Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

naapurin tyttö: no voi kökkö. noista itkukohtauksista ja liikuttumisista. Itellä ne alkoi lähes heti plussan jälkeen. parhaimmat taitaa olla ruotsin kuninkaan linnalla nähty vahdin vaihto ja kun heidän soittokuntansa soitti tuota tämän vuoden euroviisuvoitto kappaletta. :LOL: aurinkolasit silmillä siellä turistimäärässä oli hyvä kulkea. :D silloin kyllä tiesi olevansa raskaana. muutenkin nyt nuo olympialaiset saa mut vetistelemään jatkuvasti. toisten ilon kyyneleen varsinkin.
 
Miijane: mullahan oli tuosa plussa kierrossa ovis maanantaina kp18 (ultralla nyt se varmistunut) ja perjantaina kp22 mulla oli vähän veristä vuotoa, joten olisko siellä sama juttu. mä luulen ekaa kertaa elämässä bonganneeni kiinnittymis vuodon. =)
 
Huomenta hätähousulaiset!!! :)

Mä oon jääny tähän aivan koukkuun! :D Hain justiisa marketin liuskoja ja kahen kpl paketin apteekin omia ja dippaan varmaan nyt aamupissaan (jonka tietty purkitin :D ) molempia yhen tai ehkä ekana pregcheck-liuskan. Jännittää. Lämpö koholla melkeen asteen, mutta tissikipu helpottaa. Ehkä se tissikipu oli peräisin ovulaatiosta.

Minalolla ihana viivanen ja onnea Whisky Peatille digiplussasta vielä!

Mää alan nyt dippailemaan, toivottakkee onnee. :p

Muoks. Nega ja nega. One stepin testit tuli postissa tänään, dippasin yhen sellaisenkin, haamusta en ole varma. Mieli vähän maassa, vaikka voihan mulla olla tässä aikaa ennenku menkkojenkaan pitäs alkaa. Hmm.
 
Viimeksi muokattu:
Pele Kerro heti miten kävi?! :D

Saakeli, mäkin olen jäänyt teihin kiinni, kun pitää vähän väliä tulla vilkuilemaan muiden testejä ja arvuutella, että näkyykö siinä sittenkin jotain vai ei :D :D Tää on ihan pikkusen (sairasta), mutta hauskaa silti :D

Uskaltaiskohan sitä dipata tänään ton toisen PregCheckin liuskan, joita kävin eilen (mieheltä salaa) kauppareissulla nappaamassa paketin? :D Onko ne herkempiä kuin noi rfsu:n liuskat, jotka on kuulemma herkkyydeltä 50? Mistä sen tietää, kuinka herkkä mikäkin testi on, onko jotain nettisivua tms, josta vois tsekata?
 
  • Tykkää
Reactions: Pele
*mur-mur* Josko tänään hakisin testejä ja huomenna aamupissasta sit testaisin.. vaikkakin epäilen, mahtaisko näin aikasin mitään näkyä, kun tosiaan menkat tiedossa vasta n.viikon päästä :O
Pakko silti ennen viikonloppua testailla, kun viikonloppuna olisi tiedossa kaveriporukalla mökkireissu.. tietäisi sitten varautua, jos on tarvis :)
mutta oireet senkun jatkuu.. mahan turvotus pinkeäksi on oudointa ja se, että mahan sisällä on outoja tuntemuksia, joita en aiemmin muista tunteneeni. herkkyys on myös aikamoista, en pysty katsomaan kuvia vastasyntyneistä vauvoista liikuttumatta, ne on vaa niin söpöjä! :D
 
En mä viitsi laittaa kuviakaan nyt, kun ei oo mitään esiteltävää. Sen verran sissi kyl oon, etä vetäsen iltapäivästä vielä ainakin sellasen sofin. Onko kellään siitä kokemusta? Ne tuntuu olevan netistä tilattuina aika edullisiakin. :)

Ps. Pregcheckin liuskassa näkyy nyt testiajan jälkeen jotain, mutta en tiedä onko viivanpaikka vai mikä se sitten on. Mä heitän nuo tikut nyt menemään, enkä kyttää niitä enää tässä.
 
Viimeksi muokattu:
sofi one step liuska antaa kyllä aika herkästi viivanpaikkoja, puikoista en tiiä. ne myös antaa oikeat plussa viivan todella myöhään vaikka on herkkiä. esim pc liuska antaa vahvempaa ennen kuin tuo sofi. vaikka herkkyydet väittää muuta.
 
Naneni: tee vaan jo pc liuska!!! :D sullahan oli aika hyvin jo se rfsu tummunut kun niitä kahta tikkua vertasi. ite en luota tuohon rfsu testiin juuri yhtään, mut sun viivat näytti kyllä ihan oikeilta plussilta. Ne kun antaa välillä punertaviakin viivoja ilman raskautta.
 
Pele: enemmän mulla on kokemusta niistä viivanpaikoista jotka kyllä tummuu testiajan jälkeen selvemmiksi. Mä luotan kuitenkin pc liuskaan vielä, koska sitten kun se oikea haamu siihen tulee, ne on niin selviä.
 
Osaako joku auttaa ovulaatiotestejen kanssa?.

Sain kp9 aamulla vahvan viivan ja illalla jo selkeästi tasavahvan tai vähän vahvemmankin kuin kontrolli.
Tällöin oli vielä vuotoa. Menkkojen jälkeen siis tulee muutaman päivän tauon jälkeen vielä kipua ja vuotoa ja nyt ensimmäistä kertaa ovulaatiotestillä testaillessa, juuri tällöin sain tuon plussan.
Siitä lähtien testit on lähteneet haalenemaan, kunnes tänään kp17 viiva oli selkeästi taas tummunut, muttei vielä aivan tasavahva.
Oliko siis tuo kp9 plussa vai onko ovis nyt tulossa?.
 
Hahaa!!! Mä olen AINA haaveillut, että joskus vielä postaan tähän ketjuun :D :D Älkää kysykö miksi, mutta meninpä piruuttaan testaamaan hoitojen välikierrolla, oliskohan nyt sitten dpo 10. Halusin vaan kokeilla Pregcheckin puikkotestejä, joita tilasin muutaman seuraavaa IVF-kierrosta odottamaan. Mitään todellista raskaanaolemista en viitsi tällä kertaa yrittää uskotella edes itselleni :) Olisko tuo nyt sitten sellainen legendaarinen viivanpaikka:

Aijaa.com - 10665298

MUOKS: Ja tämä tuli siis näkyviin vasta nippanappa sallitun testiajan puitteissa, kuva otettu ehkä n puolentunnin päästä. Tuon puolituntisen ajan kuivuessaan viiva tuli ehkä vähän paremmin näkyviin eli testiajalla näkyi hennommin.
 
Viimeksi muokattu:
Hahaa!!! Mä olen AINA haaveillut, että joskus vielä postaan tähän ketjuun :D :D Älkää kysykö miksi, mutta meninpä piruuttaan testaamaan hoitojen välikierrolla, oliskohan nyt sitten dpo 10. Halusin vaan kokeilla Pregcheckin puikkotestejä, joita tilasin muutaman seuraavaa IVF-kierrosta odottamaan. Raskaana en siis edes kuvittele tällä kertaa olevani :) Olisko tuo nyt sitten sellainen legendaarinen viivanpaikka:

Aijaa.com - 10665298

MUOKS: Ja tämä tuli siis näkyviin vasta nippanappa sallitun testiajan puitteissa, kuva otettu ehkä n puolentunnin päästä. Siihen saakka kuivuttuaan tuli ehkä vähän paremmin näkyviin eli testiajalla näkyi hennommin.
Melkoisen mehevä "viivanpaikka" ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Minalo: en tiiä miksi, mutta pc puikko näyttää eri aikaan vahvempaa viivaa kuin pc liuska. näin ainakin mulla. eli liuska antoi selkeämmän viivan kuin puikko ja pc puikko antoi haaleamman viivan kuin apteekin oma testi, vaikka ne päällisin puolin on ihan samanlaiset, eri värisellä tupella. jatka mieluummin liuskalla, jolla olet sen selvän haamun saanut. :hug: älä vielä luovuta.
 
Naapurin tyttö Voi sentään :/ Älä nyt kuitenkaan vielä luovu toivosta, niin kauan kun ei vuotoa ole, on toivoa! :)

MiNalo Mä en näe noissa sun tikuissa mitään, en edes viivanpaikkaa :(

Scarleth Aika muhkea vaaleanpunainen viiva sulla! :D Sanoisin, että vähintäänkin haamu :)

Mä sitten lirutin tuossa päivällä kuppiin ja dippasin sen PC:n liuskan, tällainen sieltä tuli:
Aijaa.com - 10665573

Kai se oli sitten tässä... ? Spekuloiminen siis :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä