Hakutulokset

  1. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Anin kyllä siellä mun silmään jotain erottuu :) toivotaan että se vahvistuu! ON: Tänänn kp 28/27-28 rinnat edelleen kipeät ja mahassa menkka juilintaa ja lievää oksetusta. Ajattelin olla testaamattatänään ja odottaa tuleeko se täti sieltä! Kaikille +++++++ :heart: ja mukavaa tiistaita :cool:
  2. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    oii ihanaa hellokitty- :heart: se kyllä kuivuttuaan on tullut todella hyvin esiin !! tai siis kun testiaikahan on näissä se 30 min ! ja tein sen ihan jostain tunnin pidätyksestä :rolleyes: olisin niin onnellinen jos nyt vihdoin !! Oletko itse testannut jo tänään ?? :)
  3. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Tässä taas kaksi uutta testiä :D mitenniin himotestaaja? Aijaa.com - 11016875 ja laatikon pohjalta rfsu .. tiedän paska testi .. Aijaa.com - 11016901 niissäkään oikein mittään näy .. :(
  4. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Mulla pääsee itku !!!!! tänään kai dpo 11 tai 12 ja mulla näin säälittävä tulos ! viivanpaikka näkyy mun silmään :ashamed: nyt tiputtiin kovaa ja naama edellä luonnossa näen haamut mutta kuvaan tuskin sain mitään.. Aijaa.com - 11015392 tässä toinen samasta testistä Aijaa.com - 11015383
  5. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    maiskuli haamulta näyttäisi :)
  6. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Digi on kaikkien yläpuolella :D Apteekin oma ei annan viivanpaikkoja .. siksi se on mulle hyvä :D mulla outoa kipua oikealla alavatsassa :o aika koviakin pistoksia !
  7. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    E ole ollenkaan menkka olo :D jännää.. Tietääkseni molemmat ovat yhtä herkkiä:) Minkäköhän testin ostaisin apteekista? Apteekin oma olisi ainakin luotettava!
  8. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Joo, tänäänhän niiden pitäisi alkaa! Mä en ole ollenkaan lämpöjä testaillut ... mutta kai se kohonnut lämpökin on yksi oire ;) ja hedelmöittymisen jälkeenhän se tietääkseni nousee hieman.. korjatkaa jos olen väärässä :D
  9. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Mua vaan niin pelottaa että nega tulee ... nyt on toiveet sen verran korkealla :saint: carolina30+ Olen ymmärtänyt että kierron lopussa saattaa LH kohota :o tai sitten se voi enteillä plussaa! Toivotaan tietysti jälkimmäistä:heart: Nyt kaikille plussa tuulia ja kovat peukutukset d:)b...
  10. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    toivotaan että sulla se plussa pärähtää testiin :) juu, kyllä tulen kertomaan tulokset :) kuhan joskus edes pääsen sinne apteekkiin asti :D
  11. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    hellokitty- mikä kp sulla on ? :) eikös se niin mene että niin kauan kun ei ole vuotoa on toivoa ;) ON: kp 27/27-28 kovasti tulee ovismaista limaa alakerrasta :o onkohan tämä hyvä asia? :D kenelläkään kokemusta? ja tisseissä hassu tunne !! :rolleyes: tänään uutta testiä ostamaan
  12. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    mulla on ollut tissit jo kipeät jonkin aikaa ! ja vatsassa outoja kipuja ja kylkiä viiltelee :o väsynyt olen myös ollut ! toivotaan ettätämä on nyt sitä itseään <3 Meinasitko koska testata uudelleen? :) ainiin ! ja uusi outo "oire" on lisääntynyt valkovuoto ja outo lima ! :O
  13. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    no se siinä onkin kun en itsekkään usko oikein nnoihin cb testeihin mutta meidän lähi apteekissa ei ole kun noita ja jotain outoja :D huomenna haen jonkun paremman testin! nyt me plussataan molemmat :heart: :D
  14. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    mä ainakin lasken tuhrut mukaan! :) näkyykö sun simmuihin mun cb testissä mitään? vai näkeekö mun silmät vain mitä haluaa :D
  15. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    mä muistankin muuten kun haamuiltiin samaan aikaan ! hmm.. ei auta kun muutama päivä odottaa ! mutta kyllä mun silmään erottuu haamulainen ! :)
  16. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    pele kyllä siellä punertaa :heart: mikä dpo menossa??
  17. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    apuaaa Tummin haamu mitä olen ikinä cb testiin saanut !! kp 26/27-28 Aijaa.com - 11011000 Aijaa.com - 11011031 tuli heti kastuttua eikä ole hävinnyt! eikä ole ohut ! en tiedä sainko sen kuvattua hyvin kännykällä mutta selvä viiva näkyy :)
  18. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Ei näissä mitään näy ! itku pääsee ... :ashamed: Aijaa.com - 11008836 ylempi tänään aamulla.
  19. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    heipparallaa ! mä tarvitsen nyt tarkkoja silmiä ! :wave: Aijaa.com - 11001065 näkeekö kukaan siinä mitään? :(
  20. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Voisiko siis mun viivanpaikat enteillä plussaa ? :)

Yhteistyössä