Hakutulokset

  1. N

    suositelkaa hyvää kate hudsonin leffaa?

    Melkein julkkis-leffa kertoo 60-70-lukujen bändäreistä ja musakuvioista. Olen kattonut sen leffan useasti ja aina se on yhtä hyvä!!
  2. N

    alko ärsyttää,kun mies hokee aina et VOI V*****

    :laugh: Olisin varmasti niin mykistynyt että olisin saman tien unohtanut koko kirosanan.....a i tolta se näyttää.... :p
  3. N

    suositelkaa hyvää kate hudsonin leffaa?

    Melkein julkkis on paras B)
  4. N

    Lapsilisät poistettava suurituloisilta

    Se lapsilisä on rikkaalle kuin 20 ? köyhälle....ei se niiden tiliä lämmitä. Itse odotan 26.päivää kuin kuuta nousevaa....niin köyhäksi olen muuttunut.
  5. N

    Kokemuksia kuparikierukasta..?

    Se on kuulema kamala. Vuotoa tulee kuin esterin per****. ja se sun hyvä hemoglobiini on silloin historiaa. Kokeile sitä hormonikierukkaa. Itsekkin epäröin kun ei pilleritkään sovi, mutta ei se hormoni tunnu juurikaan. Sitä vapautuu hitaasti pieninä annoksina.Ei siitä haittaa ole juuri...
  6. N

    Mihin vuorokauden aikaan synnytyksesi käynnistyi?

    Kansanuskoa luulo että lapset syntyy siinä vuorokauden aikaan kun on saanu alkunsa. Molemmat synnytin aamulla 11:n ja 13:n välillä. Olen aika varma että toinen sai alkunsa illalla, kun ei muita "aikoja" sikiämiseen ollut tarjolla ;) Vai laskemmeko jollakin muulla huuhaa keinolla? Esikoinen...
  7. N

    omituiset oireet

    Kuulostaa tulehdukselta. Aika yleinen jos on synnytys takana tai antibiooteilla ollut. Itse koen jatkuvia bakteerin aiheuttamia emätintulehduksia. Se saa aikaan nivelkipuja, mahan vääntelemistä, vähän lämmön tuntua....ja oksetusta. Raskaudet ja sukupuolitaudit tutkittu ja joka kerta bakteeri on...
  8. N

    Päiväkoti ja toistuvat infektiot

    Ehkei sisarruksia kannata lähettää eri aikaan päiväkotiin...jos yksi käy ja toinen on kotona, se on käytännössä sama, kun infektiot on aika nopeasti koko perheellä. En kuitenkaan pysty vaikuttamaan tähän järjestelyyn, koska ex-mies sitä tarhaa haluaa. :saint: yritän vain uskoa että ennen...
  9. N

    Päiväkoti ja toistuvat infektiot

    Onhan toi aika hyvin, vain pari sairastelua. Unohdin lisätä että on ollut myös kaksi ruokamyrkytystä ton tarhan aikana, et on ollut aika kauheaa. Kun itsellänikin on kova yskä niistä infektioista, niin olen toki panostanut hygieniaan ja kokeillut jopa homeopaattisia lääkkeitä. Nuorimmaiselle ei...
  10. N

    Päiväkoti ja toistuvat infektiot

    Tuttu aihe varmaan, mutta en löytänyt aiheesta mitään.... olisi just marraskuussa 3 vuotta täyttänyt tyttö, ja käynyt tarhaa elokuun alusta, eli oli just vajaa 3 kun aloitti.No sitten syyskuusta ollan joka kuukausi oltu jonkun hengitystieinfektion kourissa. Ja se tietinkin tarttuu myös...
  11. N

    Isän ja äidin erillaiset nukutustavat.

    :headwall: Toi on just tota. Miehet tekee omin päin, ja sitten ne tekee vain silloin kun huvittaa. Roikkuvat sängyn laidalla muka nukuttavat ja sitten kun ei kiinnosta niin äitihän se joutuu roikkumaan siellä. Itse en mennyt tekemään nukutusvirheitä. En väitä että silittely ja taputtelu on...
  12. N

    Kierukan haitat?

    Luin tossa niitä kierukka-oireita, ja rupesin miettimään, et onko se miten yleistä, että tulee aknea? Itsellä ei vielä ole mitään pahaa oiretta 8kk jälkeen. Pahin oli se alun tiputtelu joka kesti yli 2 kk + menkat välissä. Toiset on sanonut että siitä lihoaa...no onhan painoa tullut itsellänikin...
  13. N

    Tutista eroon?

    Olisi kiva jos jollain olisi konkreettisia konsteja tutista eroon pääsemisestä. Pelkään että lapselle tulee purentavika jos hän jyrsii sitä tuttia koko ajan!
  14. N

    Lapsen nukuttaminen iltaisin kestää aivan liian kauan, mikä avuksi?

    :D No jopas, taisi käydä toisen lapseni kanssa säkä. Se raukka kun synty niin ei jaksanut edes silmiä raotta, kun nukutti niin. Tissin imeminenkin oli vaivalloista,siksi piti pumpata ja tarjota pullosta, niin helppo se oli syöttää yöllä ja takasin nukkumaan laittaa. Esikoisen kanssa se oli...
  15. N

    Onks kokemusta hormonikierukka minera?

    Joo mulla on ollut jo melkein 8 kk, ja on se vähän ikävä aluksi. Tiedoksi vaan, että se kierukka ei kaikilta katkaise kuukautisia. Itse olen se onneton jolla ne tulee, tosin lyhyempinä ja kivuttomampina. Ne hormonit on aluksi se mihin pitää tottua, ja sitten kun on kuukautisten aika niin varaudu...
  16. N

    Tutista eroon?

    Ai että yöhulinat.? siis pitäs liittyä noihin yökerhoihin. Harmi kun ei muista mitä teki ekan lapsen kanssa, että se tutti vietiin niin äkkiä. Vaikuttaakohan hampaiden tulo tutin riippuvuuteen. Molemmilla lapsilla hampaat tulee kovin myöhään. Nyt 1,5 v. iässä melkein kaikki poskihampaat vielä...
  17. N

    Tutista eroon?

    Miten siitä pääsee? Lapseni on 1,5 v. ja vieläkin tuttia käytetään nukuttamiseen ja ulkona rattaissa,muuten kävelystä meinaa huudon takia tulla mahdotonta. Esikoiselt tutti vietiin heti 1-vuotis synttäreiden jälkeen, mutta nyt en tiedä millä saan rauhoitettua nukkumaan, jos tutti viedään. Lelut...
  18. N

    Lapsen nukuttaminen iltaisin kestää aivan liian kauan, mikä avuksi?

    Niinpä, kantsii mennä lapsen omalla tahdilla.Meillä syötiin maitoa ensin 3 krt. yössä,sitten 2. Ja lopuksi aina n.klo 7.00.ja nukuttiin vielä n.pari tuntia. Yritin olla antamatta sitä aamuyö maitoa (saatto olla useemmin 6:n ja 7:n välillä),mutta lapsi ei nukahtanut vaan pyöri joskus jopa tunnin...

Yhteistyössä