Huh, täällä on kylmä... Äsken oli kaksi astetta, aamulla oli kylmempi. Meillä on edelleen remontin jäljiltä osa vaatteista vintillä missä sattuu, joten tänään saan huhkia vaatekasojen kanssa ja pyykätä, että saan kesävaatetta pois ja lämpimämpää tilalle, ja vauvan seuraavan koon vaatteet pitää etsiä.
Noi "erikoisviikot" on hauska idea, ruokavalioista voisin ehdottaa sitä Jutan/Fitfarmin gofatgo-dieettiä. Netistä varmaan löytyy niitä vanhoja ohjeita, mun mielestä ne vaikuttaa hyviltä ja simppeleliltä toteuttaa. Joku liikuntahaastekin olisi kiva
Mä löysin helpon "kuntotestin" minkä voi tehdä kotona ilman apuvälineitä, ideana siinä on tehdä se aina uudestaan tietyn ajan välein ja koittaa saada entistä parempi aika. Aattelin ottaa tuon käyttöön. Olen nyt myös lisännyt lenkkeihin juoksua ja hölkkää, pieniä välejä, ja koitan aina pidentää hieman niitä juoksumatkoja (lasken puhelinpylväistä välejä, tai esimerkiksi juoksen jonkun vieressä olevan pienen pellon verran ym. mitä maamerkkejä nyt keksinkään
).
Viikonloppuna tuli herkuteltua, käytiin mm. pitsalla, ja söin myös sipsejä ja karkkeja. Tuohon vielä menkkaturvotus, niin näytin vielä eilen ihan siltä, etten olisi mitään laihtunutkaan tähän asti. Tänään vaaka näytti jo miinusta, ja se rantapallokin tuosta edestä katosi yön aikana mystisesti jonnekin.