Ihana saada vastauksia
Viime kierrossa tikutin, mutta lopetin tikuttamisen liian aikaisin. Eli en tiedä mitä ne olis näyttäny sen oletetun plussan jälkeen. Joskus viime vuonna tikutin ja sillon en saanu edes plussaa näkyviin.
Eli jos tänään vielä vähän pupuilua
Eilen oli välipäivä. Varmaan ihan hyvä pitää yks päivä väliä ja talletella tänään lisää. Oi, mä niin toivon, että tää tietäis hyvää. Oli pakko tehä vielä r-testi kun ajattelin, et jos se ovis oliskin ollu jo viime viikolla niin nyt olis dpo7. Mut kyl se nega oli (harmaa viivanpaikka). Ja veikkaan että se reagoi ovulaatioon.
Ainii ja mulla on lämpö ollu jo neljä päivää 37.1 normaali lämpö on 36.6 Voi tietty olla et lämpöily johtuu flunssasta. Lämpöjen perusteella en siis nyt pysty kattomaan koska mahdollinen ovis on :/
Plussa onnea kaikille!
Ovis oireita ei oikeen ole. Limoja tuli 4-5 päivää sitten ja tänään aamulla taas jotain. Normaalisti ovulaatiosta kertoo se, että nännit alkaa pikkuhiljaa kipuilemaan. Kun ovis on jo ohi niin ne on todella kosketusarat. Nyt ei oo edes pientä kipuilua. Pitää varmaan jatkaa tikuttamista. Eilen oli muutamaan otteeseen kovia kipuiluja oikealla alavatsassa aivastuksen yhteydessä. Mun oli tarkotus et jatkan niin pitkään, että viiva haalistuu. Onneks mulla on huomenna soittoaika lapsettomuuslääkärille niin kysäsen samalla tästä asiasta.