Löysin kaapin kätköistä yhden vanhan testin ja pitihän se hyödyntää. :saint: Tuttu nega sieltä pärähti, pöh. Toisaalta kp:t ei vielä pauku lopuillaan ja en ole oviksen ajankohdasta 100% varma, joten toki toivoa on tädin saapumiseen asti. Mutta taas sai vähän järkeä päähän kaikkiin näihin "oireiluihin", eikä tulee niin pahana yllärinä vuodon alkaminen. No okei, oli mulla jo eilen kaikki suojukset valmiina koko päivän, kun oli ihan selkeä tunne, että hetkenä minä tahansa täti kurvaa paikalle.
Pikkuisen oli noussut toiveita esim. siitä, että n. viikko oletetusta oviksesta tuli (vaalean)ruskeaa vuotoa minimaalinen määrä yhtenä päivänä. Myös pyörrytystä, pikku päänsärkyä, tukkoisuutta, parin päivän flunssa jne. perusoiretta on ollut. Saattoihan se olla jokin kiinnittymisyrityskin, joka kuitenkin meni mönkään, kun oltiin miehen kanssa molemmat kipeinä ja (molempien) tavara saattoi olla sen vuoksi huonompilaatuista. Noista ei voi vaan koskaan tietää.
Mutta sais nyt tätskä tulla, jos on tullakseen, niin pääsisi uuteen kiertoon. Olisi se kuitenkin varmaan edes haamulaisen piirtänyt näillä kp:llä, jos ois ollut tullakseen. Nooh, odottelen vielä perjantaihin, joilloin viimeistään pitäisi hanojen aueta, ja jos ei vielä mitään kuulu, niin sitten uutta testiä kehiin.
Viivanvahvistumisia haamuileville/viivanpaikkalaisille ja
sadulle pahoittelut tädin vierailuista! Eiköhän se kohta löydä tiensä tännekin, onneksi on tuossa jossain välissä muutto edessä, jos saisi eksytettyä sen!
TYHMÄ TÄTI!
Muoks. Kuinkahan paljon sillä on
todellisuudessa merkitystä, milloin ja millaisen "pidättelyn" jälkeen testailee? Toki aamulla paras, mutta itsellni kävi näin, että löysin testin sattumalta, kun kaivelin muista syistä kaappia ja jotenkin into piukeana sitten laukkasin vessaan. Nyt kun mietin, niin olin käynyt ainakin 3-4 x sinä aamulla veskissä (ja yöllä jälleen pari-kolme kertaa) ja edellisestä kerrasta oli ehkä hyvällä lykyllä tunnin verran ja välissä olin vetänyt kahvit sun muut. Testi oli PregCheckin puikko, herkkyydestä en ole ihan varma, mutta lukee että voidaan käyttää ensimmisenä päivänä kuukautisten poisjäännistä.