+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

SiSa No hyvä että sitä seurataan, näkee ainakin heti jos se yrittää nousta..Seurataanko viikon välein?Sit seuraavasta kokeesta sen suunnan näkee jo varmaks sit.. :)
Eiköhän se siitä sullakin helpota! :hug:
 
Sisa: Hyvä että asiat selviää ja ei ainakaan kohdunulkoinen ole! Toivottavasti myös arvot alkavat laskea!

Raskaustesteistä Mistä olette tilanneet testejä ja mitkä nyt olisi "hyviä"? Lähinnä puikkotestit kiinnostaa, ne liuskat on musta kovin hankalia... Kaapissa odottelee clearbluen digi jolla sit toivottavasti joskus pääsee varmistelemaan kunhan jonkinlaista viivaa saisi noihin tavan testeihin :)
 
Kiitos kaikille myötäeläjille :hug: Olette ihania :heart:

Ansku83: Mulle vois laittaa tohon kiertopäivien kohdalle kysymysmerkkejä, kun ei ole nyt hajuakaan, että millon se uusi kierto sitten alkaa... Ilmoittelen sitten taas kiertopäivät kun pääsen jyvälle, että mitä tämä kroppa meinaa =) Meinaan siis kyllä olla listalla mukana kuumeilemassa! Toi yk mulla on edelleen sama 5 kun tää kierto meni harakoille. Mitenhän tuohon listaan nyt sit merkitsis, että on tullu 2 keskenmenoa? Olikos muilla jotenkin tyyliin yk5km2 vai kuinka se meni?

Muoks.
nepari80: Mä voisin suositella noita Citymarketeista ja Prismoista saatavia Pregcheckin puikkotestejä. Hyvin ovat toimineet :D
 
Viimeksi muokattu:
SiSa hyvä että rupeaa tulemaan asiaan selvyyttä! =) Mie pistän ne sillee ja tais se olla tuolleen yk5km2! Eli tarkoitithan ??/??...näin laitettavaksi sitä? :) Toivottavasti nyt menee sitten nopeasti ohi ja pääsette uuteen kiertoon ja uutta pientä saattamaan alulle ja sitä myöden viemään raskauden loppuun asti ja saatte sen nyytin syliin! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ansku83: Joo yk5:hän mulla onkin jo seuraavaksi :D Eli yk5km2. Meinas tulla laskuvirhe. Ja ne kysymysmerkit on hyvät sillai =)

Nää väärät plussat ja kestotädit saa kyllä nyt painua hemmettiin mun puolesta! :kieh: Mä oon nyt kyllä kestinny tätiä teidän muidenkin puolesta (yli 3 viikkoa yhteenmenoon), että jospa se pysyis poissa meitä kaikkia häiritsemästä :D
 
Sisa78: oot vissiin miun tädin vieny osittain... vuoto on ollu paikoitellen tosi runsasta (ihan normaalia) mut näytti puolen toista vuorokauden jälkeen et täti läks jo pois sitten yht äkkiä vuosin taas ja nyt on jo ihan kamalan niukkaa vuotoa ja kp vasta 4 hyvin harvinaista, hyvä että tänään on siteeseen asti tullut vuotoa... tää vaan pikaisesti palailen kunhan saan omaa aikaa lukemaan ja kommentoimaan....
 
Omanapailen ihmeissäni. :attn:Ällätysvaroitus:attn: Eli tänään olen ollut muutamaan kertaan aivan varma, että nyt ne hanat aukesivat kunnolla. On tuntunut sellainen reilumpi hulahdus, mutta eipä sitä sitten ole juurikaan tahraksi asti riittänyt. Pyyhkiessä tulee vähän aikaisempaa reilummin, mutta ei sitä menkkavuodoksi voi sanoa. Masua nippailee menkkatyyppisesti, mutta välillä ei tunnu mitään. Rinnat on hassaulla tavalla hellät. Eivät varsinaisesti kipeät, mutta painaminen yms aristaa. En oikein mielelläni ota lasta syliin könyämään vaan varovasti vain halailen, kun tuntuu epämiellyttävältä. Syömisen jälkeen tulee huono olo ja melkein koko ajan on nälkä. Mieliala heilahtelee rajusti, mutta pääasiassa fiilis on tyyni ja rauhallinen. Ihan kummallinen olo. Luultavasti tuo vuoto alkaa kunnolla huomenna, kun testi näytti negaa.

Testiasiaa pohdin siltä varalta, että testaamistarve tulee vielä eli jos vuoto ei alakaan kunnolla. Nuo Sofi liuskat ovat herkkiä ja näyttäneet negaa. Apteekin omia on kaapissa, joten olisiko järkevämpää käyttää seuraavaksi sellainen? Oviksen ajankohdasta ei ole varmuutta, joten dpo voi olla paljonkin pienempi. Uskon kuitenkin olevan vähintään 10dpo oireiden perusteella. Mitä olette mieltä, kummalla kannattaisi testata?
 
MG: Mä testaisin sillä Apteekin omalla =) En oikeen noihin herkkiin testeihin luota... Mulla ei ainakaan sillon edellisessä km-raskaudessa herkkä David 10 testi näyttänyt haamua yhtään sen aikaisemmin kuin Pregcheck. Sen jälkeen en ole herkkiä ostanu. Lisäksi herkät testit tuntuu tosiaan antavan paljon selviäkin viivanpaikkoja, mitä oon täällä palstalla seurannut... Plussatuulia! =)
 
SiSa78 > Kiitos! =) Itse asiassa en tajua miksi tilasin myös herkkiä, sillä itsekään en niihin luota. :stick: Joku kummallinen aivoitus tuo herkkien dippailupakkomielle on, joten siitä täytyy koittaa päästä irti.

Oletteko käsityö- tai askarteluihmisiä? Kustomoitteko? Itse olen addiktoitunut, mutta liian vähän tulee käytettyä aikaa. En ole uskaltanut enemmälti tehdä, ettei tulisi käytettyä liikaakin aikaa ja törsättyä hirveästi materiaaleihin. Olen vähän sellaista lentoon lähtevää sorttia. :rolleyes: Selailin taas blogeja ja hyvin lähti ajatus liitämään, liikaakin. Hyvinä pakopaikkoina toimivat, jos vauvakuumeilumurheet alkaa ahdistaa ja puuhaan ryhtymällä saa terapioitua. Taidan poiketa huomenna kirpparille, jos vaikka ihan vähän jotain kivaa löytyisi inspiraatioiden toteutusta varten. :D
 
Kiitoksia tätipahoitteluista. Täällä on aivan ihana ilma, pakkasta viis ja aurinko paistaa jo tähän aikaan. En jaksa tätiä enää murehtia. Nyt ollaan aamupala syöty ja lähetään lumikenkäilemään.

Peukkuja kovasti kaikille, ketkä on testailemassa näinä päivinä. Tulkoon positiiviset tulokset!
 
Moi taas pitkästä aikaa. Mulla oli loma niin ei kerennyt tulla lueskelemaan ja nyt kun vihdoin kerkesi, niin menikin kauan :D Täällähän on tapahtunut vaikka mitä...

Terve kaikille uusille :wave:
Mairalle ja Sisalle hirveesti tsemppiä! Teillä on kyllä ollut piinaavat olot.
Anskulle kiitoksia uudesta pinosta.
Onnea plussista ja haamuista!
Pahoittelut tädeistä.
Ja jos jotain muutakin oli tapahtunut, niin nyt kyllä valitettavasti kerkesin jo sen unohtaa.. :ashamed:

Tänne ei kummia. En tiedä omaa dpo:ta, ei viittinyt lomalla ruveta sählämään testien kanssa kavereiden nurkissa. Oltiin siis viikko ystävien luona toisessa kaupungissa. Kerran jopa viitittiin aamulla pikaset vetää sohvalla :D Tosin ennen reissuun lähtöä kerettiin kotona puuhata ja mies sanoi että se laaki ois ollut nyt se tärppi. Rohkenen tosin epäillä, koska silloin oli vasta kp10 (Sohva-aamu olikin jo kp14). Noh, kuiteskin, minä en nyt tätä laskis yk-kierroksi, eli jos ja kun täti tulee, niin saa tämä yk8 pysyä..
 
Ansku83: Hävettää ihan tunnustaa, mutta täällä on toinen selkärangaton. Tupakasta olen myös yrittänyt useita kertoja eroon. Kolmas päivä toden sanoo ja repsahdan, sitten taas sauhutellaan ja uusi yritys. En tiedä miten pääsisin tuon kolmannen päivän yli. Se on minulle aina se kompastuskivi. Olen aina sanonut, että pystyn lopettamaan koska tahansa, mutta olen nyt huomannut, ettei se ole niin helppoa kuin olen sitä pitänyt. Olen vannonut etten todellakaan polta, kun olen raskaana ja todellakin toivon, että saisin lopetettua ennen kuin plussat pärähtää tauluun. Pitäisikö meidän kannustaa toisia tässä asiassa? =)

Sisa78: Hyvä homma, että pääsit aikaisemmin tutkimuksiin ja pois suljettiin tuo kohdunulkoinen. Hienoa, että päättivät ottaa sinut uusiin verikokeisiin pian uudestaan. Näkee niin hyvin sitten lähteekö laskemaan vai nousemaan.. Vaadit vaan lisää tutkimuksia seuraavan verikokeen jälkeen, jos ei ole lähtenyt laskuun. Toivottavasti täti lopettaa vierailun nopeasti.

MG: Eikö sinulla ole ollut jo aika monta päivää tuota tuhruvuotoa? Minäkin testaisin apteekin omalla testillä.
Käsityöasiaa: Ompelen todella mielelläni itse vaatteita, mutta saumuria en omista joten jää aika vähiin ompelu tällä hetkellä. Toivoisin, että saisin itselleni sen hommattua jossain välissä. Sitten tulisi tehtyä myös paljon lastenvaatteita itse. Nyt tällä hetkellä teen enemmän kanavatöitä. Joko valmiilla pohjalla tai sitten valkkaan kuvan esim. kirjasta tai valokuvasta. Eli tulostan kuvan paperille ja piirrän ikkunaa apuna käyttäen millimetripaperille ja sitten ruutuja laskien teen työn. En ole hyvä piirtämään, niin en voi suoraan millimetripaperille piirtää. Siskoni perheelle tuli tehtyä heidän lapsistaan kanavatyö joululahjaksi. Oikean ihmisen saaminen aidon näköiseksi oli todella vaikeata ja ajattelinkin, että vielä pitää harjoitella lisää muulla tavalla.


Omaa napaa. Eilen luulin, että täti tulisi aikaisemmin kuin olen odottanut, mutta se pysyi kuitenkin poissa. Torstaina tai Perjantaina sen vasta pitäisi tulla vierailulle, jos tärppiä ei ole käynyt. Sori, jos seuraava aiheuttaa ällötystä, mutta eileen ja tänään valkovuoto on ollut todella runsasta. Pikkuhousunsuojaa joutunut jopa muutaman kerran vaihtamaan tämän takia. Toivon tietysti, että johtuisi raskaudesta, mutta olen miettinyt myös hiivan mahdollisuutta. Paikat eivät kyllä kutise tai vastaavaa. Minulla on tunnin työmatka ja eilen kun ajelin kotiin, niin minulle tuli matkapahoinvointia!? En ole koskaan kuullut, että jollekin tulisi, kun hän itse ajaa autoa, mutta tuli sekin koettua eilen. Matkapahoinvointia minulla on ollut joskus lapsena edellisen kerran. Tekisi melkein mieli tehdä jo testiä, mutta alkuaikoina tuli tehtyä niin paljon negoja, niin viimeaikoina testien teko jäänyt vähemmälle ja odotettu muutama päivä alkaako vai ei ja ainahan ne on sieltä tähän asti tulleet. Ehkä sitten viikonloppuna tulee tehtyä.
 
Pänä; Minä taas tiedän monia jotka ovat tunteneet pahoivointia alkuraskaudessa itse ajaessa. Itsellä ollut myös tässä kierrossa samaa oiretta. Kunpa se nyt vaan tarkoittaisi sitä tärppiä ;-).

Ja mä tsemppaan teitä tupakan polton lopettamisessa! Itse lopetin uuden vuoden jälkeen kun yrittäminen alkoi ja ollut yllättävän helppoa.

ON; Eilen illalla jo luulin että täti tulee kun peittojen heiluttelun jälkeen piirtyi viivoja pyyhittäessä mutta, eipäs ole tullutkaan. Ja puntarille tänään hypätessä tuli aikamoinen yllätys kun on viimeisen reilun viikon aikana painoa pudonnut lähes kaksi kiloa. Tokihan mulla on tässä painonpudotus projekti meneillään myös mutta että tällaista pudotusvauhtia ei ole vielä tullut vastaan aiemmin. Jollei tätiä näy niin perjantaina tai lauantaina voisi seuraavaksi sitten testata. Nyt siis menossa kp 33/30.
 
Viimeksi muokattu:
Täti astui peremmälle eli mulle voi päivittää kp1/30-34 ja yk16. En testannut, kun selkeästi tunsin vuotavan heräillessäni. Jos päivän vuotosaldo jää kovin niukaksi, niin huomiselle tai perjantaille voin testiä harkita. Taisi kuitenkin oireet olla vain menkkoja ennakoivia, joten tuskin on tarpeen. Onneksi polikäynti on reilun viikon päästä eli tähän kiertoon saadaan jo jotain apuja. Alkaa vaan pelottamaan, että miehelläkin on tilanne muuttunut. Jos niin on, niin muutokset ovat paljon hitaampia. Turha sitä kuitenkaan on etukäteen surra, varsinkink un tiedän miehen tarvittaessa panostavan ruokavalioon. Tupakoinnin hän on jo jättänyt satunnaiseksi ja alkoholiakin käyttää varsin kohtuullisesti. Liikuntaa tulee töissä, joten tuo ruokapuoli on ainoa pientä hiomista vaativa. Huolta ei pitäisi siis olla, mutta pyöriihän sekin mielessä.

Ansku83 > kaikkia meitä on vedätetty tuossa maitoasiassa ja ylipäätään rasvojen osalta. Viralliset suositukset on tehty (ainakin osittain) tutkimustulosten perusteella, mutta elintarvikealan tuottajathan niitä tutkimuksia pitkälti rahoittaa. Kannattaa siis suhtautua pienellä varauksella tulosten luotettavuuteen. Eihän kukaan pure kättä joka ruokkii. :D Taitavaa manipulointia harrastetaan myös markkinointimielessä. Itsekin olen avannut silmiäni ja alkanut selvittelemään asioita näkemysteni pohjaksi vasta tässä viime aikoina. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Älä siis suotta nolostele. Tuo pässinä narussa meneminen on ihan yleinen ilmiö, sillä asiantuntijatahoja on ollut syytä pitää luotettavina.

Mango86 > Toivoa ei menetetä välttämättä edes silloin, kun täti saapuu. :LOL: Nimim. muutamaan kertaan menkkojen alettua testaillut. :whistle:

SiSa78 > Nyt kuulostaa hyvältä tuo tilanteesi seuranta. Keittelehän tätille lähtökahvit. :)

Zanca > Missä vaiheessa sulla sitten yleensä on ovis? Tuossa kp10 ja ko14 välillä on vain neljä päivää ja sitkeimmät siittiöthän saattaa elää jopa viikon. Neuvolalääkärini sanoi, että kaksi kertaa viikossa riittää pitämään hedelmöityskykyisiä siittiöitä "hollilla". Oletus toki on, että miehen sperma on laadultaan ok. Meillä kun mies on reissuhommissa, niin puuhailut yleensä jääkin siihen kahteen kertaan. Josksu saatan jaksaa (ja kyetä) kolme kertaa viikonlopun aikana. Meillä siis on neljä iltaa / yötä aikaa ja sitten ne kolme muuta yötä mies on työreissulla. On tuolla määrällä tärpännytkin, mutta vuotaa sitten pois. :| Toivoa siis on tämänkin kierron osalta. Nyt vain vähän varmistelette vaikka ihan huvin vuoksi. :) Plussatuulia!

Pänä > Ehti sitä tuhruilua pari kolme päivää olla. Minä hölmö en taaskaan muistanut laittaa ekoja tuhruja kalenteriin ylös, mutta saan sen tiedon poimittua varmaankin edellisestä pinosta. Mulla ei yleensä ala menkat näin. Tai on nyt viime aikoina näköjään alkanut, mutta ei ole mitenkään tyypillistä.

Mulla on saumurikin, mutta ompelukone on huono. Pitäisi ostaa parempi tilalle, niin tulisi käytettyä enemmän. Uudessa kodissa on ihan kunnollinen paikkakin sitten koneille, joten ompeluhommiin ryhtyminen on helppoa. Täällä ei oikein mahdu tai sitten pitää levittäytyä keittiön pöydän ääreen, enkä oikein pidä siitä. En halua siirrellä konetta jatkuvasti, mutta en myöskään säilyttää sitä keittiössä tilaa viemässä. Kanavatöitä en ole peruskoulun jälkeen kokeillut, mutta tuo ompelu on vienyt mukanaan. Puutyöt kiinnostavat myös ja siihenkin on sitten uudessa kodissa mahdollisuus piharakennuksen harrastustilojen ansiosta. Olen sellainen tee-se-itse -jutuista innostuva ja käsillä tekemisestä nauttiva joka paikan säheltäjä. :D onneksi miehelläkään ei ole peukalo keskellä kämmentä, niin ei tarvitse joka asiaan pyytää kavereilta tai perheeltä apua. Omakotitalossa näppäryyttä ja moniosaamista tarvitaan. :)
 
Heippa vaan kaikki vanhat ja uudet. :wave:

Täältä kesken työkiireiden tulin tiedustelemaan, että kuinka pitkä luteaalivaihe teillä yleensä on? Minä bongasin elämäni ensimmäistä kertaa oviksen ovistikulla kaksi viikkoa sitten keskiviikkona. Ja nyt olisi siis dpo 14 jos oikein ymmärrän. Minkäänlaisia menkkaoireita ei kyllä vielä ole. Vähän rintoja aristaa painaessa, mutta vatsassa ei ole tyypillisiä menkkajuilintoja, jotka yleensä alkavat pari-kolme päivää ennen tädin tuloa. Eli ilmeisen pitkä taitaa olla tämä minun luteaalivaiheeni...

Raskautumistoiveet ovat tällä(kin) kertaa olemattomat. Onpahan vaan taas jännää seurata tätä oman kropan toimintaa ja kuunnella jokaista pientä nippausta. ;)

Halaukset kaikille pettymyksiä kokeneille vielä :hug:
 
Sunflower11
Kopion vielä saman kysymyksen tänne:

Kysymys: Sain ovistestillä samanvahvuisen viivan kuin viime kierrossa päivää ennen ovis+ (digitestillä). Silloin siis kp 19 tuli ovisplussa, mut nyt on vasta kp 6?? Onko mulla siis täs pian ovis? Hiukan oon ymmälläni.. :confused:
Tiedän et noi tekee haaleita viivoja, mut vertasin edelliskierron testeihin tosiaan..
 


keskiviikko 2.3.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
anniala.......................kp65/26-30......23v...2. lapsi
Green Lady.................kp57/27...........28v...1. lapsi
Kauniina Päivänä Tuut..kp55/27-29......33v...3. lapsi...yk5v+
Viulu...........................kp42/28-30..............4. lapsi...yk3/7
InkeriIisakki................kp40/30...........23v...3. lapsi....yk1
Jennynny....................kp36/29...........31v...4. lapsi....yk2
Epa_88.......................kp36/30-41..............1. lapsi....yk4
bluebaby.....................kp33/28...........26v...1. lapsi....yk3-4v
Ngale.........................kp33/30............23v...1. lapsi.....yk2
AiraM..........................kp32/~40..............................yk3
Pänä..........................kp 26/26-34.......28v...1. lapsi....yk19
MolliMelooni................kp24/35-38(40)..32v...2. lapsi....yk3½v
Zanca.........................kp22/26-31........26v..1. lapsi.....yk8
Viola30.......................kp22/27............31v...2. lapsi.....yk9
*Justiina*...................kp21/30-32.......38v....3. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp19/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
Barbamama35............kp18/23-28........35v...3./4. lapsi...yk6
äiti x4.........................kp16/27............32v....6. lapsi......yk3
iloksi..........................kp15/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Ansku83......................kp14/30-40.........27v...1. lapsi......yk3
Lara--.........................kp11/??..............22v...2. lapsi......yk1
Bla-bla........................kp9/34.............34v...2. lapsi......yk12
Mariel85.....................kp9/??...............25v...2. lapsi......yk5km2
pikkumy......................kp7/28.............25v...1. lapsi......yk6
nepari80.....................kp7/29..............31v...2. lapsi.....yk2
Sunflower11...............kp6/28-31.................3. lapsi....yk3
PieniTytönTylleröinen..kp6/??.....................3. lapsi
Minnarun....................kp5/29-31.........30v...3. lapsi.....yk8
Miimau.......................kp3/27..............31v...1. lapsi....yk9
Sinderella....................kp3/30.............38v...6. lapsi....yk3/5km1
Eevaliisa Nwogu..........kp2/26-28.......26v.....3. lapsi.....yk3
macy gray...................kp1/30-34......30v...2. lapsi....yk16
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2
Mango86....................kp?/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
Maira..................................................25v...2. lapsi......(yk2)
myrskytuuli.........................................33v...2. lapsi
mileon.........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi, undercovergirl, Liina87, Sandemar, Shiny, henssu, Villervalla, MiiJane76, Lisey



PIINAILIJAT
InkeriIisakki................dpo24
bluebaby...................dpo18
Ngale........................dpo17
AiraM........................dpo14
Pänä.........................dpo14
Viola30......................dpo11
Mango86...................dpo9



PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4
Epa_88...........21.2. ...kp28/30-41....................1. lapsi....yk4

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta maaliskuuta!

Helmikuun pinkan linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1917112-helmikuussa-plussaavat-maaliskuuta-suunnittelevat/
 
Viimeksi muokattu:
Pänä erinomainen idea! Meitsi on mukana! :D

MG...nyt jopa osasin laittaa tuon oikein...viimeeks se oli vahingossa MC! :D Kumminkin, kiitoksia tuosta! Täytyy tästä lähtien ruveta ottaa vähä varauksella näitä suosituksia yms.! :D

Ja omaan napaan kuuluu sen verran et kieriskelin eilen illalla hirveissä tuskissa! Ihan kuin joku olis jollain kylmällä ja terävällä vedelly pitkin kohtua! Sit puolistuva asento oli loistava, siitä sitten ylös noustessa repi ja vihlo niin ettei mitää rajaa! Ja olin tosiaan siinä papassa käynyt aamulla eli tää kävi yli 12 h sen jälkeen! :confused: Kokeen oton ja tuon välissä ei ollu mitää ongelmaa! Enkä muista et olis ikinä ollu tuollasta! :O
 
Sunflower11: Nyt en ihan tajunnu mitä tarkotit :ashamed: Siis millä testillä sait sen viivan? Liuska vai digi? Ja ei siis kuitenkaan ollut plussa vai ymmärsinkö väärin? Ovistesteissä noi viivojen vahvuudet voi heitellä eri kierron päivinä. Esim. mulla on ollu joskus niin, että kp 10 oli vahva viiva (ei kuitenkaan ihan plussan vahvuinen) ja sitten viivat ovatkin seuraavina päivinä lähteneet haalentumaan ihan haamuisi asti. Plussaviiva sitten pärähti ovistestiin kp 14 ihan puskista niiden haamujen jälkeen. Sitten on taas ollut sellaisiakin kiertoja, että viivat ovat hiljalleen vahventuneet ovista kohden. Eli ne voi mennä ihan miten vaan, eikä ennen ovista olevien viivojen vahvuuksista voi näköjään päätellä yhtään mitään :D

MG: Meillä on täällä vissiin hyvät kahvit, kun en ole tätiä saanut vieläkään poistumaan :D Ens kerralla keitän kyllä huonommat :LOL:

Pänä ja MG: Mä oon niin kateellinen teille noista käsityötaidoista! Mäkin haluisin osata :rolleyes: Mä harrastan kyllä sellasta pientä vaatteiden fiksailua. Esim. saatan ostaa tarjouksesta liian lyhyen mekon, jos se muuten istuu hyvin. Sitten käyn ostamassa kaikenlaisia ihania nauhoja ja kangassuikaleita, joilla pidennän mekon sitten sopivaksi :D
 
Ansku83 > Tuo kipukohtaus kuulostaa samalta kuin itselläni eräänä yönä. Oli ilmeisesti ovulaatio, joten sitä veikkaan sullekin aiheuttajaksi. Toivottavasti peitot ovat heiluneet vauvapölyisesti. ;)

Hassua. Terolutit veivät menkkakivut melkein kokonaan, mutta nyt ilmankin ovat varsin siedettävät. Välillä juilii epämiellyttävästi, mutta kertaakaan ei ole tarvinnut edes harkita särkylääkettä. Illemmalla selviää vuotaako niukemmin vai reilummin kuin tyypillisesti eli onko sittenkin aihetta vielä dippailla yksi testi. Katse on kyllä jo uudessa yrityksessä eli jalat tukevasti maan pinnalla. :)

Ihanasti piristää mieltä tuo keväisen aurinkoinen sää. Tekee mieli ulkoilemaankin ihan eri tavalla eikä ole kiire takaisin sisälle, kun siellä tarkeneekin mukavasti. Jospa tosiaan kevät parantaisi meidän kaikkien hedelmällisyyttä ja päästäisiin tekemään joukkoryntäys odotuspuolelle. =)
 
Sunflower11
Sunflower11: Nyt en ihan tajunnu mitä tarkotit :ashamed: Siis millä testillä sait sen viivan? Liuska vai digi? Ja ei siis kuitenkaan ollut plussa vai ymmärsinkö väärin? Ovistesteissä noi viivojen vahvuudet voi heitellä eri kierron päivinä. Esim. mulla on ollu joskus niin, että kp 10 oli vahva viiva (ei kuitenkaan ihan plussan vahvuinen) ja sitten viivat ovatkin seuraavina päivinä lähteneet haalentumaan ihan haamuisi asti. Plussaviiva sitten pärähti ovistestiin kp 14 ihan puskista niiden haamujen jälkeen. Sitten on taas ollut sellaisiakin kiertoja, että viivat ovat hiljalleen vahventuneet ovista kohden. Eli ne voi mennä ihan miten vaan, eikä ennen ovista olevien viivojen vahvuuksista voi näköjään päätellä yhtään mitään :D
Liuskalla, samoilla (mammaksi.fi:stä) millä testain viime kierrossakin ja siinä tosiaan meni tuolleen että lähtenyt tummentumaan ovista kohden, kp 17 -> alkoi tummenemaan ja kp 19 ovis+ ja NYT tosiaan sen vahvunen viiva mitä oli tuolloin kp 18..

katotaan mitä se huomenna näyttää..
 
MG mutta eikös oviksen pitäisi tuntua muniksissa eikä kohdussa, vaikkain se ovis kävi itelläki mielessä?! :D Vai oonks mie tässäki ihan hakoteillä? :p Vai onks tää taas sellanen et kipu on ollu jossain muualla missä se on tuntunu? Tässä sitä huomaa miten hyvin on tutustunut itseensä 27 vuoden aikana...ei juuri mitenkää näköjää! :D Ja kyselitki näköjää aiemmi tuol käsityö jutuista! Mie myös neulon! Neuloosi on paha vaiva! :D Sekä virkkaan sillon tällön sekä ompelen kun sille päälle satun. Yläasteen jälkeen tuli käytyä pukuompelijan pt, mut eipä tuo ollu miun ala! Hukkaan se ei tietty missään nimessä mennyt, taitoahan siitä sai! =)

muoksii tuota ovis juttuu viel: limat rupes fuskaa kyl kp12 eli niin paljon ku maanantaina...miks ei tietty voi olla ovis! Noh, kohtahan se nähää! Ja peitot on pöllynny la ja ma illat! Ei se auta ku ottaa mittari aamulla käyttöön ja kattoo mitä se näyttää! Varaudun nyt siihen, et luteaalin pituus on dpo18 kun sen se teki viime kierrostaki!
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11: Joo nyt tajusin mitä tarkotit :D Mäkin olin sillon ihmeissäni kun viivat lähtikin yhtäkkiä haalenemaan ovista kohden. Mut sieltä se plussa vaan silti tuli =) Tuo ovistestailu on tosiaan hauska ja mielenkiintoinen harrastus! Maltan tuskin odottaa, että pääsen itsekin taas lajin pariin :D
 

Yhteistyössä