*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

LuvLucy: Tervetuloa mukaan plussailemaan ;)

Olivia: Kuulostaa hurjan hyvälle toi sun tilanne, mä oisin varmaan tossa vaiheessa kerenny testaamaan monet kerrat! :LOL: Mutta hei testaa nyt ihmeessä, luulis että sinne pärähtäis edes joku haamulainen jos tärppi on käyny! ;)

Lilli: Niissä ovistikkujen ohjeessa yleensä lukee että milloin kannattaa alkaa tikuttaa, mutta aloita ajoissa niin ei ovis jää bongaamatta! ;)

Kate85: mullakin tuli just tuota punertavaa valkovuotoa kp35 ja sen jälkeen ei oo tullu muuta kun ihan tavallista valkovuotoa, ja nyt jo kp52! katoin tosta pinosta että meillä sen mukaan on ihan samat kiertopäivät. :LOL: Inhottavaa mä jo oon menettäny toivon että tuolla jotain olisi, joten täti sais luvan kyllä tulla jo! :kieh:


Siis mulla on iskenyt ihan tajuton väsymys päälle. Kokoajan vaan väsyttäis, bussiinkin meinaa nukahtaa. Yleensä se on tähän aikaan vuodesta toisinpäin, että just jaksais enemmän. Mä oon yleensä aina tosi huono menemään ajoissa illalla nukkumaan, iltaisin ei yleensä uni oo tullut. Tällä viikolla ei ole ollut mitään ongelmia nukkumisen suhteen! Hyvin on uni maistunut, ja pitäis nukkua varmaan ylin 12 tunnin yöunet ettei väsyttäis niin hitosti aamusin... :|
Ja ollut vähän flunssanen olo, mutta sitä nyt on muutenkin liikkeellä.. :snotty:
 
LuvLucy - Tervetuloa!

Olisko OLIVIA meistä eka joka plussaa, lallallaa... :whistle: =)

Lilli - Tikutiku eli oviksen bongailua ja hyvää alkukiertoa!

LiLy - Täti tänne tai selvät kaks viivaa kiitos, meille molemmille! :headwall: Jaksa tämmöstä arpomista. Tänään ainakin juon vähän siideriä, saakeli sentään. Nykyään ees sitä uskalla tehdä... Jännäysajalla varsinkaan, eikä oikein muutenkaan kun alkoholi voi kai huonontaa raskaakstulemismahdollisuuksia. Hhuoh.
 
Kuullostaa varmaan tyhmältä mutta en tajua miten toi kp merkitään ja tarkoittaako se kierron pituutta?
Ja tilasin ovistestejä mutta en oikein tiedä että miten niitä käytetään!
Mulla toi vauvelin yrittäminen ei välttämättä tän kierron aikana onnístu kun lähden ensi maanantaina kurssille ja olen siellä perjantaille ja ovishuippu taitaa olla juuri viikolla..mutta toivotaan että kerkeen kotiin ennen huippua!
 
Iski taas hirvee musikaalisuus päälle ja tietenkin täytyy huuattaa sitte kaikkee mahollista mitä löytyy...musiikkia siis! Youtubea kahlatessani osuin Tuure Kilpeläisen kappaleeseen Kanna mukanasi unelmaa ja siitä haluaisinkin nyt laittaa tähän meille muistutukseksi osan kertosäkeestä! Tätä ei pidä unohtaa:

Kanna mukanasi unelmaa,
älä sen laulua peitä.
Kanna mukanasi unelmaa,
sillä unelmat kantavat meitä!
 
Viimeksi muokattu:
platina Kun sulla alkaa mensut niin yleisesti ottaen on neuvottu, että se laskeminen aloitetaan siitä seuraavasta päivästä joka sitten on kp1. Eli jos sulla tänään alkaa vuoto niin huominen on kp1. En oo mikää paras selittämään asioita, mut kai tää jotenki selvensi. Tuonne siis merkitään esim. kp1/28 ja tuo 28han tarkkoittaa kierron koko pituutta. :D
 
Jee jee, saadaanko me tänne eka plussa? Onko OLIVIA testannut jo? :) Plussatuulta täältä :)

Mulla on tänään ollut todella turvonnut olo alavatsalla (enteileekö täti?) sekä myöskin ajoittain oikean puoleista rintaa särkee, ei ole arka kun painelee, mutta sillai ovelasti sisältä vihloo (enteileekö täti?) Mä en kestä!!! Joutuu varmaan ostaa viikonloppuna testin... vai malttaisko odottaa vielä n. viikon, että saapuuko se täti kylään vai ei. Jotenkin mulla on kuitenkin nyt sellanen olo että en oo raskaana : / vaikka niin sitä tahtoisin, niin kuin jokainen meistä. Oon miettinyt tässä, että mikä hitto on kun ei tärppää. Esikoinen kun sai alkunsa toisesta kierrosta. Olisin niin valmis jäämään kotiin...
MUTTA ONNEKSI ON TÄMÄ PINO!!! Tää on ihan loistava :)

Plussatuulta taas puhaltelen kaikille!!!
 
LuvLucy: Tervetuloa mukaan!

Lilli88: Kuinka sekainen kierto sinulla on? Mun kierto on 26-34 ja muutaman kerran venähtänyt pidemmäksi. Yleensä aloitan tikuttelun tuon kp 26 mukaan eli noin kp 10 muistaakseni. Sitten sitä on tullut jatkettua joitakin päiviä plussan yli.. Tiedän testin haaskausta, mutta minun on pakko olla varma..
(.)
Tänne voi laittaa sitten kp 1/ 26-34. Uudella innolla alkaneeseen kiertoon.. Ehkä se aurinko tuo paljon plussia tullessaan! Ukkeli otti taas asian todella raskaasti, mutta ehkä minä keksin viikonlopuksi meille jotain piristävää ja mikä pitäisi ajatuksemme edes hetken poissa näistä asioista.
Plussatuulia ja oviksen bongailu intoa kaikille!
 
Ny vaan suoraan omaan napaan, anteeksi siitä! Kp 3/32-34 menossa... Viikonlopun aikana jos pääsis alotteleen taas noi peiton heilutukset. Meillä on nimittäin tehty päätös että nyt koko kierron ajan yritetään joka toinen päivä. Jos ei tärppää niin sitten täytyy hankkia noita ovistestejä seuraavaan kiertoon... Toki tota yrittämistä saattaa hankaloittaa miehen tänään alkava päivystysviikko mut sekin loppuu ens perjantaina ja kaiken järjen mukaan siihen ovikseen on siitäkin vielä jonkun verran aikaa. Eli mitään hätää ei sen puoleen pitäis olla.

Hiljaiselo varmaan nyt jatkuu kun sain tänä aamuna siskolta soiton että meidän isä on joutunut yöllä sairaalaan. Sen tilanne huolestuttaa tosi paljon. Mut eipä tässä alkukierrossa nyt oikein mitään kertomista olekaan...
 
Moi! Pikainen päivitys mun tilanteesta. Tänään testasin ja testiajan sisään näytti negan! Vähän testiajan jälkeen oli testissä nähtävissä toinen hento viiva, vaikka eihän sitä nyt kannata lähteä analysoimaan enää. Nyt tunti testaamisen jälkeen alkoi punainen vuoto... Toistaiseksi aika vähäinen, mutta vatsaa jomottaa aika lailla eli eiköhän sekin ylly. :( Olin jo ihan varma tärpistä eilen illalla kun rinnatkin turposivat eilisen aikana, mutta ei onnistunut tällä kertaa! Eli mulle voi laittaa kp1/28(30) :( Uudella innolla uuten kiertoon siis!

Tsemppiä muille! Todennäköisyydet paranevat ehkä seuraaville jännääjille...
 
LiLy_ ja Katie85: Kiitos tsempeistä naiset! :)

Ansku83 Ihana ja meidän ryhmälle sopiva biisi! :heart:

Pänä Mulla alkoi nyt vasta kolmas kierto pillereiden lopetuksen jälkeen eli kierron pituudesta en osaa vielä mitään tarkkaa sanoa. Ja siis ennen pillereitäkin ollut tosi epäsäännöllinen kierto, jopa puoli vuotta menkkojen välissä joskus nuorena. Nyt nämä kaksi kiertoa on ollu 34 päivää ja 60 päivää. Mutta kun Teroja syön, niin luulen, että kierrotkin ainakin nämä muutamat kuukaudet pysyy normaalipituisena eli n. 28 päivää. Aloitan siis hyvissä aloin tikuttelen, ehkä jopa jo tuolloin kp 10.

satuh83 Pahoittelut ikävistä uutisista! :( Voimia!

-OLIVIA- Pahoittelut tädistä! Nyt uudella innolla uuteen kiertoon!

Mulla tulee muutaman päivän palstailutauko kun lähdemme mökkeilemään miehen kans. Ihanaa saada rentoutua ja olla kahdestaan! :heart: Ihanaa viikonloppua kaikille ja plussapuhurit!
 
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


lauantai 5.3.2011



KUUMEILIJAT

nimim.
.......YK/YV..............KP..............ikä..........toive

LiLy_ .................yk 1.........................kp 54/??.....................19......................... 1.
Katie85..............tjot.......................kp 53/??.....................25......................... 1.

-Karpalo-........yk 4/tjot................kp 31/27-29..............28........................ 1.


Tirtsa.................yk 7........................kp 29/32-34..............26........................ 2.
Vattunen............yk 4.......................kp 26/35-38..............21.......................... 2.
inskun................yk 1..........................kp 24/28......................21......................... 2.



Ansku83...........yk 3..........................kp 17/30-40...............27........................ 1.

Lara--.................yk 1...........................kp 15/??......................22......................... 2.

Lilli88.................yk 3...........................kp 8/??........................23........................... 1.
Nasu81...............yk 8...........................kp 5/26.......................29.......................... 1.
satuh83................yk 4........................kp 4/32-34.................27......................... 1.
Pänä.....................yk 20.......................kp 2/26-34..................28........................ 1.
-OLIVIA-..............yk 3........................kp 2/28-30.................26........................ 1.
platina................yk 2...........................kp ??/??...................................................... 2.
LuvLucy...........................................................................................23......................... 1.



PIINAILIJAT



-Karpalo-...........Dpo15
inskun................Dpo10
(Ansku83............Dpo3)



TAUSTALLA





HAAMUILIJAT - RKTT

PLUSSANNEET :heart:









Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan
 
Viimeksi muokattu:
-OLIVIA- ja Pänä tätipahoittelut! :(

satuh83 Pahoittelut ikävistä uutisista! Voimia koko perheelle!!! :hug:

LiLy, Katie ja -Karpalo- mitäs teille? Testejä tehty? =)

Tänneppä ei kuulu mitään ihmettä...kävin ostaa nyt ovistestejä, vaikka sanoin etten tikuta niitä tässä kierrossa, mutta toisin kävi! Se kp13 ja kp14 välisen yön kipukohtaus oli sen vert outo et piti testaa, mut taisin kuitenki myöhästyä. Viime kierrossa ovis oli kp16, joka on siis nyt! Ei oo kumminkaa mitää oireita suuntaan eikä toiseen. Eilisen ja tän aamun lämmot oli 36,2 ja 36,3 ja eilen illalla 37,1...normistihan ne on pyöriny siin 36 paikkeilla, ehkä vähän jopa allekkin. Ei auta ku jatkaa seurailuja.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vaan kaikille. :)

Toive varmaan tarkottaa monta lasta haluaa?
4:stä unelmoin. :heart: Ja ikää löytyy 23. :)

Huoh.. Vähänkö ärsyttää ku menkat jo 2kk myöhäs mut testi näyttää negaa mut en pääse mihinkää tutkimuksiinkaa ku eka pitää olla 6kk menkat myöhäs... Niin ärsyttävää tää stressaaminen. >_< Mul oli viimeksi juuri 1kk myöhäs menkat varmaa stressin takii ku stressaan raskaaksi tulemista mut nyt 2kk??? Tää on niin turhauttavaa. :(
 
Viimeksi muokattu:
satuh83: Voimahaleja sinne! :hug: (Ja tsemppiä uuteen yritykseen, toivottavasti peiton heiluttelu tuottaa tulosta!)

-OLIVIA-: Eikä. :( Mä olin jo ihan varma että saadaan tän ketjun eka plussa! Voihan toi olla kemiallinen, kerta jonkun näköstä viiva näyttänyt ja täti tuli myöhässä. No mutta mitä sillä päätänsä vaivaamaan, tsemppiä uuteen kiertoon! :hug: =)

Lilli: Hyvät viikonloput sinne myös ja pitäkää oikein rentouttava mökki viikonloppu! ;)

Ansku83: Tänne ei mitään uutta, täti vieläkin kateissa. Ja testit näyttänyt negaa, lukuunottamatta ne muutama viivanpaikka(?). Mutta tuskinpa ne mitään on tarkoittanut... ootellaan ootellaan... |O


Tää väsymys piinaa mua edelleen..
 
LiLy voihan hitsin vitsi! Välil kyl tuntuu et tää naisen kroppa on niin epäreilu! Ja alan ymmärtää miehiä, jos ne ymmärtää meitä (välillä) yhtä huonosti ku me omia kroppia, ni en ihmettele enää yhtää sitä niitte valitusta aiheesta! :D Itsekkään en nyt oikein ole ottanu selvää et oliks se ovis mikä oli sillo viikolla vai onks se vasta mahdollisesti tulossa vai jättääkö tulematta kokonaan! Ei tajuu... : /
 
Tirtsa - Mikä on kun ei tärppää, NIINPÄ! Plussia sais nyt sadella kaikille ketjulaisille. Tosi tympeetä tämmönen itsensä tutkiskelu ja jatkuva toivominen ja tädit.

Pänä ja OLIVIA - Tätipahoittelut mut toiverikasta uutta kiertoa!

Ansku - Sama tilanne kun LiLyllä, testit nega ja täti hukassa. Yhtenä päivänä tuli vähän jotain vaaleanpunaista, mutta ei mitään sen koommin. Luulen, et mulla oli tässä kierrossa ovis tosi myöhään. Jos ei ens viikolla ala niin kai mä sit taas sorrun testaan... Vasenta munasarjaa jomottaa, muita oireita tädistä ei ole. Plaah.
 
Mulla on kyllä niiin samanlainen tilanne kun sulla Kate85, jomottellut milloin oikeaa ja milloin vasenta munasarjaa, ja vaikka minkälaista nipistelyä on ollut alavatsassa.. mutta tän aamuisessa testissä koreili edelleen vain yksi viiva.. :kieh:*
En mä odottanutkaan että ois heti ekasta kierrosta tärpännyt, mutta mä haluaisin jo uuteen yritykseen! :kieh: kp54 grr....
 
Kiitos kaikille ja anteeks taas oma napa...
Ahdistaa nyt niin paljon että taitaa toi vauvahanke jäädä ainakin nyt hetkellisesti taka-alalle. Kuten jo tuolla esikoisketjussa kerroin niin mun auto varastettiin ja poltettiin eilen. Sillä on tyhjennetty meidän taloyhtiön ulkovarasto. Joku on väkisin kytännyt täällä kun on osannut oikeasta johdosta pimentää koko parkkipaikan (valot ja liikkeentunnistin) ja tienny missä vähänkään myntiin kelpaavat tavarat on... Mulle esim. selvis toi ulkovaraston sijainti vasta vuosi tänne muuttamisen jälkeen... Pelästyn jokaista ääntä ja kaikkia meidän koirien reaktioita. Lisäks viime yönä en oo uskaltanu nukkua ollenkaan. Oli kiva nukkua päivällä kun oli vieraita käymässä. :ashamed: Ja yhtään ei helpota se että miehellä on päivystysviikko ja yölähtöjä saattaa tulla. Pelottaa kamalasti ajatus olla yksin kotona kun täällä on nurkilla pyöritty kyttäämässä. :'(
Lisäks naapurin vanhempi rouva oli seurannu puol tuntia vierestä (hakenu postin ja lekittäny koiran, väliä parhaimmillaan n. 5m tähän varkaaseen) tota auton varastamista ja luullu et se oli mun mies...
Kamala tunne kun ahdistus ja paniikki lisääntyy sitä mukaa kun kello tulee enemmän ja enemmän.
 
satu hui hitto!! Iha varmana järkyttää ja pelottaa tuollanen! Ei ihmisillä oo mitää rotia enää missää!! Tositositosi paljon voimia ja jaksamista nyt sinne!! :hug:
Mites nyt, jatkatko tuossa listalla kuitenkin vai laitetaanko taustailemaan?
 
Kyllä mä voin listalla jatkaa... Kiva kuitenkin käydä teidän juttuja lukemassa. En nyt jaksa ajatella yrittämällä yrittämistä mut tulee jos on tullakseen... Katsotaan sit kun tästä järkytyksestä on vähän selvitty.
Isä on onneks kunnossa ja pääsee kai huomenna sairaalasta. On kuulemma syöny älyttömästi kalkkitabletteja sen lisäks että käyttää paljon juustoa ja maitoa. Se on aiheuttanut kovia huimaus- ja päänsärkykohtauksia ja korkeaa verenpainetta.
 
satuh83: pahoittelut ikävistä uutisista.. :hug: mutta kiva kuunnella että sun isäsi on kunnossa! voimia sinne. :heart:

LuvLucy: mun kierto tuskin onkaan vielä ihan säännöllinen, pillerit siis lopetin 9/10, sen jälkeen kierto on ollut 41-34, viime kierto oli just ton 34. mut nyt on jo kp55.... :kieh:


-Karpalo-: onko siellä testailtu jo? onko täti pysynyt poissa? jännää! PLUSSATUULIA SINNE ja tietenkin kaikille muillekkin ++++++++++++++ :whistle::heart:
 
Moikka kaikille!

Luin tän ketjun kokonaan ja vaikutti niin positiiviselle että tahtoisin itekkin mukaan jos vaan vielä mahtuu :) en oo aiemmin ollu missään tälläsessä ketjussa mukana, mutta ettiny sellasta itelle sopivaa ja tää vaikutti sellaselle =)
Tässä miun tilanne;
Pillerit lopetin 10/10 ja siitä ootin yhen kierron ilman pillereitä kun jo melkeen 8vuotta syöny putkeen, kierto oli kuitenkin sama 28pv kun aina ennenkin ja sit seuraavalla tärppäs.
Olin ihan onneni kukkuloilla, miulla on 8v poika ja nyt kova vauvakuume ollut pitempään.
No, sit rv 7alkoi pientä verenvuotoa ja varasin ajan yksityiselle varhaisultraan ja siellä ei näkynytkään mitään muuta kun ruskuaispussi :| sit varattiin aika naistenpolille uuteen ultraan 1,5vk päähän ja se oli ihan piinaa ootella se aika. Siellä sit todettiin tuulimunaraskaudeks ja alotin samantien ne tyhjennyslääkkeet.
Nyt tästä selvinneenä ensimmäiset menkat just takana ja uutta plussaa rupeen oottelemaan :)
Elikkäs.. Katjuliini, yk1, kp 7/28, ikä 28 ja toinen lapsi haaveena.

Ovista en oo ikinä tikuttanu, suunnilleen ite tiedän, ja aluksi nyt ajattelin mennä sillä periaatteella että tulee jos on tullakseen (vaikka kuitenkin lasken noita ovispäiviä kaikenmaailman laskureilla ja muutenkin tarkkailen) :D mutta, tiiän jo nyt että jos ei pariin kk tärppää ni varmasti lähen niitä tikkuja ostamaan, niin kovin tätä tahon, ja mies myös :D
 

Yhteistyössä