+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Voi Lisey miten hemmetissä sut on laitettu samalle osastolle vastasyntyneiden kanssa?! Muutenkin rankka kokemus ja samalla oikein hierotaan vasten kasvoja menetystä. :hug:

Hyvä hyvä Ansku ja pänä =)

MG: Niin, ei sitten itelle tullu mieleen, että on muitakin vaihtoehtoja :p Kiitos mieleni avartamisesta :D

Onnea Zanca!!!
 
Lisey: Voimia sinne ja tulevaisuudessa aurinkoisempia päiviä kevään myötä. Kaveri kävi puolisen vuotta sitten myös tuon lääkkeellisen tyhjennysen läpi ja oli kyllä niin huonossa kunnossa ettei viikkoon päässyt kulkemaan mihinkään. Ei ollut kiva katsella edes vierestä saati että itse joutuisi kokemaan.

Pänä: MUlla kans purkka kyllä aiheuttaa ilmavaivoja, tai alkuun mutta sit siihen jotenkin siedätty eikä nykyään ole tota ongelmaa. Mä teen nykyään myös niin että puolitan purkan niin semmosta pienempää jänkätessä ei leuatkaan kärsi niin pahasti =)
Olen kyllä pohtinu sitä että josko mä kuuluisin siihen sakkiin joilla ei testeissä plussat näy mutta ajattelin nyt odottaa vielä ainakin ens viikon loppuun päin ennen kun alan sillä suunnalla aktivoitumaan. Monet on täällä kuitenkin jutellut että ovat saaneet plussa vasta kp 36 jälkeen joten koitan toistaiseksi ainakin olla kärsivällinen.
 
Pakko avautua taas tänne vaikka tiedänkin ettei mun asiat oo niin huonosti kuin monen muun täällä. Kävin tänään lapsettomuuslääkärillä vähän tutkimassa tilannetta ja kyllä se vaan meillä näyttäisi siltä että tärppäämättömyyden syy on puuttuva munatorvi. Molemmat munasarjat toimivia ja tuottavat todella hienosti rakuloita, mutta ovulaatio tapahtuu peräperään sillä puolella missä ei munatorvea. Lääkäri oli mieltä että jollei kesään mennessä ole raskaus alkanut, kannattaa mennä hoitoon (IVF). Silloin olisi puoltoista vuotta yritetty jo tuloksetta =( Noh, ovulaatio oli just tapahtunut ja siltä väärältä puolelta mitä varmimmin, joten ei vois olla paskemmat fiilikset taas kun ei tästä taaskaan tullut mitään. Mä en tajuu miten tää loppukierto on aina näin rankkaa ja vaikka tietää että muilla on vielä huonommin asiat!!! Tekis mieli olla saikulla joka loppukierto ennen kun tärppää :ashamed: Noh tulipahan tilitystä taas ja omaa napaa, oon täällä lukenut muiden juttuja melkein päivittäin vaikka en itse olekaan juurikaan mitään kommentoinut , kun on niin masentavat fiilikset koko aika:headwall: Tää palsta on kyllä auttanut pahimpaan oloon, kiitos kaikille teille siitä :heart:
 
Lisey :hug: Mulle kävi joulukuussa samoin kun jouduin kaavintaan. Menin äitiyspolilta laboratorion kautta synnyttäneiden osastolle toimenpiteeseen. Käveltyäni aulaan huomasin osaston olevan saman, missä itse olin kaks edellistä kertaa ollu oman vauvan kanssa. Itku siinä pääsi ja hoitaja ryntäsi kansliasta saman tien paikalle ja toimitti mut lähimpään huoneeseen.
 
Airam: kuinka sä maltat ??? plussatuulia =)

Lisey: voin kuvitella kuinka viiltävä on tunne ollut...

ON: olipa menkat ?!?!? kunnon vuotoa oli tosi niukasti ja loppu ihan oudosti... ja paperiin yks aamu tuli ihan ihme möykylä ihan kuin katkarapu se ei ollut ruskea ( silloin oli ruskeatuhruvuoto menossa) eikä tumman punainen niin kuin hyytymät ym. se oli jännän punainen...aivan outo ! no josko viime kierrossa olis ovis jääny väliin ja siitä syystä vuodot oli tosi lyhyet ja kivuttomat ????kokemuksia ????
 
Kiitos vanhenemisen onnitteluista :D

MG: Joo, mie oon kyllä miettinyt sitä, että nyt ei tullut sitä stressattua. Katotaan nyt oliko siitä apua. Tosin meillähän oli miehen kanssa puhe, että nyt tämä ja ens kuu, eli siis pari kuukautta oltas stressaamatta ja ajattelematta asiaa. Voi olla, etten nyt sitten pahemmin täällä kirjottele, lueskella kyllä saatan.

Joo, jostain luin, kun lopetin tupakoinnin, että kannattaa suu pitää raikkaana, niin sitä ei sitten niin helposti halua pilata tupakan maulla. Itse en polta viihteellä, koska en tiedä jäisikö se siihen. En myöskään juonut melkein kuukauteen lopettamisen jälkeen, etten vain retkahtaisi. Itsehillintää se edelleen vaatii, kun viihteellä on ja muut lähtee tupakalle, ettei itse sinne mukana ryntää. Itse en ole käyttänyt siis mitään korvausvalmisteita. Yksi päivä olisi kyllä tehnyt mieli polttaa, kun vahingossa vähän rikoin porukoitteni auton sivupeiliä.. Nyt on kyllä myös saanut opetella tuntemaan vihaansa eritavalla, koska vitutustaan ei ole voinut purkaa tupakkaan.
 
Lisey: Oikein kovasti jaksamista sinulle! Hali! Mä en ymmärrä miten sua ei olla saatu jollekin toiselle osastolle. Eikö ne osaa siellä sairaalassa yhtään ajatella.

(.)
Tänne voi laittaa sitten kp 1/ 26-34. Miten musta tuntuu, että vaikka e-pillereitten lopettamisesta kulunut yli kaksi vuotta, että silti elimistö ei olisi vielä löytänyt sitä lopullista rytmiä.. Vähän väliä tulee uusia juttuja kiertooni. Niin kuin eilen toi noin puolesta tunnista tuntiin kestänyt vatsakramppi. Onneksi on kevät niin jaksaa taas paremmin uudella innolla uuteen kiertoon.. Kevät on niin ihanaa aikaa!! Niin ja tupkkaa on tälle päivää jäänyt kolme kappaletta ja niiden jälkeen en osta kyllä enää yhtään askia. Nuotakaan en polta, jos ei tee mieli… KIITOS vielä kaikille tuesta! Mun on muuten helppo olla viihteellä polttamatta. Harvoin tulee juotua, mutta tosiaan silloin kun juon, niin mun ei tee mieli tupakkia. Enemmän sitä kaipaa silloin seuraavana päivänä. En ymmärrä kuinka mulla on mennyt tämä näin väärin päin.
Oletteko te muuten jo yrityksen aikana vähentäneet kahvin juontia tai jotain muuta vastaavaa?
 

Lisey::hug: ja paljon voimia.


ON: Plääh, mies UNOHTI ostaa mulle testin eilen. no, teen huomenna sitten. kp41.
Mä en oikein tiedä mitä aatella oireista, oonko raskaana vai en.. :confused:

Tsemppiä kaikille tupakoinnin lopettelijoille, se ei kaikille ole kovin helppoa. Itse oon onnellinen että sain sen aikalailla lopetettua kuin seinään 2007 vuonna, enkä ole sittemmin retkahtanu kuin polttareissani. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liseylle iso voimahali :hug:

Pänä: täti pahottelut. Ja tsemppii lakkoon! Mie ite juon vaan kolme kuppia kahvia aina aamusin, hyvin, hyvin harvoin juon päivällä yhden kupin. Kolme kuppia taisi olla sallittu määrä, joten sitä en ole vähentänyt.

).( Tuntuu, ettei tämäkään ollut se tärppi kierto. Eilen tuli taas finni ja tissitkin on kipeenä, just niin kuin aina ennenkin ennen tädin tuloa.
 
Huomenia!

Tsemppiä tupakan lopetukseen sitä yrittäville! Mie kanssa poltan ja tiedän että pitäisi lopettaa ennenkuin on raskaaksi tuloa edes aloittanut, mutta, mutta helpommin sanottu kuin tehty... Sitten se loppuu viimeistään kun plussa tulee testiin, omalla kohdallani siis...

Kahvia tämä kahviaddikti kittaa kanssa normaaliin tapaan, eli liikaa. Sitten odotusaikana se vähenee, ainakin esikoista odottaessa ei kahvi oikein maistunut koko raskausaikana samaan malliin. Alkuraskaus meni kokonaan ilman kahvia kun se ei pysynyt sisällä...

Jonkinlaisen kestonuhan olen onnistunut itselleni hankkimaan. 1,5 vikkoa nyt ollut ja loppua ei näy! Kuumetta ei ole eikä sinällään edes kipeä olo enää, limaa vaan riittää ja riittää ja riittää :snotty: Jospa tämä kohta loppuisi ettei tarvitse lääkäriin mennä...

Ensi viikon ovista kovasti odotellaan ;) pääsee sitten taas kunnolla jännäämään että miten käy...

Plussa tuulia kovasti kaikille ja pahoittelut tädin kohdanneille!
 
Lisey > :hug: Sanattomaksi pistää tuollainen ajattelemattomuus. Ehdottomasti olisi pitänyt päästä jonnekin muualle kuin vauvojen keskelle.

Jensar > :hug: Kyllähän tuollaisessa tilanteessa on ihan ymmärrettävää, että tuntuu masentavalta. Älä suotta tunne fiiliksistä huonoa omatuntoa, sillä onhan sinulla niihin oikeus. Ne tunteet täytyy saada käsitellä. Toivottavasti ovuloit pian sieltä munatorvelliselta puolelta ja pääset plussaamaan. Vauvapölyä ja tarrasukkia! Voimia ja parempaa onnea epätoivon keskelle! :hug:

Minnarun > Täällä myös kummallinen täti. :confused:

Vuoto on siis kyllä ollut ihan normaalia, mutta kesti vain päivän. Ihan pientä tihkua oli sen pari päivää ennen alkua ja nyt sitten on jo näköjään ohi. Eilen siis oli enää tihkuilua eikä tänäänkään vaikuta sen enempää vuotelevan. Halut on olleet runsaat tihkun alusta asti vaikka normaalisti ei petipuuhat voisi vähempää kiinnostaa menkkojen edellä ja niiden aikana. Poikkeus on se vuotoa edeltävä päivä, jolloin tulee yleensä halukkuuspiikki. Vähän niin kuin viimeinen tilaisuus heilutella peittoja ennen tätitaukoa. :D Nyt siis on ollut vietti tasaisen korkealla. Toivottavasti tämä tarkoittaa sitä, että kroppani alkaa viimein toimia normaalisti.
 
Huomenta!

Kattelin tuota meidän listaa tuosta edelliseltä sivulta ja mitä mieltä ootte, pitäiskö sitä päivittää? Esim. ylimpänä tosi isoilla kiertopäivillä olevat ja onko muutenkin kaikki enää mukana, ketkä on tuossa aktiivilistassa? Ja myös taustailijat - onkohan siitä listasta moni enää mukana. Että pitäiskö tehdä joku huutoyritys kaikille ja sit poistaa sitä mukaa? Mun mielestä ois kivempi seurata listaa joka on tilanteen tasalla. Siis tottakai pidetään taustailijat ja harvemmin käyvät, mutta poistettaisiin ne, ketkä ei täällä enää ollenkaan käy.
 
Lisey: Voi kamala miten inhottavaa on joutua tuollaiselle osastolle tuossa tilanteessa :( Miten voi olla noin?! Voimia ja jaksamista sinulle :hug:

Pänä: Tätipahoittelut :hug:

MG: Harmi, että se täti astui kuitenkin peremmälle :hug: Mutta onneksi teille on nyt apuja tulossa =)

Zanca: Synttärionnittelut täältäkin! :flower: Kyllähän se teidän ajoitus ( siis se sohva :D) kuulostaa tosi hyvältä ;) Saattais hyvinkin olla menny ihan nappiin! =)

Jensar: Voimia sinulle :hug: Kyllä mullakin vetäis mielen matalaksi tuollaiset uutiset :( Ei ole mitenkään vähäpätöinen harmi! Mutta onneksi olette saamassa apuja tulevaisuudessa. Se varmasti lohduttaa hieman, että näkyy jonkinlaista valoa tunnelin päässä :hug:

Tsemppiä kaikille tupakoinnin lopettajille! =) Lopetin itse sillon, kun esikoisesta plussasin eli kolme vuotta sitten. Tiedän, että se ei ole helppoa... Mutta itsellä motivaatio oli niin kova, kun sen plussan testissä näin, että lopettaminen sujui oikeastaan aika helposti ja nopeasti =)

Kahvista... Itse juon kaksi kuppia aamuisin ja joskus kylässä käydessä sitten sen kolmannen kupin päivällä. En ole ajatellut siitä vähentää, kun en kertakaikkiaan pääse aamuisin muuten käyntiin :D

).( Kävin eilen verikokeessa ja tänään hoitaja soitti tulokset. Mullahan oli hCG tiistaina 132 ja nyt se oli eilen 125 eli on lähtenyt laskemaan =) Maanantaina sitten taas uudestaan verikokeeseen. Ainoa mikä harmittaa, että toi perhanan vuoto ei ole vieläkään loppunut! Mulla tulee maanantaina neljä viikkoa täyteen vuotamista :O Eli siis menkat kuuluis alkaa maanantaina! Voi elämä :LOL:
 
Sunflower11
Liseylle halit!! Todella ajattelemattomia olivat :hug:

Minun ystävällä aikoinaan kuoli vauva kohtuun ja siellä hänkin joutui olla, synnyttäneiden osastolla. Ei varmasti paranna sitä oloa ainakaan :(

Jeeeee, vuoto loppunut! Nyt on ruvennut olemaan oikealla puolella tuntemuksia et sieltäköhän sit seuraavaksi irtoaa..? Mut on tää kyl yhtä kipuilua koko kierto :( Paitsi et nyt oli kivuttomat kuukautiset :D
 
Lisey :hug:

Itsellä oli vastaava tilanne joulukuussa. Viikolla 20+ menin rakenneultraan ja sikiö olikin kuollut :(
Jäin suoraan osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen. Minut pistettiin naistentautien puolelle, mutta hyvin sinnekki vauvojen itkut kuulu ku vauvala oli kahden käytävän keskellä joista toisella olivat synnyttäjät ja toisella naistetautien puoli. Ja jos johonki huoneesta halusit ni jouduit kulkemaan tämän vauvalan ohi.
Itse en tuntenut sitä nii raskaaksi vaikka vauvala olikin siinä vieressä, vaikka toki monet itkut itkettiin. Jokainen käsittelee asian tietenkin erilailla.
Vaikka tapahtuneesta on kohta 2,5 kk ni totta kai se mielessä on aika ajoin ja itkun silmään tuo, mutta itse uskon siihen että aika parantaa. Ja uutta raskautta yritetään edellisen lääkkeeksi ei menetetyn vauvan korvikkeeksi :)
Ja kyllä se itku tuli taas ku täti viimeksi kurvas paikalle, sitä vaan tuntuu tommosen jälkeen siltä ettei mikään onnistu. Mutta eiköhän se plussa vielä tule meille jokaiselle :)
Plussa rikasta maaliskuuta kaikille :heart:
 
Viola kävi itsellä samanmoinen mielessä! Mietiskelly tässä et mihin asti niitä antaa olla, mut pitää nyt täs päivityksessä kattoo ketkä tääl on aktiiveja ollu ja jättää ne mustaks ja eiaktiivit sitte punasella! Täytynee kahlata vähän edellistäki listaa läpi, kun tätä kuukautta ei oo kuitenkaa menny vasta kohta ku 4 päivää! =)

Lisey tuo on kyllä niin uskomatonta ja niin väärin! En oo tajunnu tuota toimintamallia ikinä! Kaverin siskolla kuoli lapsi kohtuun samana päivänä kuin LA oli, joutui muutenkin odottamaan 2 päivää ennen kuin pääsi synnyttämään lapsen pois! :( Ja siellä oli myös synnyttäneiden keskellä! : /
 
Viimeksi muokattu:
Päästän äänimerkin, että täällä ollaan vaikka hiljaiseloa on ollut tässä viime aikoina. On taas tylsä ehkä ovuloimaton kierto menossa eli ei ole juuri mitään kerrottavaa. Päättelin tuon ovulaation puutteen lämpöjä mittaamalla eikä ole myöskään ollut normaalia kovaa kipua oviksesta. Yhtenä yönä kyllä heräsin johonkin kipuun, mutta se ei ollut samanlaista kuin yleensä oviskipu eikä limailut ja lämmöt sopineet siihen. Outo kierto siis taas...

Lisey: Olen tosi pahoillani keskenmenostasi. :'( Sinua on kyllä kohdeltu varsin huonosti sairaalassa. Tuo on törkeää, etteivät ottaneet tunteitasi huomioon. :hug: Olen yllättynyt, että niin monella on tässäkin pinossa vastaavia kokemuksia. :O Olisin varmasti hajonnut täysin, jos olisi pitänyt synnyttää enkelimme siellä onnellisten äitien ja vauvojen keskellä. Pääsin onneksi synnyttämään eri osastolle. Minut ohjattiin äkkiä omaan pieneen huoneeseen, jossa olimme miehen kanssa aika pitkälle kaksin koko homman läpi. Varmasti se on pitkälle hoitajastakin kiinni. Huomasin, että ensimmäinen hoitaja oli tosi empaattinen ja ystävällinen. Jälkimmäinen taas aika välinpitämätön ja ehkä siksi minut lähetettiin kotiin vaikka kohtuun oli vielä jäänyt iso osa istukkaa ja vuosin kuin seula... Valitettavasti kaikki eivät osaa asettua toisen asemaan ja näitä on myös hoitoalalla... : /

Jensar: Voi ei! Pura tänne vain, jos se vähänkään helpottaa! :hug: Mitä mieltä olette niistä hoidoista?

Onnea elämänmuutoksiin! Hienoa, että lopetatte tupakanpolton jo nyt! Sehän voi hyvinkin auttaa raskautumisessa ja vauvalla on sitten paremmat lähtökohdat alusta asti. Tietysti teillä on itselläkin sitten parempi olo =) Itse en ole koskaan polttanut, mutta mieheni on. Hän on lopettanut jokunen vuosi ennen kuin tavattiin. Kuulemma hänellä auttoi lääkäriltä saadut lääkkeet, joiden avulla tupakka alkoi maistua tosi pahalta. Vieläkin kuulemma jossain tilanteissa hänelle tulee mieleen, että nyt voisi mennä tupakalle vaikkei sitä oikeastaan tee mieli enää. Hän sanoi, että sperma on muuttunut lopettamisen jälkeen ihan erilaiseksi. Se oli kuulemma keltaista ennen... yök!!! Siispä kannattaa kannustaa niitä miehiäkin lopettamaan. Kovasti tsemppiä teille kaikille koetukseen! Se on varmasti kaiken arvoista, KUN pääsette siitä tavasta eroon lopullisesti. =)

Pänä: En juo kahvia, mutta paheeni on suklaa ja muut herkut. Ruokavalio on mennyt uusiksi. Koitan pudottaa pikkuhiljaa kiloja vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Aloitin tuossa vuodenvaihteessa. Kiloja on pudonnut vasta neljä, mutta olo on huomattavasti parempi =)
 


perjantai 4.3.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
anniala.......................kp67/26-30......23v...2. lapsi
Green Lady.................kp59/27...........28v...1. lapsi
Kauniina Päivänä Tuut..kp57/27-29......33v...3. lapsi...yk5v+
Viulu...........................kp44/28-30..............4. lapsi...yk3/7
InkeriIisakki................kp42/30...........23v...3. lapsi....yk1
Jennynny....................kp38/29...........31v...4. lapsi....yk2
Ngale.........................kp35/30............23v...1. lapsi.....yk2
AiraM..........................kp34/~40..............................yk3
MolliMelooni................kp26/35-38(40)..32v...2. lapsi....yk3½v
Zanca.........................kp24/26-31........27v..1. lapsi.....yk8
Viola30.......................kp24/27............31v...2. lapsi.....yk9
*Justiina*...................kp23/30-32.......38v....3. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp21/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
Barbamama35............kp20/23-28........35v...3./4. lapsi...yk6
äiti x4.........................kp18/27............32v....6. lapsi......yk3
iloksi..........................kp17/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Ansku83......................kp16/30-40.........27v...1. lapsi......yk3
Lara--.........................kp13/??..............22v...2. lapsi......yk1
Bla-bla........................kp11/34.............34v...2. lapsi......yk12
Mariel85.....................kp11/??...............25v...2. lapsi......yk5km2
pikkumy......................kp9/28.............25v...1. lapsi......yk6
nepari80.....................kp9/29..............31v...2. lapsi.....yk2
Sunflower11...............kp8/28-31.................3. lapsi....yk3
PieniTytönTylleröinen..kp8/??.....................3. lapsi
Minnarun....................kp7/29-31.........30v...3. lapsi.....yk8
Miimau.......................kp5/27..............31v...1. lapsi....yk9
Sinderella....................kp5/30.............38v...6. lapsi....yk3/5km1
bluebaby.....................kp5/28...........26v...1. lapsi....yk3-4v
Eevaliisa Nwogu..........kp4/26-28.......26v.....3. lapsi.....yk3
macy gray...................kp3/30-34......30v...2. lapsi....yk16
Pänä..........................kp 1/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2
Mango86....................kp?/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Maira..................................................25v...2. lapsi......(yk2)
myrskytuuli.........................................33v...2. lapsi
mileon.........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi, undercovergirl, Liina87, Sandemar, Shiny, henssu, Villervalla, MiiJane76, Lisey



PIINAILIJAT
InkeriIisakki................dpo26
Ngale........................dpo19
AiraM........................dpo17
Viola30......................dpo13
(Ansku83..................dpo2)


PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4
Epa_88...........21.2. ...kp28/30-41....................1. lapsi....yk4

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta maaliskuuta!

Helmikuun pinkan linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1917112-helmikuussa-plussaavat-maaliskuuta-suunnittelevat/
 
:attn: PUNAISELLA ON NYT MERKITTY EI AKTIIVISET!! JOTEN JOS VIITSITTE HIHKAISTA OLETTEKO VIELÄ MUKANA MENOSSA!! VIIMEISTÄÄN VIIKON PÄÄSTÄ TIPUTTELEN TAUSTAILIJOIHIN! JA TAUSTAILIJAT, JOS JATKATTE, KERTOKAA! KIITOS! =) :attn:
 
Barbamana35: Jännä juttu tuo sperman värin muuttuminen... Itse en ole huomannut vastaavaa, mutta voihan se hyvinkin olla noin! Mieheni lopetti tupakoinnin noin 9 kuukautta sitten. Sen olen ainakin jostain lukenut, että tupakointi huonontaa sperman laatua ja noin 3kk lopettamisesta alkaa laatu parantumaan. Eli kyllä kannattaa miehenkin lopettaa =)

Ansku83: Hyvä idea tuo hiljaiseloa pitäneiden "huutelu" =) Oon kans miettiny, että lista paisuu kauheen isoksi ja vaikeasti selattavaksi, kun siellä on varmasti paljon sellaisia, jotka eivät oikeasti ole enää millään tavoin mukana...
 
tänään tuli mammaksilta 12 ovistestiä ja 6 herkkää raskaustestiä...:D davidin testejä,kokemuksia kenelläkään? ootan että pääsen tikuttelemaan..ensin ovista ja sitten mahdollista raskautta...uusi kierto pitäisi alkaa 28.3. eli maaliskuussa voi hyvinkin vielä plussata...:) positiivisuuspuhuri kaikille!
 
Ansku83 > Taustailijoissa on tosiaan paljon sellaisia, jotka ovat ainakin toistaiseksi luopuneet kuumeilusta. Kuumeilulistan kärkipäästä pudottelin yleensä siinä vaiheessa, kun kierto oli yli tuplat. Jos kierron pituutta ei ollut mainittu, niin sitten jossain siellä kp70 tienoilla. Päätä itse joku rajaluku jonka mukaan tiputat taustalle, jos kuumeilija ei ilmoittaudu itse. :) Pitkähän tuo lista on ihan aktiivisistakin, joten kyllä sitä on syytä siivoilla välillä. Taustailijoista voisi mielestäni poistaa myös kaikki, jotka eivät ilmesty kuulumisiaan päivittämään. Näitä pinoja on ollut jo niin paljon, ettei kaikki nimiä ole järkeä roikottaa mukana ainakaan kaikissa päivityksissä. Toivottavasti kuitenkin kaikille kadonneille kuuluu ihan hyvää. :)

Tuon lyhenteiden selitykset -osan voisi ehkä myös jättää vain ekan sivun listaan vai onko sillä mielestänne tarvetta myös päivityksissä? Jos sen jättää päivityksistä pois, niin voisihan mainita sen löytyvän etusivulta. :) Ihan siis ehdotuksena vain. En tarkoita päsmäröidä. :)

InkeriIisakki > Oliko niin, että tikutit ovisplussan? Millainen olo sulla on? Tuo sinun dpo-luku on nyt niin suuri, että luulisi raskauden testissä näkyvän mikäli ovis tosiaan tapahtui oletettuna ajankohtana. Jos sinusta tuntuu, että raskaana voisit olla, niin pyydä labrakoetta asian selvittämiseksi. Toivottavasti piinasi loppuu pian ja mieluiten tietenkin siihen ihanaan lopputulokseen. Voimia! :hug:

Pänä > Olen sen verran kahviaddikti, että välillä vieroittelen itseäni päästäkseni pienempään määrään. En pääse aamulla "käyntiin" (=pää ei herää :D), jos en juo paria mukillista. Olen nyt saanut vaihdettua pienempään mukiin ja jätän sen vajaaksi eli noin kolme kupillista menee aamuisin. Miehen ollessa kotona ja kyläillessäni juon vielä reilun kupillisen verran iltapäivällä, jos siltä tuntuu. Itselleni en mukillista keitä vaan otan sitten vaikka teetä. Pahimmillaan on mennyt litran verran kahvia ja ehkä lisäksi vielä kolajuomaa. :ashamed:

Mieliala heittelehtii, päänsärky tulee helposti (mutta menee helposti myös itsestään pois) ja yleisfiilis on kummallisen tyyni. Olen hämmentynyt. Mitään järkeä testaamisessa ei ole, mutta harkitsen aamulla tikuttamista mielenrauhan vuoksi. Toiveajattelua kaikki "oireet" ovat, sillä lämpö on normaali. Ajatukset ovat jo polikäynnissä ja uudessa yrityksessä, mutta keho ja mieli yrittää sinnitellä toiveikkaana edellisessä kierrossa kynsin ja hampain pyristellen. Melkoinen tauti tämä vauvakuume. :D
 
hellurei =)

täällä menossa inhoittavat puuduttavat päivät, ovista odotellessa... onpas mukava kun ovis sattu viikonlopulle todennäköisesti meillä on hieman enemmän aikaa toisillemme ja ehkäpä siten rakkauden hetelmä saa alkunsa :)

aurinkoista viikonloppua kaikille :cool:
 
InkeriIisakki: Buu! Missähän sun täti sit viipyy : /

Eevaliisa Nwogu: Toivottavasti saat maaliskuuplussan :D. Mä oon käyttäny PregChek-testejä Cittarista ja Prismasta. On musta hinta-laatusuhe kohdallaan, eiä tarvii odotella postia :)

Pänä: Mä en juo kahvia ollenkaan. Batterystakin oon vierottunu, ku imetysaikanakaan ei voinu yhtään juoda, ettei pikkusen maha menny sekasin.

ON: Herkällä testillä nega testattu, buu :(. Mutta nyt voipi illalla nauttia pari lasia viiniä kera hyvän seuran :D
 

Yhteistyössä