Hakutulokset

  1. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Täältäkin havaittavissa huimausta ja liuta muitakin raskausoireita:) Tää rv 7-8 on ollut kaikkein eniten oireita,oon muutaman kerran käyny morjestamassa herra Pönttöäkin:D vatsa toimii,mut ummetusta on kyllä todellakin havaittavissa... Eka neuvola on ensi viikolla ja odotan sitä innolla:D...
  2. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Heippa kaikki!!! Päästiin vihdoin ja viimein ultraa (30min) myöhässä ja heti kuuluu sydänäänet ja pikkuinen vastasi kolmea päivää isommalta :heart:!!! Tuntuu aivan MAHTAVALTA!!!!! Ollaan niin onnellisia:D la varmistu ja se on se 24.11! Kiitos kaikille tsempistä! Uskoa Täynnä ja muru 7+6
  3. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Heips! huomenna on SUURI päivä,sillä meillä on eka ultra saamme kuulla et voiko pikkuinen hyvin ja monta niitä on ;D Voin kertoo et jännittää ihan mielettömästi ja ens yönä ei varmaan mein kotona paljon nukuta! Uskoa täynnä ja muru 7+2
  4. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Melanie75!Mulla kans toi suolainen vie kirkkaasti voiton!:p Makeeta en oo pystynyt syömään yhtään...oikein ällöttää! Meillä onkin samalla viikolla eka ultra!!!! Tsemppiä sullekin!!!!:) uskoa täynnä ja muru 6+6
  5. U

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Tunafish-78! kiva huomata et täällä joku muukin näin alkuvaiheessa kuin mä:D siis nää viikot M A T E L E E!!! Te ootte käyneet jo kuuntelemassa pikkuisen sydänääniä :heart: ihanaa!! Meillä on eka ultra ensi ti ja odotan sitä kuin kuuta nousevaa :D meidän taustaa sen verran että meillä takana...
  6. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Mielitekoja mulla on myös ollu,noi lihapiirakat on jotenkin ny mun suosiossa. Itseasiassa melkein kaikki suolainen ruoka. Makeeta ihme kyllä ei oo tehny mieli sitten melkein ollenkaan :O mua on ruvennut ällöttää jauhelihan,sitä en voi syödä yhtään. Lihapiirakastakin otan sen lihaosion...
  7. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Ja vielä että tissikipu ja väsymys on jotain valtavaa :DD!!
  8. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Vatsakivuista,että mulla oli ennen kuin tein testin niin aivan mieletöntä kipua ja varsinkin nukkuessa. Luulin jo että onko mulla taas puhjennut kystä,mut eipä ollutkaan:heart: sen jälkeen ollut ollut ajoittain ,mut kestänyt aina vaan hetken. Me halutaan tietää kumpi on tulossa:D meillä yritystä...
  9. U

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    kyllä mäkin tuu tänne joukkoon,sillä positiivinen raskaustesti ilmaantui testiin kohta 2vkoa sitten.Esikoisen laskettu aika mun laskujen mukaan olisi 24.11.12 ja Tays.
  10. U

    +++MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat+++

    Moikka!! Täällä yksi maaliskuussa plussanut!!!jee!! Inssillä me lähdimme liikkeelle saimme ainakin plussan testii!!:D Kovasti odotamme ekaa ultraa jossa näkyisi sykkivä sydän ja vauva on oikeassa paikassa.
  11. U

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Moikka kaikki!! Täällä kanssa yksi odottaja!! Meillä takana lapsettomuutta n.2,5v ja takana kaksi keskenmenoa!ja tämän vuoden tammikuussa aloitettiin hoidot inssillä ja siitä sitten heti tärppäsi!!!:D ollaan niin onnellisia mieheni kanssa!! Oon tehny jopa 4 r-testiä ja entistä punasempia...
  12. U

    Kauanko Pregnyl 5000 IU näkyy testissä?

    Moikka!mulla irrotuspiikistä 17pvä ja tänään näytti plussaa:DDDD!! En vaan osannut odottaa et olisin ollu raskaana! Voisko testi näyttää oikein? Huomenna soitan sairaalaan jossa meille tehtiin inssi ja kysyn mitä nyt!
  13. U

    Inseminaatio 2012

    Tarantellah! Neuvoisin ettet liikaa sure jos lämmöt ei ole koholla. Luin että kaikilla ei ne vaan oo koholla ja kumminkin ovat olleet raskaana! Tai voisko olla niin että sulla on jääny joku aamu vahingossa mittaamatta?Itselläni eilen tunsin selkeän oviksen vasemmalla puolella missä munis...
  14. U

    Inseminaatio 2012

    Kiitos Karoliina81 :hug:! Eli tosiaan eka inssi oli eilen ja kivuttomasti se onneksi meni! Sinne saatiin nyt hyviä simppoja 34milj uiskentelemaan ja lääkäri toivotti onnea matkaan ja sitä me tarvitaan! Ollaan niin monta kertaa yritetty ja petytty niinkun moni muukin täällä:(! Mullakin on...
  15. U

    Inseminaatio 2012

    Moikka kaikille! =) täällä myös yksi pari joka on yrittänyt ominvoimin tulla raskaaksi n.2 vuotta! Eilen meillä oli ihka eka inssi ja tänään tunsin kun ovulaatio tapahtui:D! Viikonlopun aikana pitäisi kuulemma varmistella ;D! Tsemppiä kaikille teille:D ja kyllä ne plussat tulee vielä testiin!!!!
  16. U

    Inseminaatio 2012

    Moikka täältäkin =)Olemme mieheni kanssa yrittäneet esikoista n.2v. Takana kaksi keskenmenoa. Viimeinen tapahtui 2010, mutta sen jälkeen ei tärpin tärppiä :/! Multa löydettiin äsken kilpirauhasen vajaatoiminta,minkä uskotaan vaikuttaneen tähän kaikkeen. Meillä on huomenna inssi...ihan ekaa...
  17. U

    Inseminaatio

    Meillä on tulossa inssi toivottavasti ensi viikolla.kävin viime to ja suurin munis oli vasta 10mm ja tässä on viikonloppu välissä, toivottavasti ei oo ovis menny ohi:/ Huomenna selviää ku ultrataan taas. Meillä on menossa eka inssi. Tiedän ettei kannata toivoa liikaa,mut haluan uskoa et tää voi...
  18. U

    Raskaus ja kilpirauhasen häiriö

    Moikka! Itselläni todettiin vähän aikaa sitten kilpirauhasen vajaatoiminta tsh 5,5 ja T4v 13,7! Eli veikkaus edellisiin kahteen keskenmenoon on tämä sairaus. Jos nyt näin voi sanoa niin olen onnellinen et jotain löytyi ja aloitin lääkityksen.

Yhteistyössä