Hakutulokset

  1. P

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    Netittömän ajan jälkeen: Hei van Hei kaikille niin uusille kuin vanhoille!! :wave: Onnittelut plussista ja pahoittelut tädeistä! Osanotto kaikille keskenmenon kokeneille! Haleja! :hug: Zanca: Onnittelut tupakoimattomuudesta!! Itse olen vasta ollut jokusen viikon polttamatta. Viikko...
  2. P

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Onnittelut kaikille plussanneille! Plussatuulia kaikille!! On niin pitkä aika viime kerrasta niin menin ihan sekaisin, mitä minun piti kenellekin kommentoida. =/ Kaikille masentuneille oikein kovasti positiivisia tuulia ja ajatuksia. Aina välillä vajoamme masennukseen ja pyörittelemme...
  3. P

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Hei Vaan Kaikikille! :wave: Minua ei oo näkynyt, kun mieheni veljen muksu onnistui hajottamaan kannettavamme. On ollut ja on edelleen niin paljon kaikkea rahan menoa niin ei ensimmäisenä ole ostoslistalla konetta. Kävi niin hullusti, että tämän onnettomuuden jälkeen en ole päässyt...
  4. P

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Lisey: Oikein kovasti jaksamista sinulle! Hali! Mä en ymmärrä miten sua ei olla saatu jollekin toiselle osastolle. Eikö ne osaa siellä sairaalassa yhtään ajatella. (.) Tänne voi laittaa sitten kp 1/ 26-34. Miten musta tuntuu, että vaikka e-pillereitten lopettamisesta kulunut yli kaksi...
  5. P

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    LuvLucy: Tervetuloa mukaan! Lilli88: Kuinka sekainen kierto sinulla on? Mun kierto on 26-34 ja muutaman kerran venähtänyt pidemmäksi. Yleensä aloitan tikuttelun tuon kp 26 mukaan eli noin kp 10 muistaakseni. Sitten sitä on tullut jatkettua joitakin päiviä plussan yli.. Tiedän testin...
  6. P

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    AiraM: Tee ihmeessä jo testii! Musta tuntuu, että mulla on kans aina alkanut lähes saman tien menkat, kun on testin tehnyt. Paitsi tänään. Nyt ehkä viimeisen puolen tunnin aikana ollut kovia kipuja kohdun seutuvilla, että liekö se täti siellä tulossa uusien oireitten kera. Yleensä mulla...
  7. P

    kaksi ovulaatiota vai mitä?

    Olen joskus lukenut artikkelin, että nainen voi ovúloida kaksi tai jopa kolme kertaa kierrossa, mutta en tiedä onko siitä sinun kohdallasi kyse. Toisaalta toi Kp 17 päivän vuoto olisi voinut olla kiinnitymisvuotoa, mutta sinulle tuli sitä ilmeisesti aika useana päivänä. Tässä linkki: Nainen...
  8. P

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Kiitos myös täältä kaikille tsempityksistä! Eiköhän me tähän pystytä!! Heeei! Minäkin alan ihan tänään kirjoittaan ylös syitä, jos sinne tupakille eksyn. Niin en minäkään enää aijo lisää käydä ostamassa. Jos loppuu aikaisemmin niin parempihan se on. Eli pidetään se lauantai deadlinena!! Kyllä...
  9. P

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Ansku83: Ei ne Dpo:t niin päivän päälle varmaan oo.. =) Laskin kyllä uudestaan ja sain sen saman 14 niin kuin muistelinkin. Tuleeko Lauantai liian nopeeta, jos silloin sanottaisiin hyvästi tupakille? Näiden aikaisempien yritysten ansiosta määrä on vähentynyt, mutta todellakin haluan kokonaan...
  10. P

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    LuvLucy Menkkoja sillä tarkoitetaan. :p
  11. P

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    (.) Minulla tänään Dpo 14 ja nega raskaustesti tehty (Mammaksin herkällä). Oireet ainakin toistaiseksi kadonnet, mutta ei ole tyypillisiä oireita, mitä minulla yleensä on heti aamusta asti, kun täti on tulossa kylään. Eli toivoa on vielä, mutta jos se täti sieltä tulee niin uudella innolla...
  12. P

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Ngale: Onko sulla ollut lopetuksessa purkkaa tai jotain muuta apuna? En muuten ole kuullutkaan, että monella on ollut raskausoireena tuo matkapahoinvointi, mitä minulla on ollut nyt muutamana päivänä. No aina oppii uutta! AiraM: Mulla on ollut aina tuo 14 päivää. Nyt mietin, että venyykö...
  13. P

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Minulla on viime päivinä ollut todella positiivinen olo. Ihanaa, kun päivät ovat pidentyneet ja kovat pakkaset pysyneet poissa. Jotenkin tuntuu, että hymy pysyy huulilla jatkuvasti. Haaveilen, että saisimme isänpäiväksi pikkuusen nyytin tai viimeistään jouluksi. Ihanaa, kun kohta luonto alkaa...
  14. P

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Ansku83: Hävettää ihan tunnustaa, mutta täällä on toinen selkärangaton. Tupakasta olen myös yrittänyt useita kertoja eroon. Kolmas päivä toden sanoo ja repsahdan, sitten taas sauhutellaan ja uusi yritys. En tiedä miten pääsisin tuon kolmannen päivän yli. Se on minulle aina se kompastuskivi. Olen...
  15. P

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    -Karpalo- Odotan aikaa aukiolotutkimukseen. Sen jälkeen katsotaan jatkoa. Verikokeet ym. Minulla hyvät, mutta simennesteanalyysissa A ja B vain alle 10% kun suotavaa olisi ollut, että nämä yhdessä yli 50%. Eivät täysin sulkeneet pois luomuraskautta, mutta toisaalta puhuivat, että meille voisi...
  16. P

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    SISA78: Hyvä homma, että pääsetkin nopeempaa tutkimuksiin. Toivottavasti asiasi selviävät mahdollisimman pian!Kiitos, kun kerroit, että teillä on ensimmäisen kanssa mennyt myös pidemmän aikaa. Antaa, kyllä kummasti toivoa tännepäin, että vielä meilläkin voi olla mahdollisuus onnistua...
  17. P

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Hei! Uskaltaako liittyä mukaan, vaikka yritystä onkin jo pidemmän aikaa? Meillä menossa yk 19. (Dpo 12) 25/ 26-34. Ikää meillä on molemmilla 28 vuotta. Toiveissamme on ensimmäinen lapsi ja haluaisimme niitä kolme, mutta ainakin tämä ensimmäinen antaa itseään odottaa.. ;) Viime syksynä...
  18. P

    +++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

    Hei! :wave: Uskaltaako liittyä mukaan? Olen lueskellut parin päivän aikana tuon teidän Helmikuun pinon ja haluaisin liittyä mukaan, jos sopii. Voisin itsestäni keroa sen verran, että menossa yk 19. (Dpo 12) 25/ 26-34. Olen jonossa aukiolotutkimukseen ja sitten sen jälkeen katsotaan jatkoa...
  19. P

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Yk 19 Dpo -1 Runsaat limat Dpo 0 kosteat paikat Dpo 1 Kosteat paikat Dpo 2 Kosteat paikat Dpo 3 Kosteat paikat Dpo 4 Kosteat paikat Dpo 5 Kosteat paikat Dpo 6 Kosteat paikat, Alavatsa todellä jännästi kipeä. Se jostain syystä saa hymyilyttämään (?), Pikkuasiat kiukuttaa, Todella...
  20. P

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Meille tuli eilen postin mukana tieto, että lähete on mennyt perille ja jonotus aika ois 3-5 kk aukiolotutkimukseen. :( Kauankohan siinä sitten menee, että tiedetään millaista hoitoa tullaan saamaan. Se meillä on tiedossa, että simpat on surkeat ja vaativat pesua. Myös liikkuvuus ja elossa...

Yhteistyössä