Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

pelen ja metsämansikan testeissä en erota oikein mitään.. :|
Naapurin tyttö sun tuossa viimesimmässä ehkä jotain. Toivotaan!

Hitaasti alkaa tää vuotelu.. mutta omista "oireista" sen verran että sain jopa tänään juotua aamukahvini piiitkään aikaan loppuun :D muuten oireet kuvitellusta raskaudesta jatkuu vaikka en enää kuvittelekkaan olevani raskaana.
 
En tehny tänään testiä ollenkaan koska nega se ois kuitenki ollu ja heitin noi edellispäivienkin testit roskiin, koska vielä niin aikasta testailla ehkä vkloppuna sitten uudestaan mutta nyt täytyy vaan yrittää pitää näpit irti testeistä. :)

Tänään ensimmäisenä aamulla oksetti kun en heti syönyt, ulkona tytön kanssa ollessa oksetti ja mahassa tuntui oudolta, nyt syötyä oksettaa ja yökinkin pari kertaa ja maha on kummallisesti turvoksissa kokoajan. Kuvittelenko?
 
Mä en näe Pelen, Naapurintytön, enkä metsämansikan testeissä valitettavasti mitään.
Mutta olen huomannut, kun tätä pinoa olen jo pitkään seurannut, että mulla on vielä hyvin kehittymätön "haamusilmä" ;)
Eli näen harvoissa mitään, vaikka yritän miten käännellä ja väännellä näyttöä.
Tosin tietokonekkin on vanha ja huono ja varmasti noilla näytön asetuksilla on tekemistä haamujen erottamisessa.

Kiitos muuten kaikille minun ovisoutouksia arvailleille.
Kyllä mä nyt luulen, että tämä nyt on toinen ovis, tai sitten se alkukierron ovis, oli vain joku muu juttu. Koska en usko, että pystyn raskautumaan.
Tänään ovulaatiotesti näytti näin.
 
Pissasin nyt sen toisen clearbluen ja tämä viiva oli selkeämpi kuin se edellinen. Tosin haamu silti ja niihin ei vissiin ollut luottamista. :(


[/URL][/IMG][/IMG]

Alempi on puoli tuntia testaamisesta...
 
Viimeksi muokattu:
Pele: tuo on juurikin sellainen toiselta reunalta tummempi eli nähtävästi tuon testin viivanpaikka. ite tuollaisen joskus saanu. en tuhlaisi enää tuohon testiin. mä olen tuolla oikeankin plussa haamun saanu ja se oli silloin selvästi sinisempi.
 
Jotenkin tosi rasittavaa toi CB, miks ihmeessä siihen pamahtaa toi haamu testiajan jälkeen? Mulla oli samanlainen kuin Pelellä.

Mistä ihmeestä se sen viivan tekee, jos ei kerran sitä oikeeta hormonia ole?? En tajua.
Sen ohjeissa kyllä sanotaan, että tulos täytyy lukea viim. 10 minuutin kuluttua eli tota testiä ei kannata roskiskesta kaivella.

En aio ostaa noita enää, digi on sit eri juttu.
 
Tuo on ihan testiajalla kuvattu toi ylempi.. Puoli tuntia säästin ja nakkasin pois. Jos tää ei tästä vahvistu nii teen kyl valituksen valmistajalle. Paketissakin ku vielä sanitaan, että viivan vahvuudella voi olla eroja hormoonimäärästä riippuen. Ottaapa päähän.
 
Pele täällä kans huonoja kokemuksia tuosta cb:n testistä. Tässäkin ketjussa taitaa löytyä mun laittama kuva, jossa samanlainen viiva kuin sulla enkä ollut raskaana. Tsemppiä!

Oma tilanne on nyt sellainen, että oon 100%:sen varma kemiallisesta raskaudesta. PC:ssä viiva ei ole vahvistunut vaan jopa hieman haalistunut ja apteekin omaankin ilmestyi vain haaleakin haaleampi viivanen. :'( Ja vähäisetkin oireet, joita mulla oli, on lähes kokonaan hävinny. Hanat aukeaa varmasti lähipäivinä. No jos jotain positiivista haetaan niin viimeksi raskautumista edelsi kemiallinen, joten jospa ensi kierrossa olisi sitten tärpin paikka!

Toivon paljon plussia ja haamulaisille vahvistumista kaikille tähän ketjuun! :heart: :)
 
Täällä myös yksi ilmoittautuu ketjuunne! :) taustalla olen nyt hetken aikaa seuraillut ja olette kyllä ihania naisia kaikki! :) meillä 8kk yritystä takana, himotestaajaksi en ihan vielä ilmoittaudu mutta sitäkin taitavampi kaikennäköisiin raskausoireisiin... Nytkin oli sunnuntaina ovis ja niin jo rintoja kovin polttelee ;) tsemppiä nyt kaikille, kyllä me ne plussat vielä saadaan, ja täytyykin varmaan ensi viikon lopulla tänne laittaa analysointiin mikäli ketjusta innostuneena alankin testailemaan!
 
^näkyy valkea viivanpaikka kummassakin mun näytöllä. : /

Pele: mä silloin myös mietin, että tekisin valituksen, mutta jäi tekemättä. toinen testi mistä oon monta kertaa miettinyt, miten sitä saa edes myydä on RFSU:n liuska. se antaa selviä punertavia turhia viivoja. mun mielestä on ihmisten huijaamista ja rahojen kiskomista. nuo apteekin omien ja pc liuskojen vaaleat viivanpaikat on ihan selviä viivanpaikkoja, mutta esim cb plussa antaa ihan haaalean vaalean sinisiä viivoja. hirmuisesti tullut näillä palstoilla muillakin valitusta. Pirun kalliita vielä.
 
..kun mä olen tässä nyt hieman miettinyt ja koittanut asiaa tutkia joka puolelta ja joka paikassa eri tieto, eli kuinka kauan siittiöt elää naisen sisällä? onko teillä faktatietoa tai edes mielipiteitä asiasta? :D toisessa paikkaa kun lukee että 6päivää, toisessa paikassa lukee että 1-4 päivää ovat kelvollisia ja tätä rataa...mistäs niistä nyt sitten tietää kuka on oikeassa o_o
 

Yhteistyössä