Hakutulokset

  1. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Voihan ketutus! Mä en tajua mikä menee vikaan mulla?? Mun punnitustulos oli EDELLEEN se 67.1 kg. Miksei mun paino putoa? Mä liikun enempi ku koko kesänä, syön esimerkillisesti (ainakin omasta mielestä), kaloreita en nyt ihan tarkkaan laske, mut "Äkkiä" ynnättynä ei voi olla paljoo ylimääräsiä...
  2. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Hyvä JellyJolly! Ihana asenne! Ollappa itelläkin joskus mies ja kakskyt vuotta takana ja yhä tuntea noin!:heart: Mut tulin tsemppaa teit kaikkia. Siel on mahtava keli käyä lenkillä. Joten hopoti hops lenkkarit jalkaan ja lenkille. Tää olo on mahtava! Ja nyt viel vähän vatsalihastreeniä ja...
  3. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Hei! Oon ollu tän viikon tooosi hiljaa. Poika sairastu ke, joten loppuviikko on historiaa. Tänään käytiin lääkäris ku ei anna yskä nukkua. Josko se nyt kuurin kanssa... Hienoja pudotuksia teillä kaikilla. Congrats!!! Mulla vähän tos lipsu ke ja to. Mut sit taas suivaannuin ittelleni ja...
  4. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Hei onnea kaikille loistavasti pudottaneille!!! Ja uusille tervetuloa mukaan. Tämän aamun vaa'assa (en meinaa itsekään uskoa...) oli lukemat 66,9 kg... En tie mitä on käyny mut jotai! Nyt alkoi taas vähän parempi tsemppi tähän juttuun ku hokas et kyl se oikeesti sieltä on JOSKUS pakko tulla...
  5. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Alkaa tuo vkloppu tuossa muutaman minuutin kuluttua! JEEEEEEEEEEEE! Sitä oon oottanu koko viikon, hmm... Pieniä motivaatio-ongelmia töissä... :S Noh joka tapauksessa, ihanaa, aurinkoista, lämmintä ja ja ja vkloppua kaikille! Tsemppiä myös siihen keventämiseen... :)
  6. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Ou jee... Kävinpäs eilen lenkillä. Vain puoli tuntia, mutta jaksoin. Jaksoin juosta koko matkan. Hehee... Kävin eilen myös kaupassa, jottei tänään tarvi, ettei tarvi miettiä et tekee mieli jotain herkkua herkkua herkkua "rankan viikon jälkeen"... Tänään kuntosalipäivä. Ja perjantai. TÄTÄ oon...
  7. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Sadie, sama vika. Paitsi että puntari näyttää 100 g enempi ku aiemmin... Grr... Ottaa pattiin et vaik kui vahtaa syömisiään ja liikkuu niin ei, ei kyllä paino tipu. Ketuttaa. Suoraan sanottuna ja paljon!
  8. T

    Hmm. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Kyse koulukiusaamisesta

    Jep, kiusaamiselle pitää tulla loppu. Opettaja ja rehtori nyt aluksi. Ja jos jatkuu, niin tämän jälkeen kaikkien lasten vanhemmat samaan piiriin.
  9. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Ou jee... Tuntuu et keho on vieläkin ihan yömoodissa, ei siis herännyt vielä. Juon vasta ensimmäistä kahvikupillista. :) Eilinen meni suhteellisen hyvin. Ei sais vaan mennä ruokapöytään vanhempien luona. Siellä kun tulee sit aina syötyä ylimääräistä vaikka ei olis tarvis! Kävin siis eilen...
  10. T

    Aikuisena on yksinkertaisesti mahdotonta saada parisuhde. Taaskohan mua vedätetään?

    Mistäköhän teitä löytyy enempi??? Kovin montaa "kypsää" miestä en ole löytäny. Mutta mukava kuulla että teitäkin on. :)
  11. T

    Aikuisena on yksinkertaisesti mahdotonta saada parisuhde. Taaskohan mua vedätetään?

    Vähän sama vika. Miestä ei löydy vaikka mistä etsisi. Parempi vissiin olla ilman ja todeta 28-vuotiaana työssäkäyvänä,pankkilainaa maksavana ja yhden lapsen äitinä todeta et kyllä se elämä on nyt sit tässä.
  12. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Heippis kaikille! Hienosti ihmiset on saanu sitä painoa alas. Tänään kävin puntarilla ja 67.7 näytti. :S No parempi sekin ku viime viikko meni miten meni. Tänään yritän syödä kohtuudella. Oksu meinas lentää aamukahvia juodessa, nyt uusi yritys. Ku pääsee töistä ois tarkotus mennä salille...
  13. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Minäkin kävin mustaamassa itseni. :) Ei näytä hyvältä, kävin aamulla puntarilla, vaikkakin huomenna vasta virallinen punnituspäivä. Tänään ois kohta tarkotus lähteä salille. Eilen tein vatsoja 3*20 pallon pääl + 3*20 mummolihasta ja 3*15 haukkaria. Ens viikko on aika hurlumhei. Mulla...

Yhteistyössä