Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Viimisen testin tein dpo14. Sen jälkeen en oo enää testannu. Tekis mieli testata, mutta jotenki pelottaa että siihen ei tuu mitään :D Testaan sit jos ultrassa näkyy jotain. Haluan nimittäin nähdä kuinka tummaksi se viiva todellisuudessa tulee :LOL:

Kuvan laatu on huono kun en jaksanu ettiä kameraa mistään.
Tämän aamun (dpo 12) pc-liuskassa taas hieman vahvempi punainen viiva kuin eilen. Vastaa ehkä tuota Ninjan toisiks alimmaista. Laittelen illemmalla taas kuvaa, kun saan ykkösen unten maille. Vähän tämä nyt näyttäis siltä, että olis kakkonen tuloillaan :heart: Huomenna digidigidigi..

Nenni88 Ajallisesti hyvin paljon mahdollista, että sulla on nyt ovulaatio.

DronttiE :hug:

Vauvakuumeessa Ihan selvä plussahan tuo :flower: tarrasukkia pienelle matkaan...
 
Vauvakuume ei tuo jälkimmäinen testi haamu ole, ihan selkeä viiva ja tummempi kuin se mitä kaverini sai kun oli raskaana, onneksi olkoon, olet raskaana! :heart:

Itsekin olen aika onnellinen. Tuhruilu on loppunut. Tulin kotiin ja laitoin siteen pari tuntia sitten, siihen on tullut tippa vaaleanpunaista mutta siihen se on jäänyt. Sen jälkeen olen tehnyt kaikki temput saadakseni tädin tulemaan jos se on tulossa..

en kehtaa kertoa enempää mutta siis yleensä se päivä kun täti tulee niin se tulee muutaman jutun yhteydessä, eli niin saan sen vuodon lopulta alkamaan kunnolla ja tein nyt molemmat mutta ei se vaan tule.

Jos en täti tule maanantaihin mennessä niin oon ihan varma, että tässä voi olla kyseessä RASKAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odotan innolla.

Tänään on muljahdellut vatsassa ja vihlonnut oudosti mutta ei ole ollut ollenkaan pms mäistä. Voisin testata heti mutta en halua turhaan jos täti tuleekin.. Mietin että minkä testin ostaisi sit ma, apteekin, cb:n digin vai jonku muun?
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Rockstone: Mulla tuli tänään samasella testillä haalea viiva, kuten sulla toi toisiks alin tikku :). Kait sen voi plussaks tulkita? Koko päivän olen käyny sitä vaikka missä valossa katsomassa ja kyllä mä sen viivan näen selvästi.. silti en meinaa uskoa ja mietin valehteleeko tikku. Mulla nyt dpo 14 98% varmasti. Ovis oli melkeen vkoa liian aikaseen, kp ois nyt vasta 25/ 30-33. Sain samalla Sofi one step testillä ihan selkeän negan dpo 11, eii viivanpaikkaa tai haamunhaamua.

Onnea selkeille plussille, niitähän nuo on teillä ollut! Ja eikös niin ole että ei kaikilla tuo viiva edes muutu tummaksi? Mulla ei ole koskaan antanut kahta tasavahvaa viivaa, kolme lasta on ennestään. Viimesimmästä testasin rfsu:n liuskatesteillä kp 33 muistaakseni, iltapissasta haalea plussa, aamupissasta samalla testillä vielä haaleempi plussa, ja tuolla se haalea plussa touhuaa, iso poika jo :)
 
Rockstone: Onnea! =)

Pele: cb testissä en näe viivaa ja pc liuskassa kun oikein tihrustan niin tuttu viivanpaikka siellä taitaa loistaa! onneksi sulla päiviä vielä reilusti aikaa testailla ja viivan sieltä punertavaksi muuttua =)
 
  • Tykkää
Reactions: rockstone
Kiitos onnitteluista! Eihän tätä vielä usko/tajua..

Lumihippu LA on 1.6. menkoista laskettuna, mut ovishan mulla oli vasta kp24 paikkeilla, joten nähtäväksi jää muuttuuko LA ultrassa (jos sinne asti pääsee...).

kultsipallo mulle ei pc ole antanut viivanpaikkoja koskaan
 
mmorjenttes!!! :wave:

aattelin tulla tänne teijän kans jännäilee ja hermoilee kun oon samanlainen hätähousu ku muuttii, ei pitäs, sen huomasin tänään :headwall:
elikkä, mulla on nyt dpo8 kp23 ja testi oli nega! ainaki mun mielestä ku en minä osaa niitä tutkiskella sen tarkemmin... viivanpaikat ja haamut ja roskishaamut on mulle aivan venäjää...!
voin sen tietty tähän liittää... Aijaa.com - 11002472

mutttta, onneks vasta noin pienet dpot, eli vielä ei heitetä kirvestä kaivoon!! oireita on, jotenka on vielä toivoakin :heart:

ja ihanat plussat teillä, ihan sydäntä lämmittää. ONNEA!! ja ihanaa loppuodotusta jokaiselle!
 
Mur-mur, haleja!!!! :heart: Hauvakuume ei ole ihan kuin vauvakuume, mutta ihanaa sekin. :)

Näkeekö kukaan tässä haamua? Tai mitään siihen viittaavaa? Onko nuo luotettavia? Mulla on vasta tosi vähäiset päivät, olettaisin dpot olevan suunnilleen haarukalla 5-8.


Kultsipallolla mä kyl erotan haamua siellä. :)
 

Yhteistyössä