PARISKUNTIA JOILLA ISO IKÄERO??

  • Viestiketjun aloittaja Pikku-kameli
  • Ensimmäinen viesti
Pikku-kameli
mulla ikää 21 ja miehellä 38
ollaan saatu kuulla siit vaikka mitä, ihan tappouhkauksia myöten =(
yhessä nyt 7 vuotta jost kihloissa 3.. ja pieni poika 4kk =)

onko muita pariskuntia joilla sama tilanne?
vaihdetaanko kuulumisia =)
Pikku-kameli@hotmail.com
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 18:34 Pikku-kameli kirjoitti:
mulla ikää 21 ja miehellä 38
ollaan saatu kuulla siit vaikka mitä, ihan tappouhkauksia myöten =(
yhessä nyt 7 vuotta jost kihloissa 3.. ja pieni poika 4kk =)

onko muita pariskuntia joilla sama tilanne?
vaihdetaanko kuulumisia =)
Pikku-kameli@hotmail.com
oot siis 14-vuotiaana alkanu seurusteleen yli kolmekymppisen miehen kans.. ehkä hiukan sairasta.. varo vaan ettei mies vaihda sua kohta nuorempaan tai sekaannu omaan lapseen ku kersoista vaikuttaa pitävän..
 
merisinikorento
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 23:40 mamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 18:34 Pikku-kameli kirjoitti:
mulla ikää 21 ja miehellä 38
ollaan saatu kuulla siit vaikka mitä, ihan tappouhkauksia myöten =(
yhessä nyt 7 vuotta jost kihloissa 3.. ja pieni poika 4kk =)

onko muita pariskuntia joilla sama tilanne?
vaihdetaanko kuulumisia =)
Pikku-kameli@hotmail.com
oot siis 14-vuotiaana alkanu seurusteleen yli kolmekymppisen miehen kans.. ehkä hiukan sairasta.. varo vaan ettei mies vaihda sua kohta nuorempaan tai sekaannu omaan lapseen ku kersoista vaikuttaa pitävän..
 
merisinikorento
olipas kommentti sulta mamma! mistäs tiedät kyseessä olevien ihmisten tilanteesta mitään? ei se rakkaus ikään katso ja hehän ovat 7v jo yhdessä olleet eikö se sano että ovat toisensa löytäneet? onnea vain yhteiseloon teille :heart: onnellisille
 
Meillä ikäeroa 14 vuotta. Mä 27 ja mies 41.
muut ovat kauhistelleet ja voivotelleet asiaa, mutta mun tai siis meiän mielestä ikä on pelkkiä numeroita. Loppupelissä kaikki muu ratkaisee sen miten juttu toimii tai onnistuu.
Ai niin ollaan tunnettu 5 vuotta ja poika 4 vuottta
 
Minä olen 23v ja mieheni 39v. Mun suku ei hyväksy asiaa ja eikä se haittaakaan mutta siinä kaikki tosiaan ..
Meillä menee upeesti ollaan oltu naimisissa melkein 5 vuotta kohta siis ja lapsia 2 ja ehkä kolmaskin tulossa.. :heart:
 
ellun kana
meillä kans ikäeroa 17-vuotta. =) ja kolme lastakin löytyy.
kukaan ei ole ikinä kommentoinut negatiivisesti meidän ikäeroa.
mies on kyllä niin nuoren näköinen ja monesti niin &%#¤" lapsellinen ettei sitä kyllä ikinä uskoisi ikäisekseen. :LOL:
naimisissa oltu 8-vuotta. :heart: :heart: :heart: :heart:
 
mamma38vee
Aika hurjalle kuullostaa tällaiset suhteet, mutta onnee vaan :wave:

Mulla taas on 4v nuorempi mies ja appiukkoni 14vuotta mua vanhempi, eli siksi en kyllä voi ees kuvitella moista yhtälöä :whistle:

Tuntuu niin kummalle, että olisin appeni ikäisen miehen kanssa :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 15:21 mamma38vee kirjoitti:
Aika hurjalle kuullostaa tällaiset suhteet, mutta onnee vaan :wave:

Mulla taas on 4v nuorempi mies ja appiukkoni 14vuotta mua vanhempi, eli siksi en kyllä voi ees kuvitella moista yhtälöä :whistle:

Tuntuu niin kummalle, että olisin appeni ikäisen miehen kanssa :x
ei ainakaan meidän suhde yhtään hurja ole hih... kun rakastuu niin rakastuu .. =)
 
kinuski82
Hei kaikki!

Pakko kirjoittaa kun joidenkin kommentit suututtaa suoraan sanottuna! :headwall: Jokaisen oma asia on että minkä ikäisistä tykkää.Lapseni isä on minua 10 vuotta vanhempi, mutta sekin paljastui ajan kuluessa että täysi lapsi vielä.. :) Nykyinen rakkaani on minua 12 vuotta vanhempi ja hyvin menee. :heart: Juttujahan on saanut kuulla monenlaisia mutta älkää välittäkö, meidän oma asia! :hug: =)
 
Pikku-kameli
kiitos vaan MAMMA
juuri sinunlaistesi ihmisten takia meidän elämä oli ensimmäiset kolme vuotta yhtä helvettiä1
luuletko sinä ettei sitä asiaa puitu kunnolla?
me kävimme yhdessä puhumassa psykologilla, jotta saisimme virallisen päätöksen siitä että me olemme tosissamme ja että mieheni ei ole mikään pikkulasten hyväksikäyttäjä!

saimme tappouhkauksia ja asuimme niiden takia eripaikkakunnalla.
meidän omaisuutta tuhottiin ja meitä vainottiin monta vuotta.

että tämä ei todellakaan ole ollut helppoa juuri sinunlaistesi ihmisten ansiosta. kiitos että pahoitit mieleni ja sait ikävät muistot takas mieleeni, toivottavasti olet tyytyväinen
:'(

tai ehkä olet kateellinen....
 
Möyry
Entinen mies ystäväni oli minua 19 vuotta vanhempi. Olin silloin 18vuotias, mies siis 37. Tosin monet ystäni luulivat miehen olevan n. 26vuotias... Ei sitä ikäeroa huomannut, paitsi muut kyllä varsin hyvin. Tosin se ei ollut se vuosisadan rakkaustarina, nyt on menossa se. :D Mieheni on minua 5vuotta vanhempi, ja jopa tästäkin on tullut sanomisia. Hei haloo! Tarvis varmaan aina löytää se just samanikäinen, tai korkeintaan 2vuotta ikäeroo...
 
No ei tarvii olla saman ikänen! Pakko kyllä munkin myöntää, että jostain syystä pistää mietityttää jos ikä eroo on paljon(vaikka yli 10 vuotta) ja toinen osa puoli on parikymppinen saatikka alle. Jos kummatkin on jo yli kolmekymppisiä alkaa varmaan jo erot tasaantua, mut parikymppinen on kyllä yleensä ulkopuolelta ja sisäpuolelta vielä aika lapsenomainen. Poikkeuksiakin tietty on. Taisin johonkin toiseenkin ketjuun jo kirjoittaa, että sellainen saa kyllä miettimään vanhemman osapuolen omaa kypsyyttä. Toisessakin ketjussa joku totesi, että pojat on poikia ja ilmeisesti tälläisessä suhteessa se ainakin sitten pitää paikkansa. Itseäni se kyllä saattaisi häiritä.
No, mutta tärkeintä on,että kumpikin on onnellisia ja tuskin se ikä tosiaan onnelliseksi tekee vaikka olisi samana päivänä syntynyt.
 
huimaa
Tuli mieleen että oletteko lukeneet uusinta seiskaa?

Siellä oli kyllä sellanen juttu että voi jee :eek:

mies on 31v ja vaimo 70v :whistle:

( mihin tää maailma onkaan menossa) :D

ja kun joku tässäkin just kirjotti, että yli 30vuotiaita kun ovat molemmat, niin ok.
Täytyy myöntää etten oo samaa mieltä :x
 


Miehelläni ja minulla ikäeroa tasan 10 v.Minä olen vanhempi.Meillä on yhteisiä lapsia ja minulla myös lapsia edellisestä avioliitosta.
Ja ensimmäistä kertaa voin sanoa,että minulla MIES rinnallani ja lapsilla MIEHENMALLI.
Ei tosiaankaan kannata tuijottaa ikään vaan me kaikki ollaan yksilöitä.Toiset vaan sopii yhteen ja sillä ei ole iän kans mitään tekemistä.
Surullista lukea tuollaisesta vainoamisesta,mutta ihmisethän ovat niin suvaitsemattomia....ja ettei olis myös kateus teidän onnea seuratessa.Tsemppiä teille ja onnellisuutta jatkossakin.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 13:49 Kiki kirjoitti:
Miehelläni ja minulla ikäeroa tasan 10 v.Minä olen vanhempi.Meillä on yhteisiä lapsia ja minulla myös lapsia edellisestä avioliitosta.
Ja ensimmäistä kertaa voin sanoa,että minulla MIES rinnallani ja lapsilla MIEHENMALLI.
Ei tosiaankaan kannata tuijottaa ikään vaan me kaikki ollaan yksilöitä.Toiset vaan sopii yhteen ja sillä ei ole iän kans mitään tekemistä.
Surullista lukea tuollaisesta vainoamisesta,mutta ihmisethän ovat niin suvaitsemattomia....ja ettei olis myös kateus teidän onnea seuratessa.Tsemppiä teille ja onnellisuutta jatkossakin.....
Näitä sanoja lainaan täysin,vain erolla että yksi lapsi aikaisemmasta liitosta ja yksi yhteinen. :wave:
 
Meilläkin on 14v ikäeroa..mies on 44 minä 30.Ei haittaa yhteiseloa.Suku oli kauhuissaan-saavat ihan vapaasti ollakkin,se ei mua liikuta.
Mitään tappouhkauksia ei ole tämän tiimoilta tullut,ihmettelyä kuitenkin on kuultu.

Yhteistä leipää on jyrsitty nyt 10v,seurustelu aika jos laksetaan mukaan niin 12v.Lapsia on siunaantunut 3.
 
Ei voi ymmärtää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2005 klo 18:34 Pikku-kameli kirjoitti:
mulla ikää 21 ja miehellä 38
ollaan saatu kuulla siit vaikka mitä, ihan tappouhkauksia myöten =(
yhessä nyt 7 vuotta jost kihloissa 3.. ja pieni poika 4kk =)

onko muita pariskuntia joilla sama tilanne?
vaihdetaanko kuulumisia =)
Pikku-kameli@hotmail.com
Voi vee...

Sinä olit 14 ja miehesi 31 kun rupesitte "seurustelemaan", ymmärsinkö oikein. Jos ymmärsin, niin miehesi on PEDOFIILI ja joutaisi joutua vankilaan.

Mitenkäs tämä eroaisi kuuluisasta "Timo Timpe Salosesta", hän sai tuomion kuten kuuluikin. Tuossa ei ole mitään lieventäviä asianhaaroja olemassa. 14 vuotias on vielä lapsi... ja mies 31 vuotta. Ei ei ei, pedofiili, lapsenraiskaaja, mikä lienee oikea termi... mutta ihan älytöntä.

Kyllä täytyy 31 vuotiaalla miehellä olla paljon vikaa korvienvälissä jos 14 vuotias tyttö kiinnostaa.

Vankila olisi sellaiselle ollut oikea paikka.

Tämä ei ole tarkoitettu provosoivaksi, tai tämä ei ole trolli.
 
Pikku-kameli
kerronpa vielä ettei seksi tullut kuvioihin ku vasta minun ollessani 18 vuotis ja silloinki halusin itse.. että semmosta.. pedofiili on liian rankka kuvaus koska mistään sellaisesta ei ollut kyse ja miestäni ei todellakaan kiinnosta pikkutytöt!!!
 
was81 kirjautumatta
Kukin tykkää mistä tykkää.

Silloin alkaa tosin epäilyttämään, jos pariskunnalla on ikäeroa niin, että toinen on vanhus ja toinen max. kolmikymppinen. Tähän yhtälöön vielä se, että tämä vanhus on upporikas.. :eek:
Tällainen käytös ihmetyttää, mutta mitäs siitä. ;)

Mulla ja miehelläni on ikäeroa "vain" 8 vuotta, ja eipä tuo nyt kovinkaan paljon ole hetkauttanut suhdetta suuntaan eikä toiseen. Äiti joskus aikanaan ihmetteli että "onpas aika vanha", mutta jätti asian onneksi sikseen.

Taustat: Itse olen siis kohta 24 ja mies on 32. Välillä tuntuu että iät ovat toisinpäin, ja välillä käyttäydymme molemmat kuin 15-vuotiaat. Ikä ei ole este millekään. =)
 
eihän se nyt enää kun on täysikänen niin hetkauta mutta pakko myöntää et jos näkisin 14v. tytön joka seurustelee yli 30sen kaa olisin aika järkyttyny.. epäilisin tietysti miehen aikeita.. mutta ilmeisesti teidän kohdalla kyse oli tosirakkaudesta jolle esteet ovat vain hidasteita. Ei toisia tai heidän suhdettaan voi täysin tuomita kun kyseisiä henkilöitä ei edes tunne.
 

Yhteistyössä