Hakutulokset

  1. T

    kuinka meni tiesi km:sta vasta...

    Minulla harjoittelija "kuuli" sydänäänet vkolla 9. Rv 12 tuli tuhrua ja lähdin tarkastukseen, vaikka eivät olisi mielellään vastaan ottaneetkaan, mutta pysyin kovana ja pääsin ultrattavaksi. Todettiin tuulimuna! Harjoittelija neuivolassa ei ollut voinut kuulla sydänääniä.. Tuosta kaikesta on nyt...
  2. T

    toistuvien keskenmenojen tutkiminen

    Sain eilen lähetteen sairaalaan naistentautien polille huhtikuuksi :) 1 1/2 vuotta yritystä takana, yksi tuulimuna ja useita alkuraskauden keskenmenoja takana. Toivon, että tämä epäonni loppuu ja joko syy selviää tai muuten vain saataisiin jotain selkoa / hoitoa tähän tilanteeseen. Usko mennyt...
  3. T

    tuulimunasta

    Olen pahoillani. Minulla todettiin tammikuussa tuulimuna vkolla 12. Ei kipuja, pienellä tuhrulla alkoi. Kyllä se suru, tuska, turhautunut olo, vihan tunne ym.. ajan kanssa helpottaa usko pois. :(
  4. T

    PARISKUNTIA JOILLA ISO IKÄERO??

    Meillä ikäeroa 18 vuotta ja ei se ole meitä eikä muitakaan haitannut. Antaa muiden ajatella mitä haluavat. Jos olette onnellisia niin sehän on pääasia :)
  5. T

    päiväkoti

    Meillä 3,5 v. on perhepäivähoitajalla, mutta nyt oli kaksi viikkoa varahoidossa päiväkodissa. Tyttö tosi rauhaton iltaisin ja kaikki asiat pitää huutaa. Johtuu ihan siitä kun oli päivystävä päiväkoti ja lapsia tosi paljon. Kaiken lisäksi tuli oksennus/ripulitauti kaiken päälle. Edellisiltä...
  6. T

    Ennustaja Ellistä :)

    Piti sit kans kokeilla tuota elliä. Tyttö+poika olisi tulollaan 9.9.2006. O OU!!
  7. T

    kohdun kasvusta

    Tyhjää ruskuaispussiahan se kasvattaa normaalisti. Minulla ainakin maha oli tosi turvoksissa. Ei voinut oletettua raskautta edes enää salailla, sitten rv 12 todettiin tuulimuna.
  8. T

    Nukkumaan meno, miten teillä?

    Meillä tyttö 3,5 v.. iltapala, -pesut ja pusut ja omaan sänkyyn. Kuuntelee tuutumusiikkia ja välillä lauleskeleekin. Pari suosikkikirjaa selailee itsekseen ja on unessa yleensä vartissa.
  9. T

    Vuonna 1974 syntyneet

    Hämeenlinnassa.. Jaakko heittää kylmän kiven järveen syntymäpäivänäni.

Yhteistyössä