Vauvakuume ei tuo jälkimmäinen testi haamu ole, ihan selkeä viiva ja tummempi kuin se mitä kaverini sai kun oli raskaana, onneksi olkoon, olet raskaana! :heart:
Itsekin olen aika onnellinen. Tuhruilu on loppunut. Tulin kotiin ja laitoin siteen pari tuntia sitten, siihen on tullut tippa vaaleanpunaista mutta siihen se on jäänyt. Sen jälkeen olen tehnyt kaikki temput saadakseni tädin tulemaan jos se on tulossa..
en kehtaa kertoa enempää mutta siis yleensä se päivä kun täti tulee niin se tulee muutaman jutun yhteydessä, eli niin saan sen vuodon lopulta alkamaan kunnolla ja tein nyt molemmat mutta ei se vaan tule.
Jos en täti tule maanantaihin mennessä niin oon ihan varma, että tässä voi olla kyseessä RASKAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odotan innolla.
Tänään on muljahdellut vatsassa ja vihlonnut oudosti mutta ei ole ollut ollenkaan pms mäistä. Voisin testata heti mutta en halua turhaan jos täti tuleekin.. Mietin että minkä testin ostaisi sit ma, apteekin, cb:n digin vai jonku muun?