Hakutulokset

  1. U

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Poks poks rv 35!!!!
  2. U

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Moi! Tilanne on onneksi rauhoittunut ja saatiin selvitettyä tilanne äitin kanssa. Se ymmärsi täysin,että ei aijota kutsua mun veljeä eikä hänen vaimoaan kummiksi. Veljeni ei ole ollut kiinnostunut luomaan muhun minkäänlaista pikkusisko-suhdetta, meillä ikäeroa reippasti yli 10 vuotta. Oon...
  3. U

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Sisunen...hui:heart: onnea kovasti mahdollisesta pian tulevasta vauvasta!!! nytkö vauveleita rupee syntyy!!
  4. U

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Moikka mammat:D Tarvisin viisaampien apua,sillä mulle ja äidille tuli riitaa kummista! Äitini on sitä mieltä että ainoaa veljeäni pitäis pyytää kummisedäksi,emme ole heidän perheensä kanssa pahemmin tekemisissä!! joo tiedän,että mummin mielipiteellä ei ole niin väliä tässä tilanteessa,mut...
  5. U

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *syyskuussa*

    Tosta rasvaton vs täysmaito asiasta. Mä olen jo reilu vuosi sitten luopunut kaikesta vähän rasvaisesta ravinnosta. Itse olen aina ollut normaalipainoinen,eikä ongelmia painon kanssa. Mun mielestä vaan kaiken järjen mukaan kaikki mitä on käsitelty liikaa niin ei oo hyvä. Ai että täysmaito on...
  6. U

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *syyskuussa*

    Iltaa naiset! Mieliteot: Avan järkyttävää tämä makeanhimo ja varsinkin suklaa ja jäätelö,yritän kumminkin edes vähän hillitä sen syömistä. Sokeriarvot olivat ok,mut rd voi puhjeta koska vaan jos oon oikein ymmärtänyt. Sairaslomalla ollaan oltu nyt kohta 3vkoa ja näin mennään mammalomaan...
  7. U

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *elokuussa*

    Moikka! En ole vaan kertakaikkiaan saanut aikaiseksi kirjoittaa tänne. Meille menee pikkuisen kanssa hyvin. Muru potkii kovasti jos meinaan lojua aamulla sängyssä liian kauan:D ihana!!! Vaatteita oon hankkinut jo tosi paljon ja vielä äitiyspakkaus tulematta. Vaunut hankittu ja niitä odotellaan...
  8. U

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    Moi Tulin kertomaan kuulumisia. Eilen käyty rakenneultrassa ja kaikki hyvin:) pikkuisella oli painoa 365g ja 20cm pitkä. Ja POIKAHAN sieltä on tulossa <3! Meillä ollut ihan alusta alkaen tunne että poika tulee:) Uskoa täynnä ja muru 20+2
  9. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Moi! On ihana lukea teidän onnellisia ultrakuulumisia :D! Täällä odotetaan kuumeisesti ensi viikon keskiviikkoa ja rakenneultraa,toivon sydämeni pohjasta että kaikki on hyvin! Tuntuu etten pysty mitään muuta ajattelemaan:). Maha on niin selkeä vauvamasu,ettei oo epäilystäkään mistä on kysymys...
  10. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Moikka! Täällä ollaan hengissä vaikka ei ole kuulunut mitään,on toi väsymys iskenyt taas ihan olan takaa! Täytyy tästä kohta mennä nukkumaan! pahoittelut menetyksen kokeneelle :( Liikkeitä ei oo vielä oikein tuntunut,ku ekaa kertaa oon asialla niin on niin epäileväinen niiden suhteen,mut...
  11. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Moikka! Mitä acacia tossa aikasemmin laitto tökeröistä ihmisistä ku kysyvät et oletteko kauankin yrittäneet....what?? Ei kuulu teille!!! Olin ihan hämilläni, mua ällöttää ku tuollaisista asioista "vieraat" ihmiset kyselee!!! Oma napaa: täällä masu kasvanut kovin,ei sitä enään piilotella :D...
  12. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Moikka! Töistä rankka ja pitkä viikko takana..teen seisomatyötä ja jalat ei meinaa enään jaksaa pitkiä vuoroja ja sitten on toi issias kivut :/ no mut en valita:D. Hei potkuista piti kysymäni...ekaa odotellaan niin haluisin kysäistä,et voinko ne olla sellasta elohiirimäistä tunnetta? Huomasin...
  13. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Heippa! Tänne on tullut taas paljon kirjoitusta :)!Täälläkin on ollut havaittavissa issias kipuja...en meinannut päästä hetkeen käveleen..juilii mukavasti! Masu on lähtenyt mukavasti jo kasvuun<3 Eilen kävi hauskasti kun yksi tuttava pariskunnan mies jäi vaan tuijottaa mun mahaa eikä...
  14. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Kiitos tsempistä *metsätähti*katsotaan koska sitä uskaltaisi alkaa touhuu;D kyllä järkikin sen sanoo,mut jos kumminkin... Uskoa täynnä ja muru 13+3
  15. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Mulla olis vähän tälläistä intiimpää asiaa mitä ollaan pohdittu. Ootteko te uskaltaneet ihan normaalisti harrastaa seksiä. Mua vaan jotenkin pelottaa jos sen jälkeen tulee verta jne...
  16. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Hellou!Täällä vietetään parhaillaan kolmatta vapaa päivää putkeen,mut välitettavasti flunssan merkeissä:( onneksi ei ole nyt kuumetta(kai) ja kurkkukipukin lähti päivässä. Ajattelen,et jos veilä tänänkin on paha olo,niin otan ihan rohkeesti pari päivää saikkuu. Mahankasvuaon ruvennut selvästi...
  17. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Mun on pakko tulla avautuu...tänään oli neuvolan lääkäri ei siinä mitään,mut ku huomasin et kyseinen lääkäri on omaa ikäluokkaa ja vielä mies. Voi ku tuli kamala fiilis ku se sano siinä vähän jännittyneenä,et housut pois ja tohon pöydälle makaa...olisin niin halunnut juosta ulos siitä...
  18. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Heippa kaikille! tänään oli np-ultra ja kaikki oli paremmin kuin hyvin :heart: tää on aivan mieletöntä. Muru on liikkuvaista sorttia,sai meidän kolmen oikein nauramaan:D pikkuinen vastasi nyt viikkoja 12+2 ja sillä nyt mennään! Eli mut voisi nyt lisätä listaan Uskoa...
  19. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Kiitos Fourth gift rohkaisevista sanoista:D! Säikäytti mut vaan täysin! Ens ke onkin ultra niin näkee taas pikkuisen jolla toivon mukaan on kaikki hyvin <3 Ja piti vielä lisätä että oli hieno kuulla Mamma2012 upeista ultrakuulumisista!!!:D Uskoa täynnä ja muru 11+1
  20. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Onko kenelläkään muulla nivusissa tullut repäisy-liitoskipuja ku on yrittänyt nostaa/vetää jotain painavaa! Sain tänään sellaisen ja voin kertoa että otti kipeetä ja jonkin aikaa oli vaikee kävelläkin. Nyt tietenkin pelkään et lähtikö istukka irti tai jotain muuta ikävää.... Uskoa täynnä ja...

Yhteistyössä