*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Pikainen päivitys tilanteeseen... Mulle voi laittaa kp1/32-34.

Enemmän palstailua illalla tai huomenna tai... Mies otti pari päivää töistä lomaa että saadaan vähän viettää aikaa yhdessä ennen sen perjantaina alkavaa päivystysviikkoa.

Hyvää keskiviikkoa kaikille!! :heart:
 
Minulla on viime päivinä ollut todella positiivinen olo. Ihanaa, kun päivät ovat pidentyneet ja kovat pakkaset pysyneet poissa. Jotenkin tuntuu, että hymy pysyy huulilla jatkuvasti. Haaveilen, että saisimme isänpäiväksi pikkuusen nyytin tai viimeistään jouluksi. Ihanaa, kun kohta luonto alkaa herätä, silmut puhkeavat ja saa herätä linnun lauluun! Jotenkin sitä alkanut taas viihtyä pihalla paremmin ja jostakin tulee niin paljon positiivista energiaa, että tuntuu kuin se pulppuaisi minusta ulos. =)
Onnittelut kaikille sormuksista! Taitaa muillakin olla kevättä rinnassa..
 
Mullakin on ollut kevätfiilis ja hymy herkässä. Tosin tällä hetkellä kauheessa flunssassa, mut ei sekään niin paljon masenna kuin yleensä. Toivottavasti aurinko laittaa meidän kaikkien hormonit kohdalleen ja tää ketju kuivuu kokoon ennen kesää! :saint:
 
Tsemppiä Niille joilla alkoi kierto alusta ja toivotaan että seuraavassa kierrossa onnistaa! Luultavasti liityn joukkoon vielä tänään...

Katie85 - En ole vielä ajatellutkaan testaamista, varsinkin kun nyt on aika perinteisiä tätioireita (vatsa jomotusta ja hieman rusehtavan sävyiseksi muuttunutta valkovuotoa). Sen negatiivisen testin näkeminen olisi vaan niin inhottavaa. Olen ajatellut, että seuraavan kerran kun ostan testin haluan, että mulla on oikeasti varteenotettavia oireita.

Ai niin! Onnea niille sormusostoksille menijöille! Itse en ole sinne vielä päässyt. ;)
 
Löysin kaapin kätköistä yhden vanhan testin ja pitihän se hyödyntää. :saint: Tuttu nega sieltä pärähti, pöh. Toisaalta kp:t ei vielä pauku lopuillaan ja en ole oviksen ajankohdasta 100% varma, joten toki toivoa on tädin saapumiseen asti. Mutta taas sai vähän järkeä päähän kaikkiin näihin "oireiluihin", eikä tulee niin pahana yllärinä vuodon alkaminen. No okei, oli mulla jo eilen kaikki suojukset valmiina koko päivän, kun oli ihan selkeä tunne, että hetkenä minä tahansa täti kurvaa paikalle.

Pikkuisen oli noussut toiveita esim. siitä, että n. viikko oletetusta oviksesta tuli (vaalean)ruskeaa vuotoa minimaalinen määrä yhtenä päivänä. Myös pyörrytystä, pikku päänsärkyä, tukkoisuutta, parin päivän flunssa jne. perusoiretta on ollut. Saattoihan se olla jokin kiinnittymisyrityskin, joka kuitenkin meni mönkään, kun oltiin miehen kanssa molemmat kipeinä ja (molempien) tavara saattoi olla sen vuoksi huonompilaatuista. Noista ei voi vaan koskaan tietää.

Mutta sais nyt tätskä tulla, jos on tullakseen, niin pääsisi uuteen kiertoon. Olisi se kuitenkin varmaan edes haamulaisen piirtänyt näillä kp:llä, jos ois ollut tullakseen. Nooh, odottelen vielä perjantaihin, joilloin viimeistään pitäisi hanojen aueta, ja jos ei vielä mitään kuulu, niin sitten uutta testiä kehiin. :LOL:

Viivanvahvistumisia haamuileville/viivanpaikkalaisille ja sadulle pahoittelut tädin vierailuista! Eiköhän se kohta löydä tiensä tännekin, onneksi on tuossa jossain välissä muutto edessä, jos saisi eksytettyä sen! :cool: TYHMÄ TÄTI!

Muoks. Kuinkahan paljon sillä on todellisuudessa merkitystä, milloin ja millaisen "pidättelyn" jälkeen testailee? Toki aamulla paras, mutta itsellni kävi näin, että löysin testin sattumalta, kun kaivelin muista syistä kaappia ja jotenkin into piukeana sitten laukkasin vessaan. Nyt kun mietin, niin olin käynyt ainakin 3-4 x sinä aamulla veskissä (ja yöllä jälleen pari-kolme kertaa) ja edellisestä kerrasta oli ehkä hyvällä lykyllä tunnin verran ja välissä olin vetänyt kahvit sun muut. Testi oli PregCheckin puikko, herkkyydestä en ole ihan varma, mutta lukee että voidaan käyttää ensimmisenä päivänä kuukautisten poisjäännistä.
 
Viimeksi muokattu:
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


torstai 3.3.2011



KUUMEILIJAT

nimim.
.......YK/YV..............KP..............ikä..........toive

LiLy_ .................yk 1.........................kp 52/??.....................19......................... 1.
Katie85..............tjot.......................kp 51/??.....................25......................... 1.

-OLIVIA-.........yk 2........................kp 30/28.....................26........................ 1.


-Karpalo-........yk 4/tjot................kp 29/27-29..............28........................ 1.
Tirtsa.................yk 7........................kp 27/32-34..............26........................ 2.
Pänä.....................yk 19.......................kp 27/26-34..............28........................ 1.
Vattunen............yk 4.......................kp 24/35-38..............21.......................... 2.
inskun................yk 1..........................kp 22/28......................21......................... 2.



Ansku83...........yk 3..........................kp 15/30-40...............27........................ 1.

Lara--.................yk 1...........................kp 13/??......................22......................... 2.

Lilli88.................yk 3...........................kp 6/??........................23........................... 1.
Nasu81...............yk 8...........................kp 3/26.......................29.......................... 1.
satuh83................yk 4........................kp 2/32-34.................27......................... 1.
platina................yk 2...........................kp ??/??...................................................... 2.
LuvLucy........................................................................................................................ 1.



PIINAILIJAT

-OLIVIA-..........Dpo15
Pänä.................Dpo14
-Karpalo-...........Dpo13
inskun................Dpo8
(Ansku83............Dpo1)



TAUSTALLA





HAAMUILIJAT - RKTT

PLUSSANNEET :heart:









Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan
 
Viimeksi muokattu:
satuh pahoittelut tädistä!! : /

Ja omaan napaan kuuluu sen verran et kieriskelin eilen illalla hirveissä tuskissa! Ihan kuin joku olis jollain kylmällä ja terävällä vedelly pitkin kohtua! Sit puolistuva asento oli loistava, siitä sitten ylös noustessa repi ja vihlo niin ettei mitää rajaa! Ja olin tosiaan siinä papassa käynyt aamulla eli tää kävi yli 12 h sen jälkeen! :confused: Kokeen oton ja tuon välissä ei ollu mitää ongelmaa! Enkä muista et olis ikinä ollu tuollasta! :O
 
Ansku83: hui, no toivottavasti oli vaan ohimenevää! mulla ei oo ainakaan ollut papakokeen jälkeen mitään.. itsekkin vois käydä papakokeissa, viime kerrasta kun tulee kohta vuos täyteen.

Tätä päivää piristi autokoulun teoriakokeen läpipääsy. :D Onneks, ei oo mitään ilmasta nykyään toi autokoulu. On tässä kohta oltu autokoulussa yli puol vuotta, mä oon ollut vähän hidas käymään teoriatunneilla..:ashamed: Noh jos kohta sais sen kortin käteen. =)

No mitäs teille muille? Luin pinosta että meillä ois nyt neljä jännäilijää, ois kiva kun sais jo tän ketjun ekat plussauutiset. :heart:
Mä jo niin haluis uuteen kiertoon, kun tänään aamulla käytin sitten vikan testin ja nega. tai ehkä kuvittelin siihen jotain viivanpaikkaa.. mutta tuskin se mitään tarkoittaa. Missä olet täti??:confused:
 
LiLy ONNEA!! :D :flower: Ja harvinaista kyllä, mutta peukutetaan nyt et se täti siulle saapuu mahollisimman pian! :D Ja joo, tää oli kyllä niin ennenkokematon kokemus et ei voi tajuta. Tuolla toisaalla veikkailtiin ovista ja kävi se kyllä itelläki mielessä, mutta kun luulisin et se ovis tuntuu muniksissa eikä pitkin kohtua! Ellei se sit oo vaan säteilly silleen! Ja sit vielä kun eilen oli vasta kp13, mut eipä se siltikään ole mahottomuus! *!ÄLLÖVAARA!* limatkin kyllä kipas tuossa kp12, et voi olla! Ei vitsi, en tiiä! Tää on nyt niin jännää ku on eläny tässä kropassa reippaan 27 vuotta ja nyt vasta alkaa tutustumaan siihen kunnolla! :D
 
Ansku83: noniin sitten vaan ahkerasti pupuilemaan jos vaikka meinaiski ovista. ;) jossain kuulin että pillereitten lopettamisen jälkeen voi tulla "kivuliaitakin" oviksia.. en sitten edes yhtään muista että käytitkö pillereitä? :LOL:
Mä tossa yhessa vaiheessa mittailin aamulämpöjä, 36.4-36.6 paikkeilla oli, aloin miettimään että enhän mä edes tiedä mikä on mun normaalilämpö, kun eihän sitä oikeen oo tullu mittailtu kun vain kipeenä oltua.. :LOL: Muistelisin että yleensä ollut 35.8 - 36.0 ... hmm
 
LiLy pillereitä en oo syöny viimeiseen 6 vuotee. Lopetin sillon kun exän kanssa alettiin yrittämään lasta ja siitä vuosi eteenpäin oli kyllä niin epäsäännölliset mensut ettei paremmasta väliä, mutta ilmeisesti onnistuin raskautumaan. Sain sillon testiin haamun kun aika tarkkaan tasan vuosi oli menny pillereitten lopettamisesta, mut se meni heti kesken! En sen haamun jälkeen enää edes testannut. Ja tasan kerran muutenkin testasin sillon. Melko heti sen jälkeen tulikin sitten ero. Sillon ei ollu kyllä mitään tietoa mistään ovis ajankohdista, kiertopäivät oli korkeintaan tiedossa! :D Et tää on nyt tän uuden yrityksen aloituksen kanssa ollu täyttä opettelua, varsinkin ovisten suhteen. =) Näinköhän sitä vielä ehtii oikeen ajankohan tiimoilta pöllyttää täkkejä, kun eilen illalla siihen ei tosiaankaan pystynyt ja aamulla ei ehtinyt... :D
 
Viimeksi muokattu:
Heips vaan kaikille =)

Täällä ollaan aika lähellä kierron loppua ja en oo ostanut tässä kierrossa vielä yhden yhtä rtestiä kaapin pohjalle odottelemaan :LOL: Tähän asti kun niitä on tullut ostettua muutama jemmaan. Aamulla oli hieman outo etova olo, mutta laitan sen jännityksen piikkiin (jännä päivä muuten) Iltasella töistä tullessa hieman nipsutteli alamasua, mutta meni kyllä yhtä nopeasti ohi kuin tulikin. Muutapa ei oo tässä kierrossa ollut, tai sitten en oo ehtinyt töiden ja kiireisen arjen ohella ajatuksen voimalla niitä keräämään :) Kuten aikaisemmin.
Voi hitsi, seuraava viikko meneekin sitten jännäillessä, saas nähdä malttaako sitä olla testaamatta ennen aikojaan...

Hirmuisesti plussatuulia kaikille :heart: ja makoisia unia :wave:
 
Ansku83 Kuulostaapas inhottavilta kivuilta! Jospa se oli oviksesta johtuvaa tosiaan..Peittoja vain heilutteleen nyt! :)

LiLy_ Onnea teoriakokeen läpipääsystä! :flower:

Tirtsa Ootpas pystynyt hyvin pitään itses kurissa kun et ole yhtään testiä ostanut kaappiin! Itsellä ei onnistu! :D Jännittäviä aikoja elelet! Plussatuulet puhallan! :whistle:

Hyviä unosia ihanaiset ja paljon plussia tähän pinoon!
 
Miten voi olla tressaamatta? Mä vaan mietin kokoajan et millo mie oikeen tuun raskaaks vai tuunko ikinä. :D En siis tod. ikinä tressaa mistään, olen tod. "stress free" ihminen mut mitä tähän raskauteen tulee niin siitä stressaan melkeenpä non-stop et joko onnistuis, joko onnistuis, joko onnistuis.... Vaikee olla miettimättä ku menkat ovat aina olleet säännölliset siis silloinki ku oon lopettanu pillerit ja nyt menkat myöhäs jo 2kk mut testi näyttää vaan negaa....... (-_____-')
 
Moi!

Onnea Lily_ teoriakokeen suorittamisesta! Minun pitäisi jossain välissa mennä myös autokouluun, mutta toistaiseksi ei ole vielä päässyt sinne asti.

Ansku83 - Kuulostaa että voisikin olla ovis sulla menossa tai tulossa.

-Karpalo- Oletko jo testannut uudestaan? Vai onko täti jo tuloillaan? Toivoisin, että joku saisi sen ensimmäisen plussan jo!

Mä olen aivan jännityksestä pinkeänä täällä! Ei vielä tätiä... Koputetaan puuta! Kaipaisin mielipiteitä, etten mene aivan sekaisin... Kannattaisiko uskaltautua ostamaan testi? Eilen ja tänään hennon rusehtavaa valkovuotoa ja alamahassa jomotusta ja paineen tunnetta... Tuntuu kun koko ajan olisi pissahätä. Eli nyt siis jo kp30/28 jos se täti ei mua tänään löydä... Sillon muuten kp28 illalla treeneissä mulle tuli poikkeuiksellisesti tosi paha olo. Meni kyllä ohi, mutta nyt se mietityttää. Haluisin nyt ehkä mennä ostamaan testiä, mutta toi rusehtava valkovuoto saattaa mulla merkitä tätiä. Käyn töissä kokoajan vessassa tarkistamassa tilannetta... Onneksi vessaan pääsee kahta kautta, muuten joku voisi ihmetellä mun ramppaamista... Olisiko kenelläkään mulle jäitä hattuun?=)
 
(.) Minulla tänään Dpo 14 ja nega raskaustesti tehty (Mammaksin herkällä). Oireet ainakin toistaiseksi kadonnet, mutta ei ole tyypillisiä oireita, mitä minulla yleensä on heti aamusta asti, kun täti on tulossa kylään. Eli toivoa on vielä, mutta jos se täti sieltä tulee niin uudella innolla seuraavaan kiertoon ja tikkuja kyyläämään..

LiLy_ Onnea teoriakokeen läpipääsystä!
-Karpalo- ja –Olivia-: Oletteko testailleet vai onko täti saapunut?

Plussatuulia kaikille!
 
Mä en ole uudelleen testannut sen eilisen "päiväpissa-negan" jälkeen. Mua oikeesti ärsyttää kuinka tyhmä ihmisen pitää olla ja testata n. tunnin päästä viime vessakerrasta. Ois pitänyt säästää testi vaan tälle aamulle, mutta ehei... kaipa mä vaan sitten rakastan noiden negojen tuijottamista, murr! :headwall:

Aamulla oli jälleen iiiihan tätiolo, nyt en tiedä. Nyt yritän jättää testailut vasta viikonlopun jälkeen, perjantaina pitäisi kai viimeistään tädin saapua. Ihan pisimmillään kierto on ollut joskus 30-31 päivää. Mutta eikö kipeys/flunssa voi siirtääkin ovista, näin muistelen? Pikku oireita on ollut jatkuva vessassa ramppaaminen, ja tuntuu, ettei rakko tyhjenisi kunnolla, pukkaa tietenkin virtsiksen tähän väliin, hui! Ja kahvin juonnin jälkeen tuli vähän närästystä ja kahvi tuntui nousevan takaisin ylös, yöks. Ja palelee. Mutta mulle nää on aika perus pms-oireita myös.

-OLIVIA-, testaa ihmeessä, kun kp:t paukkuu jo ylikin! Ja lupaavia oireita. Saattas olla meidän eka plussa! :D TESTIONNEA kaikille, mä taas luovutin niiden kanssa.

Muoks. Pänä, toivottavasti täti päättäisikin lähteä viikonloppureissulle toiseen osoitteeseen ja meidän molempien negat vaihtuisivat plussiksi! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Ansku - Toivottavasti kivut meni ohi. Nyt peitto heiluun, aina kannattaa yrittää! =)

LiLy - Onnee teaoriakokeesta! Meillä muuten ihan sama tilanne, mullakin kp:t paukkuu jotain viiskyt jotain... Alavatsaa juilii ja menkkaolo, mut ne ei vaan ala! Negatesti apteekin omalla vajaa viikko sitten. Eilen päivällä tuli vähän vaaleenpunasta vv:n mukana, sen jälkeen ei mitään! Yleensä mulla menkat alkaa ruskeella vuodolla joka muuttuu selvästi punaseks ja runsaammaks jo siinä päivän mittaan. Mitä tää nyt on??

Tirtsa - Plussatuulia ja testikauppaan! :D

OLIVIA - Kuinka nopeesti sulla se ruskee yleensä muuttuu selväksi punaiseksi vuodoksi? Toi pelkkä ruskeehan vois olla kiinnitysvuotoa... :whistle: =) TESTAA! :saint:
 
Katie85 - no kieltämättä yleensä samana päivänä vaihtuu normaaliksi menkkavuodoksi... Apua mua rupee jännittämään vaan enemmän. Oon vaan vähän skeptinen tän suhteen, kun ekassa raskaudessa oli niin selkeät oireet... Ehkä sitä pitäisi hakea se testi. Avopuoliso ei vaan ole tänään kotona ja haluisin testata yhdessä. Saas nähdä miten käy... Onneksi on tällaisia palstoja johon purkaa omaa jännittyneisyyttä ja sitten on vielä ihania ihmisiä joita vähän kiinnostaakin miten tässä käy.
 
Ansku83: Kiitos! :)

Siis yritys kerrat? Jaa-a.. En tiedä. Pillerit jätin veke lokakuun lopussa eli siitä lähtien yritetty. :D Tosin nytkin on ollu 2kk aikana vaa kerran "lapsen teko puuhat" ku ei toi mies oo oikee seksin perää.. Sekä meidän koira hauvva on meillä makkarissa 24/7 niin sekin kyllä vaikuttaa. :p Mut joo mun mies ei ole kyllä ihan normaali, on kaikkea muuta ku seksi addikti. :D
 
LuvLucy Tervetuloa joukkoon! Mäkin ajattelen raskautumista koko ajan! Haluisin niin kovasti oman pikkuisen ettei mitään järkeä. Jospa sitä ei enää kovin kauan täydy kärvistellä meidän kummankaan..

OLIVIA Miten ihmeessä maltat olla testaamatta? Testaa testaa niin saadaan eka plussa tänne pinoon! On nimittäin aika hyvät oireet sulla..Rusehtava valkovuoto voi tosiaan olla kiinnittymisvuotoa.

Pänä Toivotaan, että täti tajuaa pysyä poissa ja seuraava testi on jo positiivinen!

Täällä on menkat loppumaisillaan ja päästään vihdoin jännäileen josko oviksen sais bongattua ekaa kertaa tikulla! :) Millonhan mun kannattas ovistestailut aloittaa kun on ollut tosi epäsäännöllinen kierto? Toisaalta Terolutit käytössä eli eikös seuraavien kuukautisten pitäs alkaa 28.päivä..?
 

Yhteistyössä