+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Sunflower11
Eevaliisa Nwogu: Ainakin noilla ovistesteillä ei välttämättä tule tasavahvaa viivaa vaikka olisikin ovis+, et suosittelen kaveriksi clearbluen digitaalista jos epäilyttää. Mulla esim. ei oo ovisplussa noilla testeillä todellakaan yhtävahva, en olis viime kierrossa uskonut ellen olisi digitaalisella varmistanut.

InkeriIisakki
No johan nyt, missäs sun täti viipyy? :O

Tänne ei kummempaa, vissiin kp 9 menossa, en ole edes varma :DD

MG hyvä idea....lyhenee tuo listaki sit ihan kivasti! =) Etkä mitää päsmäröi, hyvä vaan kun heittelet vinkkejä ja ehdotuksia tuon päivityksen suhteen! Sen verra vihree viel tuon kanssa ettei kaikki tuu kyl itelle mielee! :D

maanantai 7.3.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
anniala.......................kp70/26-30......23v...2. lapsi
Green Lady.................kp62/27...........28v...1. lapsi
Kauniina Päivänä Tuut..kp60/27-29......33v...3. lapsi...yk5v+
Viulu...........................kp47/28-30..............4. lapsi...yk3/7
Jennynny....................kp41/29...........31v...4. lapsi....yk2
Zanca.........................kp27/26-31........27v..1. lapsi.....yk8
*Justiina*...................kp26/30-32.......38v....3. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp24/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
Barbamama35............kp23/23-28........35v...3./4. lapsi...yk6
äiti x4.........................kp21/27............32v....6. lapsi......yk3
iloksi..........................kp20/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Ansku83......................kp19/30-40.........27v...1. lapsi......yk3
Bla-bla........................kp14/34.............34v...2. lapsi......yk12
Mariel85.....................kp14/??...............25v...2. lapsi......yk5km2
pikkumy......................kp12/28.............25v...1. lapsi......yk6
nepari80.....................kp12/29..............31v...2. lapsi.....yk2
Sunflower11...............kp11/28-31.................3. lapsi....yk3
PieniTytönTylleröinen..kp11/??.....................3. lapsi
Minnarun....................kp10/29-31.........30v...3. lapsi.....yk8
Miimau.......................kp8/27..............31v...1. lapsi....yk9
Sinderella....................kp8/30.............38v...6. lapsi....yk3/5km1
bluebaby.....................kp8/28...........26v...1. lapsi....yk3-4v
Eevaliisa Nwogu..........kp7/26-28.......26v.....3. lapsi.....yk3
macy gray...................kp6/30-34......30v...2. lapsi....yk16
Pänä..........................kp 4/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp4/~34..............................yk4
InkeriIisakki................kp3/41.............23v...3. lapsi....yk2
Ngale.........................kp2/30-36............23v...1. lapsi.....yk3
Viola30.......................kp1/27............31v...2. lapsi.....yk10
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2
Mango86....................kp?/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Maira..................................................25v...2. lapsi......(yk2)
myrskytuuli.........................................33v...2. lapsi

TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi, Liina87, Sandemar, Shiny, henssu, Villervalla, MiiJane76, Lisey, mileon, Lara--

PIINAILIJAT
*Justiina*..................dpo11
Ansku83....................dpo5/1

PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4
Epa_88...........21.2. ...kp28/30-41....................1. lapsi....yk4

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/

HAAMUILIJAT

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Lyhenteiden selitykset löytyvät etusivulta! =)

Plussarikasta maaliskuuta!

PUNAISELLA ON NYT MERKITTY EI AKTIIVISET!! JOTEN JOS VIITSITTE HIHKAISTA OLETTEKO VIELÄ MUKANA MENOSSA!! VIIMEISTÄÄN 11.3. PERJANTAINA TIPUTTELEN TAUSTAILIJOIHIN! JA TAUSTAILIJAT, JOS JATKATTE, KERTOKAA! MUUTOIN MYÖS 11.3. POISTETAAN! KIITOS!

Viimeksi muokattu:
Täällä yksi ei-aktiivi ilmottautuu :wave:

Piinailu meneillään, nyt dpo 9 :whistle: Aion tänään illalla iskeä nikotiinilaastari olkavarteen..joten sauhuttelu loppuu sitten huomenna :p

Lukemassa käyn säännöllisesti kuulumisianne, mutta tahtoo tuo kirjoittelu jäädä vähemmälle aina välillä :ashamed: Jos sopii mun epäsäännöllinen kirjoittelu, niin hyvä, mut jos ei, niin voi mut poistaakkin :wave:

Justis :wave:

JA TAUSTAILIJAT, JOS JATKATTE, KERTOKAA! MUUTOIN MYÖS 11.3. POISTETAAN! KIITOS!
:wave: Minä jatkan toistaiseksi taustailijoissa. Odotellaan, että kroppa toipuu ja kierto käynnistyy...jospa sitten pääsisin takaisin kuumeilijoihin... :)

:heart: Kiitos kaikille myötäelosta! Olihan se todella kurjaa joutua samalle osastolle synnyttäneiden kanssa, tokihan sen ymmärtää, että naistentaudit + synnytysvuodeosasto on järkevä pitää samassa paikassa ultralaitteiden yms. takia. Mälsää silti. :| Jälkivuoto jatkuu edelleen, saas nähdä kauan sitä sitten tulee... Ja sitten kun ekat menkat tulee niin kuulemma tehdään jälkitarkastus (neuvolan mukaan). Hmm. Fyysisesti vointi on siis ok, henkisesti...no, parempi. Huomaan hetkittäin jopa haaveilevani tulevasta (=vauvasta, raskaudesta, kuumeilusta). Kai tämä ajan kanssa helpottaa. :)

:flower: Mukavaa lauantaita kaikille! :flower:

( . ) Omanapaisuutta luvassa tällä kertaa ainoastaan. Täti kurkkii nurkan takana, uskoisin että huomenna alkaa uusi kierto, saa nyt katsoa. Tammikuinen kemiallinen raskaus ilmeisesti sekoittanut kiertoa jonnin verran ja tätioireita. Mahdollisesti siis uusi rivistö luvassa huomenissa.

Heips,
olen listalla punaisella ja mut voi siirtää taustailijoihin. Viime syksyisen km:n jälkeen ei ole tarkoitus ollutkaan raskautua. Haaveissa siintää että joskos tämän vuoden lopulla voisi antaa vauvalle mahdollisuuden tulla jos on tullakseen.

Käyn kuitenkin silloin tällöin lueskelemassa tätä pinoa=)

Macy graylle vielä:hug: Eipä ole helppo teidänkään taival, voimia sulle, olisin niin mielelläni nähnyt sun nimen plussanneissa.

Keväisin terveisin Mileon

mileon hyvää kevättä ja plussaista loppuvuotta, kun sen aika tulee! =) Siirrellään taustalle! =)

On se vissiin nyt uskottava, et se kp13-14 välinen kipu oli ovista...ehkä! Mennään nyt sillä! :)

Viimeksi muokattu:
Lisey: Voi kamala kuinka ajattelematonta....mrrrrrrrrrrr:( Olen pahoillani!!!!!!!:hug: VOIMIA!

Eevaliisa: Mulla on ollut noita Davidin testejä ja ovistesteihin oon ollut aivan ok tyytyväinen mutta raskaustestit on näyttäneet viivapaikkaa parikin kertaa ja tietysti kova pettymys on tullut kun ovatkin olleet niitä viivanpaikkoja eivätkä haamuja... Seuraavaksi aion itse hankkia digitestejä jotta ei tarttis noita viivoja tutkailla ja tuumailla vaan olisi selvä vastaus eli oviksesta hymynaama ja raskaudesta sitten teksti:)

omaa napaa: Tänään oon taas kokenut kamalaa surua lapsettomuudesta :( Jotenkin oikein korostui tämä meidän perheen "puutteellisuus" kun näin pikku kaupungissa ei näin laskiassunnuntaina oo mitään muita kivoja laskiaistapahtumia kuin lastentapahtumia joissa sitten tietysti aikuiset saavat olla mukana "riehassa" omien lastensa kanssa/kautta mutta mitäpä sinne tällainen lapseton pariskunta menisi kökkimään... Kyllä tuli niin surullinen ja jotenkin tosiaan sellainen "meiltä puuttuu niin paljon"-olo että kyllähän siinä itku pääsi jos toinenkin. Ja kaverit juttelevat vauva-asioista ja mä oon pihalla kuin lumiukko enkä tietenkään heidän mielestään ymmärrä mitään mistään esim.että kuinka rankkaa on kun lapsella on oksennustauti jne. No enhän mä ehkä ymmärräkkään mutta haluaisin kovasti ymmärtää..... apua,musta tuntuu niin epätoivoiselta :( :( :( Onko teissä,rakkaat sielusisaret,sellaisia yli kolmekymppisiä joilla olisi kovayritys ja toive esikoisesta? Meillä menossa nyt yk9 ja tämä tuntuu jo aivan todella turhauttavalta ja on niin kova kateellisuus ja ikävä että haluamme jo lapsen meille ja "perheemme kokoon"....:(

Voi nyt plussatuulia meille kaikille!!!!!!!!!!!!! joohan?!?!?!

Sunflower11
Haleja Miimau! Varmasti on rankkaa! :(
Toivon sinulle kovasti plussatuulia!!

Täällä menossa JO kp 11! Onpas menny äkkiä, viimeksi oli kp 6 kun muistin :D Hiukan on ollu tekemistä ni ei oo kerennyt ajattelemaan tätä "vauvaprojektiakaan". Parempi niin :)

Kp 1 yk 10. Joten Miimau, kyllä täältä muitakin yli kolmekymppisiä löytyy. Tää kp1 oli kyllä tiedossa ja tiedän ettei tästäkään kierrosta plussaa tule, ennen kun saan (toivottavasti) klomit huhtikuun kiertoon. Eilen tuli ehkä tähän asti pahin hetki, oon kertonut tästä ainoastaan yhdelle hyvälle ystävälle ja nyt sitten selvisi muuta kautta, että hän on kertonut sen eteenpäin yhdelle meidän yhteiselle ystävälle. Mä hölmö puhuin viime kesänä kun ruvettiin yrittämään et "jos kaikki menee hyvin, niin oon ens kesänä taas äitiyslomalla" ja voitte vaan arvata mitä (tyhmä minä!!) sanominen teettää. Kaikki kyselee joko joko joko. Ja sattuu ihan helvetisti.

Mikskäs Lara siirryt taustalle?

Mun pitikin jo aiemmin käydä ilmoittautumassa.

Mut voi poistaa kokonaan listalta. Ei tästä tule lasta eikä paskaa ja tyhjien kiertojen päivittäminen tänne tuntuu sen verran turhauttavalta, ettei tule sitten kirjoiteltua lainkaan. Käyn varmaan välillä kuitenkin lueskelemassa teidän kuulumisia, mutta eiköhän mun "kuumeiluni" ollut tässä.

Kiitos kaikille tsempeistä :heart:

Itse koen että hoitoihin meno helpottaa omaa oloa ja onpahan joku ajankohta sitten tiedossa milloin voisi edes toivoa että jotain alkaisi tapahtumaan. Ajattelin hakeutua hoitoihin nyt jo keväällä (kokeita ja suunnittelua varten) ja jos ei kesän aikana raskaus ala, niin voipi aloitella hoidot jo heti kesälomien jälkeen. Nyt tää yritys tosiaan vaan turhauttaa kun ei ole edes mahdollisuuksia tärppiin, kun ei oikealta puolelta sitä munasolua irtoa. Tunnen kivut aina väärällä puolella ja olen pariin otteeseen tuota vielä ultrilla varmistellut että näin on ollut. Lääkärikin on ollut hieman ihmeissään kun ei toinen puoli ovuloi vaikka on täysin toimiva ja normaalikokoinen :rolleyes:
En ole viitsinyt tosiaan testailla enää mitään, enkä sen kummemmin kuumeilla, tärpin mahdollisuudesta on pidetty huoli säännöllisesti, silti, jos vaikka jokin maailman seitsemäs ihme tapahtuisi omalle kohdalle:D

Hyvää viikonalkua kaikille ja plussatuulia joka ikiselle täällä!!

MolliMelooni > :hug: Toivottavasti tunnelin päässä jossain vaiheessa pilkistäisi valoa ja enemmänkin. Kovin lohduttomalta kuulostaa tuo sinun tilanteesi, mutta jospa kaikki vielä muuttuisi vähintäänkin paremmaksi.

Sunflower11 > Mulla aikaistui ovis viime kierrossa, joten voi hyvinkin olla oviksen lähestymisestä kyse. Ei tosin välttämättä vielä tänään tapahdu, mutta lähipäivinä. Eikös se ole ihan hyvä asia, jos kierto on suunnilleen oppikirjan mukainen ja ovis apahtuu täsmällisesti kierron puolivälissä= :D Vauvapölyä!

Lara-- > Mitä ihmettä? :confused: Onhan kaikki kuitenkin hyvin?

Miimau > :hug: Tuollaisissa tilanteissa se sylin tyhjyys oikein korostuu. Mekään ei tosin riehassa käyty vaan oltiin ihan oman perheen kesken. Näköjään välttelen tuollaisia yleisötapahtumia, joissa mahakkaita ja vauvaantuneita yleensä runsaammin on liikkellä samaan aikaan. Viime viikolla nimittäin huomasin ilmotuksen, että tuossa melkein vieressä on tapahtuma ja ajattelin lapsen tykkäävän siellä käydä. Eipä tullut mentyä, en edes miehen kanssa ottanut asiaa puheeksi vaikka varsin hyvin muistin. Onneksi lapsi oli ihan tyytyväinen ulkoillessaan oman perheen kesken ja autuaan tietämätön äitinsä sydämen kirvelystä. Vauvaliimaisia plussatuulia sinulle! :hug:

mileon > Kieltämättä on ollut aika kivikkoinen tie, mutta onneksi sitä tietä koitetaan tasoittaa. Eiköhän meille toinen lapsi vielä saada. Kiitos halista ja voimista! Niitä tarvitaan. Kaikkea hyvää sinullekin ja vauvaliimaista plussatuulta sitten, kun aika on kypsä. :)

*Justiina* > Hieno päätös. :) Tsemppiä vieroittautumiseen ja vauvaliimaisia plusstuulia!

Sitten omaa napaa. Ajattelin vielä pari päivää sitten, että kroppa taitaa viimein olla palautumassa omaan toimivaan rytmiinsä. Nyt taas tuntuu, että sekaisin se on. Vuoto on nyt suunnilleen loppu. Eilen vielä jotain vähän tuli, mutta hyvin vähän pikkuhousunsuojaan asti. Pitkään siis tuhruilu kesti tyypilliseen tapaansa eikä sitten petipuuhiinkaan päästy. Halukkuuskin väistyi. Eilen olisi jo kärsinyt puuhailla ja paikatkin olisi sen kestäneet, mutta ei kiinnostanut yhtään. Tuntuu todella julmalta kiusaamiselta tuollainen, että vuodon aikaan haluttaa hirveästi (mutta paikat ei kestä eikä se sotkuisuus oikein innosta) ja sitten kun vuodon hiipumisen myötä voisi, ei enää halutakaan. :stick: Olo on sentään ollut aika hyvä jaksamisen osalta, joten en ihan voi sanoa inhoavani kehoani. Vihaksi kyllä pistää, sillä olen jälleen kerran ihan pihalla mitä tapahtuu.

Kipuilut ovat palanneet. Alavatsalla siis juiliskelee ja välillä meinaa tuntua nivusilla painetta. Väsyttää todella paljon. Nukuin eilen jopa päikkärit ja nytkin tekisi mieli mennä. Nälkä on melkein loputon ja salaattiaineksia popsin pelkiltään kilokaupalla. Nuha ja tukkoisuus vaivaa, mutta flunssaa ei ole. Eikö muka vielä ole siitepölyjä? Katsoin tiedotetta, mutta sen mukaan Suomessa ei ole vielä oireiluaika. Oviksen en usko aiheuttavan näitä oireita, sillä olisi liian aikaista sellaiselle. Jos kierto etenee edellisen kierron tahtia, niin ovis olisi odotettavissa joskus tuossa kp15 ja 20 välillä eli siihen liittyvät oireet alkaisivat aikaisintaan vasta loppuviikosta.

Sellaista omaan napaan tällä kertaa. Mukavaa viikkoa kaikille! :wave:

macy gray: Miksei voisi jo esim. Viron puolelta tullakin siitepölyä? Mun järjen mukaan ainakin. :confused: Ja varsinkin jos on herkkä oireilemaan niin varmaan voi vetää nenän tukkoon. Jaksamista sulle kroppasi kanssa, kurjaa kun ei tiedä yhtään mitä tapahtuu. :hug:

MolliMelooni: :( Paljon voimia teille. :hug:

Viola30: Ymmärrän hyvin tuskasi tuon jokottelun kanssa... Minä taas syyllistän itseäni, kun suunnittelin jo mammalomat ja kaikki mahdolliset, ja sitten kävi näin. :( Vähän jännittää jo, että millainen jokottelu alkaa kun (keskenmenosta tienneet) tutut alkavat odottaa uusia vauvauutisia, huoh... Jaksamista sinulle. :heart:

Miimaulle hali myös. :hug:

Keväistä maanantaita kaikille!

Kiitos välittämisestä. Eiköhän tämä tästä helpota, nyt vaan on tullut sen verran vauvauutisia, että oma mahous on alkanut taas ahdistaa. Toiveet nousivat tuon kierron säännöllistymisen myötä turhan korkealle.

Kovasti plussapuhureita kaikille, selkiytymisiä ja onnistumisia toivottelen. :wave:

Sunflower11
MG joo siis ei se varmasti vielä ole mut tulossa? :D Kyllä se kieltämättä piristää mieltä jos alkais tää kierto vähän paranemaan.. mut sit alkaakin se "pelko" et alkaaks ne menkat taas viikkon päästä oviksesta.. hope not..
Kai sitä joutas huomenna kokeilla tikuttaa ovista..

Yhteistyössä