Hakutulokset

  1. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Menin ja tilasin sitten kotidoplerin ja ens viikon alkupuolella pitäis tulla. Oon niin odottanut et pääsisi testaa sitä:D en tiä uskallanko ennen ultraa kokeilla jos en saa ääniä kuuluviin ekalla kerralla, sit ei meinaa nukuta ultraa edeltävänä yönä. Nimistä sen verran,että oon miettinyt...
  2. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Hei! Tuli mieleen,et tunsittekko/ tunnetteko kohonneen kohdun alhaalla kädellä (eli ihanhäpyluun kohdalla)? Itse meinaan tunnen sen jo heti aamulla.voiko olla jo kasvanut kohtu? Olen kumminkin niin alkuvaiheessa vielä,et ajattelin voiko vielä tuntuu? Uskoa täynnä ja muru 10+6 ja huomenna poksuu!
  3. U

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Heippa tänne! Täällä viikot vaihtuu huomenna alkaa jo 12.vko. Kävin viime ke yksityisellä ultrassa ja siellä se meidän ihana murunen heilutteli käsiään ja liikkui,oli aivan hirveästi kasvanut viime ultrasta. Ens viikon ke meillä onkin np-ultra ja sehän vasta jännittää...mut luotan et kaikki...
  4. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Ihanaa olla jo toukokuussa:D täällä pahoinvointi on ja pysyy,mut mitä en kestäisi pikkuisen vuoksi! Kovin iltapainoitteista on munkin pahaolo. Eilen oksensin sit ruhtinaalliset neljä kertaa...yök!!! Meillä on ens viikko ke np-ultra ja sillon mul on vasta rv 11+4 meneillään ja monella se on vasta...
  5. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Moikka! Kävin keskiviikkona yksityisellä ultrassa ja siellä pikkuinen liikkui kovasti, laittoi jopa sormia suuhun ja heilutteli sieltä äidille...awww:heart:! Pikkuinen vastasi pari päivää isommalta!Meillä onkin 9.5 sitten uusi ultra missä nähdään niskaturvotus jne...:D en malta odottaa!!!! Olo...
  6. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Moi! Tietääks kukaan,et voiko dopleria ostaa suoraa kaupasta ja mistä(esim stokka,class olsson) kiitos jo etukäteen :D
  7. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Moi! Tänään oli eka neuvola ja kyllähän siellä aika vierähti (reilu tunti). Kieltämättä olin pikkasen hämilläni kun eivät kuunnelleet sydänääniä ja kuulemma lääkärin ultralaitekin oli rikki:O ihme neuvola :D no varasin vielä ennen np -Ultraa yksityiselle Ultraan ensi viikolle, et saa taas rauhan...
  8. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Voi apua kuinka paljon on käynyt huonosti!!!olen todella pahoillani!!:((! Pitäisiköhän mun käydä tänään yksityisellä ultrassa:O!iskee ihan itsellekin paniikki!
  9. U

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Moikka kaikille pitkästä aikaa!! Olenkin tuolla marraskuisissa ollut enemmän, mut halusin tännekin tulla kertomaan kuulumisia. Oli ihana lukea,että tänne on tullut lisää porukkaa, ja monet ovat jo todella pitkällä:D me kävimme viime ti ekassa ultrassa ja siellä se puolitoista senttinen pikkuinen...
  10. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Pahoittelut kaikille surun kohdanneille:(! Tiedän itse 2 km kohdanneena miltä tuntuu!! Unet: joo ovat täällä myös erittäin kummallisia välillä. ihan alkuviikoilla kun sain tietää olevani raskaana,näin paljon verta,et olis tulli keskenmeno! Muutamana yönä on unissanikin tullu niin paha olo,et...

Yhteistyössä