille viivasille, jotka on antaneet jo jotain haamujen haamua :heart:
 
Heippa jälleen!!

Pikaisesti vaan kuulumiset.. Meillä on päällä aikamoinen suhdekriisi. Seksiä oli ainoastaan viime torstaina. Eilen tuli tuhrua (viikko menkkoihin) ja tänään sain tämmöisen. Itse asiassa eilen illalla taas pissin tikkuun ja heti lähti piirtymään viiva..

Aijaa.com - 10662912

Onko oikeasti edes mahdollista, että voisi testissä tärppi näkyä, jos to oli seksiä ja eilen tuhrua ihan vähän. Kp on nyt 25. Ovulaatio tapahtui 17-20 päivän välillä, tarkkaa päivää en tiedä, kun lopetin tikuttelut tän kaiken kökön keskellä.

MUOKS: Testinä One Step herkkä (10).
 
Viimeksi muokattu:
Miijane, on siin jotain haamua... Pidän peukkuja, et vahvistuu.

Naapurin tyttö, jostain ketjusta luin, että joillain ei vaan raskaustestit meinaa millään näyttää raskautta, mut sit verikokeessa on näkynyt. Mutta on tosi outoa ne ovisplussat. Täs on nyt jotain hämärää. Toivottavasti se hämärä olis vauva...
 
Poistinkin tuon viestini, kun tajusin mitä MiiJane oikeasti tarkoitti :D Luulin, että ovis on ollut 17.7.-20.7 vöisenä aikana, mutta ilmeisesti siis tämän menossa olevan kierron 17. - 20. päivinä? Tuo vuoto olisi voinut olla kiinnittymisvuotoa.

Meillähän kävi niin, että seksiä oli vain kp 11, ja kp 12 sain ovistestiin hymynaaman. Siellä oli siimahännät nurkan takana jemmassa ja plussa pärähti kp 24 (olisi näkynyt ehkä jo aiemminkin viivan vahvuudesta päätellen.
 
Whisky Peat Juu -- viime viikolla oli ovis.. Tarkkaa päivää en tiedä. Oli niin pinna kireenä, etten edes kamalasti tuntemuksia seuraillut.

Eilinen tuhru vaan yllätti ja hätkähdytti. Ja siksi menin tikkupussille.. ;)

No pitää seurailla, kuinka tässä käy. Itse olen kyllä pakkaamassa tavarat omaan osoitteeseen (emme kuitenkaan eroa, vaan hengähdystauko jatkuvasta puimisesta) tämän kuun lopussa. Olisi kyllä kohtalon ivaa, jos raskaaksi olisin nyt vuosien jälkeen pysyvästi tullut..
 
MiNalon testissä haamulainen kurkkii !! =)

Eilen katselin haikeana omia ovis- ja raskaustestejä tärppikierrosta ja miehelle totesin, että mulla on ikävä mun testiharrastusta :LOL:

Dpo 10 mulla näkyi Davidin herkässä testissä ihan selvä viivanpaikka, joka sai myös vähän väriä silloin dpo 11 :) En tiedä, olisiko PC:llä näkyny jo tuolloin? Dpo 12 haalea viiva PC:n testiin.
 
Naapurin tyttö
Huomenta päivää ihanaiset..

Aamun testi, nega.

Edelleen mietin mitä tämä on, onko mulla jostain syystä päässyt hormonin heittämään kun saan outoja itkukohtauksia, meinaan äsken katsoin iltalehden koirien koe-esiintymistä musikaaliin tampereella niin itku tuli o_O

Mutta aion tehdä niin että jätän tämän asian taka-alalle ja jos viikon päästä ei vielä tätiä kuulu, testaan ja sitten lääkäriin.
 

Yhteistyössä