+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Hmmm...jaaa....teinpä tuossa ovistestin ja nyt siihen sitten ilmaantui, ei juuri yhtään mitään! Hyvä et sitä testiviivaa edes näky. Eilen en muistanu tehä ollenkaan ja toissapäivänä ja sitä edellisenä oli sitten tummemmat viivat kun tänään, mut ei samaa sarjaa kontrollin kanssa. Testi on First Signal. Ihmettelinkin tuossa eilen kun kiristeli muniksesta, liekö siellä sitten se ovis. Kyl tää menee nyt hankalaks. :D Täytyyki siis päivitellä uuteen uskoon tuo dpo...
 
Hyvin huomaa, että ilmat on olleet hyvät. Palstalla hiljaisempaa ;)

Miimau: Voin vain kuvitella miltä susta tuntuu. Olen sivusta seurannut ystävääni, jolla vastaava tilanne kuin sinulla. Heille sattui niinkin onnekkaasti, kun tutkimukset aloitettiin ilmestyi testiin plussa. Toivon sulle pikaista plussaa! +++++++++:whistle:

Lara--: Kai teillä kaikki hyvin, kun viestissäsi kuitenkin :)?

mg: Outoa... Mä oon kanssa ollut todella väsynyt ja päikkärit maistuu, mikä on mulle todella epätavallista. Ehkä nyt on liikenteesä jotain kevätväsymystä:p

Neiti-81: =):heart:

ON: Mä sain tänään ja eilen ovisplussan Pregcheck ovistestillä. Niin sain ovisplussat myös kaksi vkoa sitten la ja su. Oisko tuolloin 2vkoa sitten vielä hcg häirinnyt testiä... Noh, kattellaan mitä tästä seuraa.
 
Heippa!
Voisikos liittyä joukkoon? Lopetin pillereiden syönnin helmikuussa kun tuli menkat, nyt oltu ilman sitten joka kerta ja toivon että tärppäis jo nyt huhtikuussa :)
Olen 21 vuotias ja minulla on jo entuudestaan kohta 4v tyttö, sillon tulin raskaaksi kahdessa kuukaudessa mutta olin kyllä nuorempikin (16).
 
Kaikki on ihan hyvin.. Meillä on talous vähän sekaisin ja ajateltiin odottaa vakaampaa aikaa... En tiedä siirtyykö vauva hanke nyt kuukaudella tai kahdella vai kuinka pitkällä ajalla... Siihen asti varmaan, kun kuume yltyy kovaksi :D Onhan tuo esikoinen vielä niin vauva, että ei meillä ole kiire :)

Plussatuulia kaikille!!
 
Tervetuloa uudet, onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä tupakoinnin lopettaville!

Ansku83 Täällä myös ovis kadoksissa. Kp14, eikä tietoakaan edes vähän punaisesta viivasta. Ei ole kipujakaan. Käytän Sofi-tikkuja, mutta en ole ikinä saanut yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva. Digitaalinen näytti kuitenkin hymynaamaa viimekierrossa, kun viiva oli Sofin testissä ”aika punainen”. Tarkistin siis digitestillä. Suosittelen digitestejä!

Miimau Tuli ihan surku, kun luin juttusi. Toivon sydämeni pohjasta, että pääsette pian nauttimaan olosta lapsiperheenä. :heart:

Viola30 Mulla vähän sama tilanne. Paitsi että olen nyt itse kertonut, että yritämme toista lasta, mutta ei ole onnistuttu. Olen niin kyllästynyt kun vatsaani kytätään töissä. Erittäin inhottavaa, koska toi kumpu tossa edessä on läskiä, ei vauvaa. Olen sanonut, että kerron sitten heti, jos olen raskaana. Uteliaimmille sekään ei riitä… Ehkei ihmiset vaan ymmärrä, että ne "joko oot raskaana"-kysymykset ei ole kivoja.

).( Ovulaatio hukassa :( Muutenkin mieli maassa koko raskautumishaaveiden kariutumisten kanssa. Miten tämä voi olla näin vaikeaa.
 
Eli me aiotaan miehen kans lykätä yrittäminen siihen että ole käynyt koulun ja päässyt töihin. eli 5-6 vuoden kuluttua.
Eli mut saa poistaa kuumeilijoista ja en oikein tiedä kuulunko noihin tautailijoihinkaan.
En ole miehen päätöksestä pettynyt, loppujen lopuksi mähän juuri halusin sen kolmannen vasta iltatähdeksi. Sikäli vaan kurja kun alkoi toi vauvakuume jo jyllätä.
noh, ei voi mitään.

Kaikkea hyvää toivottelen teille, sekä paljon plussatuulia.:heart:
 
Terve uusille :wave:

Mitäs lakkoilijoille kuuluu?

Moni näyttää nyt siirtävän haaveitaan.. Itelläkin alkaa pahin kuume olla ohi, kun ei tule niin ei tule. Eli mulle voi taas vaihteeksi päivittää kp1.

Purnausta:
Mikä ihme siinä on?!? Miksi ei voi tärpätä? Sitten taas tutulla tärppäsi kesken pillereiden!? Ja toisella pillereiden vaihdon välissä! Siis mitä vi**uu! Hermo menee. Usko menee. Suotta oon minäkin elämääni pillereiden syöntiin tuhlannut, kun ei tuo näytä tulevan. En halua edes koko kuumeilua ajatella, mitään vauvaa. FB on taas täynnä vauva-uutisia. Tuntuu, että lyödään lyötyä. Ja löytyy omasta kaveripiiristäkin niitä, jotka kyselee: joko teille tulee vauva. Ja sitten kun ei meinata uskoa, kun sanon, että ei, en ole raskaana vaikken nyt sitä saamarin alkoholia juokkaan! Miksi ei kaikki voi älytä, että ei on ei. Ihan niin kuin pimittäisin sitten sitä tietoa, jos olisin raskaana. Per*ele.
Plaaah. Sori. Nyt taas vi*uttaa, niin maan per*eleesti..

Parempaa viikkoa teille kaikille!
 
Mäkin voin ilmoittautua tohon joukkoon, jota muiden ihmisten joko- kysymykset satuttaa...Oon kyllä vihjaillu miehenkin sukulaisille ettei lasta aina saa ihan tilaamalla, mutta eivät ota kuuleviin korviinsa vaan seuraavalla kerralla taas kyselevät ja ihmettelevät miksei vielä hankita toista, kun on esikoisellakin ikää jo niin ja niin paljon...Töissä esimiehet kyttäävät ja "odottavat" vaan koko aika milloin tulisi ilmoitusta raskaudesta. Minulla on sikälikin kurja tilanne kun toi pillerien lopetus silloin yli vuosi sitten pisti hormoonit ihan sekaisin ja tämä näkyy myös ihossa, eli rasvoittuu ja on finnejä milloin enemmän tai vähemmän. Tämäkös pistää myös esimies(naisen) aprikoimaan tuon tuostakin jokohan nyt olisi raskaana kun iho näyttää siltä ja siltä taas, juttelee ja juoruaa näistä muille samassa huoneessa istuville! Lisäksi jos iho toisinaan näyttänyt huonommalta, oikein näkee kuinka tämän henkilön katse vaeltaa alas vatsanseudulle, ei edes yritä peitellä sitä. Vuosi sitten kun oli tuo kohdunulkoinen, oli mun koko sairasloman ajan juorunnut toimistolla onkohan mulla ollut keskenmeno tai onkohan taas sitä sun tätä!!!Voitte kuvitella että ottaa pannuun ja ahdistaa kun ei saa töissäkään rauhaa asiasta!!: /

Tänään on kp 25 ja tuli jo eilen hieman veriviirua pyyhittäessä. Oudon lyhyt kierto ilmeisesti tulossa kun normaali olisi siinä 35 pv. :confused:
 
Onnellista naistenpäivää kaikille teille kanssasisarilleni :heart:!

Ja LÄMMIN KIITOS tsempeistä!!! Täällä monella näyttää olevan samat tuskat päällä, voi kun tämä on oikeasti vaikeaa! On kyllä NIIN totta se että "Lapsia ei hankita, niitä saadaan". Surullisen totta :( Yritän ajatella positiivisesti että sitten kun onni meidän perheelle osuu niin oon varmasti sitä onnellisempi mitä kauemmin tämä tuskainen yritys kestää mutta ei oikein meinaa lohduttaa..:( Mä kaipaan niin paljon omaa lasta, omaa kokonaista perhettä! Omassa työssäni olen tekemisissä lasten kanssa joten en töissäkään saa tuota tahtoa pois mielestäni. Ja muuten kyllä meilläkin töissä kytätään koko ajan mun vatsanseutua ja kysellään, jopa suoraan on multa pari kertaa tultu kyselemään että olenko raskaana. oon vain sanonut että läski se siellä lilluu eikä vauva :( Nainen kun on jo kolmenkymmenen, naimisissa ja vakitöissä niin sitä vain oletetaan kaikkea... Sukulaiset on niitä rasittavimpia kun oikein ääneen ihmetellään kahvipöydässä että mikä niitä nykyajan nuoria riivaa kun ovat niin töissä kiinni että eivät ehdi perhettä perustamaan. Tekipä mieli sanoa sana jos toinenkin mutta ihmettelin vain mukana ihan kuin olisin itse suurperheen äiti ;) kjäh! Kyllä oli ihmettyneet ilmeet.. HA! Mullakin on lähipiirissä niin paljon vauvauutisia ja kaikilla on perhettä ja vauvoja... apua :(

Toivon teille kaikille voimia ja kovasti plussatuulia :heart: Kiitos oikeasti että ootte täällä - uskomattoman paljon apua on vertaistuesta ja siitä että saa lukea toisten ajatuksia ja myös tosiaan niitä onnellisia uutisia kuten esim.Neiti-81! ONNEA Neiti-81 valtavan paljon, aivan ihana uutinen joka lämmitti mieltä :heart:
 
:wave:ladymirikli tervetuloa!

InkeriIisakki: Onnea opintoihisi! Jos mieli muuttuu myöhemmin, niin voihan sitä opiskella ja kuumeilla :) nimim. Opiskelut loppusuoralla, mutta kuume niin kova ;)

Voin vain kuvitella miten ärsyttävää jokottelu on. Mä olen syyllistynyt siihen ennen omaa ensimmäistä vauvakuumetta :ashamed:. Itse sillon olin vaan kovin utelias ja tietysti toivoin ystäville niitä plussia :ashamed:. Loppu lyhyeen mun jokottelut, kun ystävä sano suoraan, että ärsyttää kun kaikki kyselee ja kyllä hän heti kertoo kun on iloon aihetta.

ON: Ovisihmettelyä. Sain tänäänkin ovisplussan. Viiva oli paljon tummempi kuin kontrolli. Laitoin kuvan tonne kuvia ovistesteisä ketjuun, jos jotain kiinnostaa niitä kurkkia...
 
Mango86: Ootko tehny r-testiä? Jos sulla näytti ovistesti plussaa kaks viikkoa sitten ja näyttää nyt uudestaan plussaa, niin kysehän on varmaan ovistestin reagoimisesta raskaushormooniin ;) Plussatuulia!

Muoks.
Odottelen tietoa eilisestä verikokeesta ja toivon, että hCG ois nyt lähellä nollaa, niin pääsis ovista tikuttamaan ja uuteen yritykseen =)
 
Viimeksi muokattu:
InkeriIisakki tule sitten takaisin jos siltä tuntuu! =) Oikein hyvää kevättä siulle ja perheellesi! =)

Neiti-81 ai että, ihana kuulla! :heart: Kyllä se on jo teille suotukin kestämään loppuun asti onnellisesti! =)

Bla-bla Oli tarkoitus tuo digi kanssa hommata, mut se nyt vaan taas jäi! :D Jos tästä kierrosta ei tärppiä ilmene niin täytyy seuraavaan kiertoon se sitten ottaa kaveriks. Ja aloittaa muutenki ehkä vähän aiemmin tuo oviksen bongailu niillä tikuilla! =) Toivottavasti se ovis nyt siulle sieltä tipahtaa!! :D :heart:

Zanca tälle lakkoilijalle kuuluu ainakin hyvää! Viime lauantaina tosiaan imaisin viimeiset savut ja sen jälkeen en oo tupakkaan koskenu! Todella vaikeeta tää on, mut kyllä se tästä vielä tasoittuu! :D Toivottavasti... Kokoajan on mielessä että menenpä tupakalle, mutta enpä menekkään! Puikot viuhuu siihen tahtiin, et tulee neulomuksista valmista ennätystahtiin. Se on ihan hyvä 'korvike' tuolle tupakalle! =) Ja tätipahoittelut! : / :hug:

ladymirikli TERVETULOA!!!! :wave:

Voi hurja, nyt on riennettävä! Teen päivityksen myöhemmin tänään, alkaa olla jo melkein kiire! :D

:heart: IHANAISTA NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE!! :heart:​
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa naistenpäivää!

Kirjoittelin eilen aika pitkästi ja sitten viesti katosi. :headwall: Painoin vahingossa jotain nappia ja sivu vaihtui enkä tietenkään ollut mustanut kopioida tekstiäni. :mad: En sitten jaksanut kirjoittaa enää uudestaan, joten yritän nyt muistaa kaiken oleellisen.

Ansku83 > Mukava kuulla, että lakkoilu sujuu lupaavasti. :) Tänään on kolmospäivä, joten erityiset tsempitykset kiusauksen vastustamiseen. Neulominen on hyvä korvikepuuha. Mitä sinulla on valmistelilla? :)

SiSa78 > Negapuhureita ja vauvapölyistä ovista!

Mango86 > Raskaustestin paikka. :D Plussatuulia!

Jensar > Onko sulla ovis ollut milloin? Voisiko olla kiinnittymisvuotoa? :D Plussatuulia!

Miimau > :hug: Multa myös kysellään joko ja ihmetellään miksi ei olla "tehty" esikoiselle kaveria. Sellaistakin olen tosin kuullut, että "onhan tuossa yhdessäkin nyt hommaa ja stressaantunutkin olet, niin tuohon tilanteeseen ei ainakaan kannata lasta haaveilla" ja "hankkisit nyt ensin työpaikan ennen kuin alat lisää lapsia tekemään". :headwall: Tuollainenkin satuttaa syvältä.

Zanca > :hug: Odotuksen odottajan aika on pitkä, varsinkin sen venähtäessä. Voimia!

InkeriIisakki > :wave: Mukavaa, että poikkesit. Aurinkoista kevättä ja opiskeluiloa! =)

Bla-bla > Jos kiertosi on suunnilleen tuon 34kp, niin eihän sulla vielä pitäisikään olla ovista. Viivat testissä saattaa vahvistua plussaksi nopeastikin, joten vielä ei ole syytä menettää toivoa. :) Jos lutreaalivaiheen pituus on sulla oppikirjan mukaisesiti keskimääräinen 14vrk, niin ovis olisi silloin kp20. Nyt vain iloisesti ja rennosti peitot heilumaan. Eiköhän se ovisplussa sieltä tule muutaman päivän päästä ja toivottavasti sitten pari viikkoa myöhemmin saadaan tiirailla raskausplussaa. Vauvapölyä ja plussatuulia!

Lara-- > Hyvä, että ei tuon vakavampaa syytä ole. Toivottavasti talos tasapainottuu pian ja pääset jatkamaan kuumeilua. Kiirehän ei tosiaan ole ja sehän on hyvä asia, niin ei tule suotta sellaisesta lisäpaineita. :) Aurinkoista kevättä!

ladymirikli > Tervetuloa ja plussatuulia! :wave:

Neiti-81 > Ihania uutisia! :heart: Onnea odotukseesi! :kiss:
 
Mango86: Ohhoh :O Onpa omituinen ovis sulla?! Jospa sulla on sitten tässä kierrossa kaksi ovista? Harvinaistahan se kai on, mutta kuitenkin ihan mahdollista... Peitonheilutusintoa! ;)

ladymirikli: Tervetuloa :wave:

Zanca: Mulla on monesti täysin samat fiilikset... On tosiaan käsittämätöntä miten ihmiset ympärillä tuntuu sikiävän jopa vahingossa. Tyylin "hupsis, kävipä iloinen vahinko". Voi perhana... Miksi se on toisille noin helppoa?! Ärsyttää :kieh: Kyllä se onni vielä joskus meidänkin kohdalle osuu :hug:

MG: Voi kamala mitä kommentteja olet joutunut kuuntelemaan :O Nousi ihan tukka pystyyn! Kyllä ihmiset osaa olla ajattelemattomia : / Mä en voi muutenkaan käsittää näitä "järjestyksiä", missä asiat täytyy muka tehdä. Eikö kaikkein tärkeintä ole se, että tekee niin kuin itsestä tuntuu hyvälle ja mitä elämältään juuri sillä hetkellä haluaa? Kyllä minäkin haaveilen kovasti toisesta lapsesta, vaikka en ole vielä etsinyt itselleni uutta työpaikkaa (olen siis vielä hoitovapaalla ja määräaikainen työsopimukseni loppui jo äitiysloman aikana). En voi ymmärtää miksi se on jonkun mielestä väärin? Sitäpaitsi, koska lapsia ei tosiaan noin vain tupsahtele, ajattelen niin, että sitten kun se onni meille koittaa ja toinen lapsi saadaan, niin kaikki muut asiat järjestetään sitten sen mukaan. Asioilla kun on tapana järjestyä =)

).( Sain verikokeen tulokset. Eilen oli siis hCG enää 78 eli laskee hitaasti, mutta varmasti =) Seuraava verikoe on sitten vasta ensi maanantaina. Ja sitten toivon jo puhdasta nollaa tulokseksi, niin saisi alotettua uuden yrityksen ja pääsisi odottelemaan ovista =) Kiitos MG negapuhureista :D Niitä nyt vaan lisää tännepäin ja plussapuhureita teille kaikille muille tilalle!!!
 
Viimeksi muokattu:
mg, tosi kivoja kommentteja. Mulla (hyvä) työpaikka antaa puolestaan syyn, mihin voin vedota ettei kakkosta vielä oo tulossa. Oon ollut aina ns. uraihminen ja se syy menee helpolla läpi. Mutta sydämeen sitten salaa koskee.

Lääkäriltä tuli viestiä, et parin viikon päästä katotaan kilppariarvot ja sitä ennen ei tehdä mitään päätöksiä tulevaisuuden suhteen. Oisin halunnut ne clomit seuraavaan kiertoon, mutta nyt ongelma on se, että jos lääkäri ei kirjoita niitä parin viikon sisään, niin en kerkeä saamaan niitä seuraavaan(kaan) kiertoon, koska lähden työreissuun ja menkat alkaa siellä. Lääkäri selvästi luottaa siihen, et kilppariarvojen normalisoituminen tuo tulosta. Mä en siihen usko, koska mun arvot oli syksyllä ok ja ei sillonkaan tärpännyt. Toisaalta onhan aina + mahdollisuus ja tottakai haluisin ennemmin luomuplussan kun lääkkeillä. Jotenkin vaan usko mennyt koko touhuun ja kamala "kiire" olisi saada se vauva.
 
Jensar > Onko sulla ovis ollut milloin? Voisiko olla kiinnittymisvuotoa? :D Plussatuulia!
En tiedä milloin ovis olisi ollut, mutta sen tiedän että "väärällä" puolella missä munajohdinta ei ole ...Ovislimoja alkoi ilmaantumaan jo siinä kp10-11 ja ollut siitä asti päällä. Yleensä noi limat on häipyneet oviksen jälkeen. Mitään oireita ei ole oikein ollut suuntaan eikä toiseen tässä kierrossa, epäilen johtuvan siitä kun en tarkkaile kroppaa ollenkaan? Viime menkat alkoivat samalla tavalla parin päivän veriviiruilulla joten kohtahan sen näkee sitten:D Mitään toiveita ei ole ja olisikin aikamoinen yllätys jos munasolu olisi päässyt jotenkin ajautumaan toiselle puolelle mutta se lienee mahdollista.|O
 
Ompas täällä moni nyt niin murheellisella mielellä. Nyt tytöt päätä pystyyn ja kevättuulien myötä stressitöntä peittojenheilutusta! Koitetaan nyt nauttia tästä luonnon heräilemisestä, jätetään ärsyttävät ihmiset kysymyksineen omaan arvoon ja herätellään itseämmekin talvihorroksesta niin kyllä ne plussat sieltä ilmaantuu!! Tsemppiä nyt neidit!!
 
No voi höh Mango.. : / No sit vaan puuhiin.. :p

Mä täällä nyt arvon et mitä teen, menenkö töihin ja unohdetaan koko vauvajuttu vai ootanko nyt vaan siihen kesään ja aloitetaan uduestaan yritys..Mä nimittäin tiedän sen että jos hankin vakipaikan nyt, en ala ihan heti sitten vauvoja vääntää.. :rolleyes: Toisaalta edelleen ajatus toisesta on takaraivossa ja kaihoten lueskelen plussanneiden ja yrittävien juttuja, mut toisaalta pelottaa ihan saakelisti et onko tää rumba taas edessä jos yrittää uudestaan..
Mä oon tässä seuraillu itteeni ja eilen kasteilmoituksia lukiessani ja itkiessäni niiden takia tajusin et mulle on tainnu iskeä jonkin sortin masennus..Kai toi koko tilanne sit jätti arpensa..

Noh, kai tää tästä joskus iloks muuttuu taas, nyt vaan ootan et ne hcg:t laskee, torstaina mittaukseen taas ja että mun kroppa normalisoituu..Mä täällä sillointällöin vuotelen verta ja kärsin menkkakipuja edelleen..Aika hanurista.. : /

SiSa Hyvä et sulla alkaa hcg:t olee jo noin alhaalla, eiköhän ne ens viikolla ole jo liki nollaa.. :)

Mutta mä vetäydyn taas taka-alalle märisemään, oikein paljon plussatuulia teille kaikille! :hug: :heart:
 
Tervehdys!

Kurjaa kyllä kun ihmiset ei aina ajattele kun kyselevät lapsista. Siis että ei niitä välttämättä tuosta vaan tehdä... Ja että se voi olla arkakin paikka kun kysellään että miksi ei jo tuu ja eikö nyt vieläkään! :hug:

Töistä on jonkin verran ollut nyt puhetta. Kyllä miekin aika kauan pohdin ja pohdin vieläkin välillä noita työkuvioita. Oon itse tällä hetkellä työttömänä ja ala vielä sellainen että kesät painetaan töitä sen minkä ehtii ja sit talvet on aina hiljaisia. Joten ei edes tiedä milloin sitä vakituista työpaikkaa saaTulin sit siihen tulokseen että en jää sitä vakipaikkaa odottelemaan, töitä kyllä ehtii tehdä ennen eläkeikää ihan varmasti, mutta lapsia voi hankkia "vain tietyn ajan" ja kun sitähän ei koskaan tiedä miten kauan menee että tärppää, jos edes tärppää! Tietenkin jos löytyy vakipaikka niin tottakai otan riemuiten vastaan mutta lapsi haaveita en sen takia lykkää ettei nyt sitä vakituista työtä ole.

Ovista edelleen odotella, eiköhön se ihan nurkan takana jo ole :) Sit vaan aletaan jännäillä loppukiertoa :)
 

Yhteistyössä