Hakutulokset

  1. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Viikon virallinen punnitus 66,1 kg.
  2. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Huomenta kaikki! Hienoja pudotuksia teillä. Itsellä on joku hiton tauti meneillään ja kuntoilu on jääny. Ja muutakin kaikkea stressin poikasta tässä ollu viikonmittaan. Mutta meinasin revetä liitoksistani kun kävin puntarilla tänä aamuna. 66,6 kg. :) Vihdoin, vihdoin se näytti ees hieman...
  3. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Hyvä Wilhelmiina, olet jo "puolessa välissä" kun selvität itsellesi syyt miksi lihot. Ja voin kertoa että sama mulla. Olen ns. "tunnesyöjä" ja lohduttaudun ruuan avulla. Ja nyt sitten kun päätti ettei enää sitä tee, niin voi pojat oli aluksi vaikeeta. Jo siihen mulla meni sen kuukauden verran...
  4. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Tattari: Kiitos kiitos.. Aikaa tulee kyl tän ylipainon tiputtamises kuluu, mut onhan mul mun loppuelämä aikaa. Olen itselle armollinen. :) Ja joo, sul on parempi aineenvaihdunta kuin mulla. :) Epäilen että syödään about samoja kalorimääriä päiväs mutta liikut varmasti enempi kuin mä. Niin...
  5. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Ai juu, ja oli myös sitä mieltä ettei mun tarvitse välttämättä liikkua niin paljon kuin liikun. :P Noh, ehkä sit vaan kaks kertaa viikos lenkille ja kaks kertaa viikos salille... :P
  6. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Heippa, vatsataudista selvitty. Kävin meidän työterveyshoitajan pakeilla tän painon junnaamisen takia ja oli ihan sitä mieltä et mun keho on säästöliekillä. Et pitäs syyä enempi. Ja käski viel ateriarytmiä korjata... Tosin sain vielä ravitsemusterapeutille lähetteen jos tahdon mennä. :P Eli...
  7. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Pari päivää hiljaisuudessa. Peti vetäny puoleensa. Tänään ryhdistäytyä täytyy. Ruuat menny miten sattuu :( Noh ei lannistuta. Ei oo päässy urheilemaankaan . Mut jos ens viikolla... Tän päivän haasteita tuo kahdet synttärit. :( Ei huvittas mennä, mut minkäs tekee... JJ paljon voimia! Varmasti...
  8. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Joopati joo. Töihin tulin reippaasti mutta vatsaa vääntää niin että lähden nyt kotia... :S Saa nähdä mikä pöpö tää oikein on. Kaikki minkä pistää suuhun ni saa yökköys kohtauksen...
  9. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Minä otinkin härkää sarvista ja kun th tulee 1.10 meille tänne töihin, niin otin itselleni ajan hänelle. Ehkä tulee apuja tai mielipidettä johkin. Eli jos ei nyt vajaassa viikossa mitään ihmeitä tapahdu, niin ens viikolla mulle tulee tieto teenkö jotai todella väärin vai mikä mättää...
  10. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Kiitos sparkler tsempistä. Itse oon miettiny kovin tuota kilpirauhas juttua. Äidillä alkoi 30-vuotiaana paino nousta ja nyt reilu 60:nä vasta todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta + diapetes jne. Tämänkin takia haluan pitää huolta itsestäni ja ihmettelen tässä et pitäsköhän tuo tutkia...
  11. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Yääh... Mua paleltaa edelleen ja vielä voin pahoin. Miksi miksi miksi? Mä en halua olla kipeä, ku töissä kuitenkin istun. Ja on semmonen olo ettei liikunta nyt oikein hotsita. Ja pitäs hotsittaa... Teretulemast kaikki uudet immeiset! Täällä huutelee eräs, jonka paino ei tipu vaikka tekisi...
  12. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Voihan mulkero sentäs... Ihmetelly miks mua paleltaa koko päivän. Ja kotio mennessä sitten valkeni kuumeen mitattuani et lämpöö löytyy! Ei siis tänään kuntista eikä miekkailua! Kerpele.... ottaapi aivoon. En suostu tulee kipeeksi... Ihanaa kun tänne tulee samat vanhat ryhmäläiset ja...
  13. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Jesh, I'm in... Voin tulla tänne kertoilee, kuinka teen kauhiasti sen eteen et laihtusin ja puntari kuitenkin näyttää vaan tuota samaa lukemaa koko ajan! :)
  14. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Oe voe. Paino 67.5 kg. Ei tästä kyl mitään tule... :S
  15. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Joo'o. Välipunnitus takana ja vaaka edelleen pysyy lujasti 67 kg:ssä. Noo... Mikäs siinä. Ei, en luovuta ja tsemppaan teitä kaikkia muitakin. Koittakaa kaikki jaksaa, nyt on kuitenkin vkloppu.
  16. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Hei, NeLif, Elä siel synkistele! Mäkään en kuuluisi tähän ryhmään, koska mun paino ei putoa, ei sitten niin millään. Ja vaikka mä teen kaikkea mahdollista, laskin eilen et ihan maksimissaan syön päivisin noin 1100-1200 kcal ja liikun paljon enempi kuin moneen kuukauteen. Ja silti tuo paino...
  17. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Voi ei, Jelly. Oon tosi pahoillani! Mutta oon varma et jaksat! Oot VAHVA nainen ja varmasti löydät alasi töitä, pian! :hug: Tsemppiä sulle oikein paljon!
  18. T

    Välien pistäminen poikki ilman selitystä ja kunnon syytä

    Mulla on ollu vuoden verran välit poikki siskooni. Ja kun kysyn et miks oot vihanen, vastaus on "en mä oo vihanen". Ja edellinen viesti oli vuosi sitten pelkkää tulta ja tappuraa... Yhteisissä perhejuhlissa hän on ku mua ei olisikaan ei puhu, eikä katso päin. Kysyin syytä, niin en saa...
  19. T

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

    Niin ja siis ruuasta. Syön aamulla puuron, joko ihan kunnon keitetyn puuron, tai niitä valmispusseja. Lisään tavalliseen puuroon mehukeiton ja juon kupin kahvia. Ehkä juon tuoremehulasillisen, en suinkaan joka aamu. Lounaaksi otan paljon tuoresalaattia, vkloppun paistoin kesäkurpitsaa...

Yhteistyössä