*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Ansku83 - Nyt sitten kohta ovista hyödyntämään! :) Ja kiva jos pinkkaat, mitäs tietoja me meinataan siihen laittaa?

Lara-- - Väriä viivaan sulle puhaltelen, puuuuh! :)

LiLy_ - Joo se cb on tosi surkee. Musta siinä selväkään plussa ei näytä läheskään niin selvältä kuin muissa testeissä. Apteekin oma on kyllä hyvä, se ei haamuile. Mut toisaalta se on brutaali testi, koska ei voi hyvällä tahdollakaan nähdä siinä viivaa jos sitä ei siinä ole :whistle: :D

Lilli88 - Moi! Mullakin on kiertohäiriöitä, nytkin kp 47 eikä tätiä kuulu. Mulla on pco-tyyppiset munasarjat ja sit kierto reagoi tosi herkästi esim. stressiin. Mullakin olis yks paketti Teroja tuolla kaapissa mut en ainakaan vielä oo niitä syönyt, positiivisella mielellä luotan luontoon, kyllä mulla ne menkat sieltä on aina lopulta tulleet. Ja ilman niitä viimeksikin tulin raskaaksi joten miksei nytkin? Mä en oo vielä koskaan tikutellut ovista. Poppaskonsteista käytössä Berocca, greippimehu ja D-vitamiini.
 
Täähä meni ihan totaalliseks harjotteluks!! |O Kyllä mä tän vielä handlaan...huomisee mennessä se on valmis! :D

Katie Niin se pitää toimia! :p

Ja kaikille yhteisesti sekä vastaus Katielle: Pinkkaan tulisi tiedot kp:t, yk:t, ikä, mones yrityksessä, myös sitten erikseen piinailuosio eli dpo:t jos joku tahtoo laittaa! Sekä tietysti haamuilijat ja plussanneet! Joten, ilmoitusta vaan mitä tietoja haluaa ja onko muita ideoita lisäksi! Ehdotuksia otetaan vastaan!! :D Kunhan nyt saan edes jonkinlaisen aikaiseksi tähän hätään niin parannellaan sitä sitten... :ashamed:

Tää pinkan tekeminehä alkaa varsinaiseks pilkun*piiiiiip* menemää.... :D
 
Viimeksi muokattu:
Ansku83: No mäpäs annan tässä nää kaikki mun tiedot ettei tartte tuolta vanhemmista viesteistä lähtee etsimään; ikä 19 (nuorimmasta päästä täällä:LOL:) mies on 26w. Ja yk1 menossa, kierron pituus nyt on mitä on, viime kierto oli sen 34, mutta nyt on menny jo kaks viikkoa yli tuon. ?
Nyt on kp 49 menossa. =) (pisin kierto ikinä)

ja esikoinen ois toiveissa. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Katie85 ja LiLy_ kiitos tsempityksestä, kyllä tässä on usko ollut moneen kertaan koetuksella eikä itkusta ole meinannut tulla loppua... Mutta periksi ei anneta, pakko sen on vielä joskus onnistua :heart: Kävin jo gynen juttusilla ja nyt otettiin käyttöön Lugesteron ja ASA pienellä annoksella. Ja kaiken maailman poppaskonstit on jo ollutki käytössä:D

Ansku83 tässä mun tiedot vielä pinkkaan: kp 27/26, yk 7 (vielä hetken) , ikä 29 v. ja esikoinen toiveissa.

Laralle ja LiLylle aivan erityisen kovat plussapuhallukset täältä suunnalta =)
 
Mä oon 25v, esikoinen toiveissa. Kierto heittelee, yleensä ~32, välillä venähtää. Nytkin kp 48... hohhoh. Jos mä lasken nuo yk:t km:n jälkeen niin tämä on sitten yk1. Tosin en tikuta ovista joten en sit tiedä onko tämä OIKEATA yrittämistä :D
 
Mä oon jo ihan pihalla että monta meitä on jo tässä, että se pino tulee kyllä tarpeeseen. :) mut kiva että on saatu paljon kuumeilijoita mukaan niin ei tarvii täällä yksin pölistä :LOL:

Hirvee väsymys jo vaikken tänään oo rehellisesti tehnyt YHTÄÄN MITÄÄN. :D Vapaa päivä menny ihan laiskotellessa ja tietokoneella.. Ja nälkä kokoajan. Nyt meen syömään tän päivän kolmannen lämpimän aterian (NÄLKÄ!!) :LOL:


Blussatuulia ++++++++++++++++++++ :heart:
 
Ooohhohoooo....ei tätäkää oo voitu yhtää helpommaks tehä! :D Mut kivaa on! :D Täytyy vissii pitää Salkkari-tauko välillä! :p

LiLy meit on nyt 10! Toivottavasti lisää saadaan! :)
 
Viimeksi muokattu:
Tätä minä tarvitsen, ihanan optimistisen pinon! PAKKO liittyä! :D

Elikkäs olen 28-vuotias tyttönen, esikoisesta haaveillaan. Nyt menossa kp 25/27-29, eli piinailu käynnissä! Yritetty ollaan noin vuoden verran, aluksi ihan tjottaillen, nyt parit viime kierrot tikutellen. Välissä oli myös olosuhteiden pakosta pikku tauko, ja siitä laskettuna on nyt yk 4 menossa.

Tunteet tädin saapumisesta ja tärpistä vaihtelee hetkestä riippuen, tällä hetkellä on vahva tunne, että täti kurvaa paikalle hetkenä minä hyvänsä! Aamulla oli taas pieniä tärppitunnelmia ja toiveita. Toisaalta tässä on ehtinyt joka kierrossa tulla kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin oireet, joten tosi jalat maassa kyllä ollaan. Nyt päällimmäisinä oireina on palelu ja juilimiset vatsassa, mutta ne nyt ovat joka kierrossa aina kierron lopussa. Ei malta kuin odotella.

Mutta pakkohan se oli ottaa tämä ihana haaste vastaan, plussapuhureita vaan kaikille tasapuolisesti! :)
 
Äärimmäisen kiva jos kelpaa! =) Mie sain äsken oikein jymy yllärin! Mies omaan 'hentovaraiseen' tapaansa kosi ja ilmoitti että etsi mieleinen sormus!!! :D Että oonko vähän sekasi nyt! :D :D :heart:

-Karpalo- tervetuloa!! :wave:

Ei oikein saa noita rivejä ihan tasalle, mut jos se tuosta joku päivä! :D
 
Viimeksi muokattu:
Vautsi, onnea Ansku! :heart:

Voisi muuten kosintahumun innoittamana laittaa pikku gallupin: eli millaisessa parisuhteessa porukka täällä on? Itse olen naimisissa, aivan ihanat muistot jäi häistä ja ei se rouvana oleminenkaan yhtään hullumpaa ole... :D
 
Ansku83: Onnentoivotukset :heart:

-Karpalo-: Avioliitossa, ensi kesänä 3 vuotta :heart:

Mä taas täällä pähkäilen pääni puhki, että kuinka ihmeessä sitä sais ajatukset johonkin muuhun kuin vauvahaaveisiin? Jotenkin mulla on sellainen olo, että täti kurvaa kylään tälläkin kierrolla :headwall: höh! Tää on kyllä koko kierto aina sellasta itsensä tarkkailua, ensin odotellaan koska menkat loppuu, sitten etsitään ovispäiviä ja sen jälkeen ajatuksen voimalla saadaan kaikki oireet aikaseks :LOL: Ja taas tulee se pettymyksen päivä kun tätskä tulee kylään. Kyllä tää naisen elämä on.... IHANAA! Kaikesta huolimatta :)

Ihania unia kaikille!

Toivotellen, Tirtsa
 
Tirtsa, sanopa muuta!

Ja jotenkin ei enää tässä vaiheessa ole ihan sellaista alkukiertojen kaltaista ruusunpunaista odotusta, jossa kuumeili ihan eri tavalla, fiilisteli kaikkia vauvatavaroita yms. Tää on paljon piinaavampaa, kun jotenkin aina varjostaa ajatus siitä, että sieltähän se täti kuitenkin tulee. Ja niin tuleekin. Ainakin jotakin varmaa tässä asiassa... ;)

MUTTA, sen takia tämä pino onkin niin mahtava, vähän paremman odotuksen makua! :D (paitsi tietenkin jos huomaa, että kesä on ollut ja mennyt ja ei edelleenkään ole plussannut...hui!)
 
Ansku83 Paljon onnea teille! :heart: Kiitos suloisesta pinkasta! Mulle voi iäksi päivittää 23 v. kun ehtii. :)

G Me ollaan nyt vuosi oltu kihloissa ja seurusteltu melkein kaksi vuotta. Häitä tanssitaan sitten kun rahatilanne on parempi. Me halutaan tämän hetkiset pienet tulomme säästää vauvaa varten ja sitten kun rahatilanne paranee, voidaan häät järjestää. Kuitenkin häihin menee hurjan paljon rahaa, vaikka meillä ei mikään erityisen kallis maku olekaan!
 
Täällä mun aamutestissä kummittelee taas viivanpaikka, se on vaan nyt selvemmin näkyvissä kun eilen.. :O Ja siis se tuli heti näkyviin.
:heart: Piinailua ....
Ja tänään paukkuu jo kp 50..!
Mähän plussasin esikoisesta vasta, kun menkat alko oleen kaks viikkoa myöhässä... Eli joku kp 47 tjtn ;) Ovuloin myöhään ja ei näkyny testissä vaikka "tiesin" olevani raskaana... Kuitenkin ultrassa vauva olikin melkeen viikon isompi, että en sitten tiedä miksen saanu positiivista testiä aikasin :D
 

Yhteistyössä