Hakutulokset

  1. Leenu84

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Heippa rallaa.. Kyllä odottavan aika on pitkä. Eilen tosiaan äitipolilla käynnistysarvioultra, ja vauvan koko oli jo 3,9 kg ja ensimmäinen alatiesynnytys tiedossa, niin ottivat osastolle. Kolmen aikaan iltapäivällä laitettiin paljetti-katetri-juttu, joka tehos nopeesti; alkoi heti 2 tunniksi...
  2. Leenu84

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnittelut vauvautuneille! Nopeita synnytyksiä ollut teillä... Itse suuntaan KYS:lle ensimmäiseen käynnistysharkintaan; minkähänlainen jättiläinen mahassa majailee??? No, tänäänpä sit tietää, et jäädäänkö sinne vai odotellaanko vielä. Jaksuja kaikille kärvistelijöille! Leenu 40+0
  3. Leenu84

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnittelut kaikille vauvautuneille! Itsellä tilanne se, että ei merkkejäkään vauvan tulosta, menkkamaista juilimista silloin tällöin, mutta en kyllä supistuksia tunnista edelleenkään, joten niitä tuskin on ollutkaan... On tämä vaan. Torstaina äippäpolille ja utralla kattellaan vauvan koko...
  4. Leenu84

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnea Jennyli, Solmu ja Kukka86! Lumisade on tosiaan alkanut, ihanaa lukea vauvautumisista ja kitokset kaikille synnytyskertomuksen jakaneille, itse luen ne mielelläni, koska eräpäivän lähestyessä tuntuu, että jännitys tulevien tapahtumien kokemisesta kasvaa kokoajan (esikoinen siis syntyi...
  5. Leenu84

    Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

    Onnea azalea ja bamse!=):flower: Ihanaa käydä lukaisemassa vauvautumisista. Omaa napaa: eilen oli viimeinen neuvola, koska synnytyssali todennäköisesti kutsuu ensi viikolla. Laskettuna aikana eli to 9.12. on äitiyspoliklinikalle varattu käynnistyskontrolli, koska vauva on silloin...
  6. Leenu84

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Niin, sektiossa laitettiin sekä spinaali, että epiduraali, eikä niiden laitto tuntunut juuri miltään... Siis on todella henkilökohtaista varmasti, mutta itse ainakin pyydän mielellään jompaa kumpaa tilanteen niin vaatiessa..
  7. Leenu84

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Kivaa, kun täällä on keskustelu näin aktiivista! Kerkeän nyt päivitellä vain omaa napaa :ashamed: Mutta siis, tänään oli äippäpolilla painoarviokäynti ja vauvan painoarvio huima 3540g ja nyt siis rv 38+0. Jokseenkin kauhistuin, kun odotin piempää... Esikko leikattiin 39+0 ja hänen...
  8. Leenu84

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Haitulalle onnittelut pikku prinssin johdosta! Kiitos Unolmahöttö synnytyskertomuksesta, tuntui siltä että kaikki meni hyvin ja rauhallisesti, etkä ainakaan mitään kovia traumoja tästä synnytyksestä jäänyt. Sama homma, toivon ettei FB vähennä palstan aktiivisuutta sitten vauvapuolellakaan...
  9. Leenu84

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    paljon on taas tapahtunut, tuntuu et aika kuluu siivillä. Monet odottavat vauvan tuloa vaikka heti, mutta itse ajattelen kauhulla, ettei vielä syntys, vaikka viikkoja kasassa ok =) Johtuu siitä, että saatas remppa varmaan vasta 2 viikon päästä siihen kuosiin, että olis suihku ja lämmin vesi, nyt...
  10. Leenu84

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Niin ja kovasti tervetuloa uusille =) Todella mukavaa, että joukko kasvaa edelleen ja toivottavasti juttu jatkuu vielä vauvapuolellakin =)
  11. Leenu84

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Oi, jo toinen jouluhiutale on syntynyt. Onnea Piiaselle prisessan johdosta:flower::hug: Hauska veikkaus-arvuuttelu aloitettu, joten enköhän minäkin kanna arvaukseni kekoon. Seuraava joulutähtönen syntyy jo 12.11. Ja oma maha-asukas viihtyy mahassa vielä syntyen 11.12. tai 12.12. painaen...
  12. Leenu84

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

    Lolli onnittelut tyttären johdosta. :flower: Onpas neiti syntynyt pienillä viikoilla, mut onneksi kaikki on hyvin. Jään mielenkiinnolla odottelemaan lisää kuulumisia =) Itsellä on yliopistolle reissu edessä tälle päivää... Täytyy siis kohta lähteä ajelemaan idemmäksi. Leenu ja 34+0 POKS!
  13. Leenu84

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

    Heippa, Kivasti on taas kertynyt asiaa, mutta onneksi päivittäin kerennyt lukemaan, vaikka en kirjoittamaan ole selvinnytkään. Eri asia sitten muistanko mitään, kun raskausajan dementia vaivaa taas kympillä. Peukut kaikille, etenkin heille jotka joutuvat pelkäämään vauvan etuaikaista...
  14. Leenu84

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

    Sabinelle:hug::hug::hug: Sanoja ei löysy lohduttamaan, mutta otan osaa suruunne. Lueskelemassa olen käynyt, mutta kirjoittamaan en ole joutanut aikoihin... Äitiysloma alkoi eilen, koska sen varhennettuna halusin ottaa. Vointi on ollut ihan hyvä, selkäkipujakaan ei ole samaan malliin...
  15. Leenu84

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 SYYSKUUSSA***

    SaBiNelle :hug: Sanoja ei löydy lohduttamaan, mutta sen sanon, että sinulla on ihailtava asenne kaikesta huolimatta. Omat "ongelmat ja oireet" tuntuvat niiiiiiin tyhjänpäiväiseltä. Kiitos kauniista sanoistasi. Leenu 26+6
  16. Leenu84

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 SYYSKUUSSA***

    Vesirokosta: Esikoista odottaessa olin äitini kanssa aika varma, etten olisi sairastanut, mutta vasta-aine testit kertoivat, että olen sairastanut, mutta ilmeisesti todella lievänä. Olen myös ymmärtänyt, että viimeisellä kolmanneksella voisi olla vaarallinenkin sairastaa, joten kannattaa hakea...
  17. Leenu84

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Hei, Omaa napaa: tänään oli lääkäriultra. Selkäsärystä olen kärsinyt ja sanoin epäileväni lantion löystymääkin, mutta siitä ei lääkärin mielestä ole kyse. Jotakin harjoitussuppareita iltaisin on, mutta kohdunsuulla ei mitään muutoksia ollut, vaan kaikki ok. Vauvan paino jo 954g, eli vastasi...
  18. Leenu84

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Ei tykkää tästä uudesta... vihdoin sain kirjauduttua. nimenhuutoon: Leenu LA 9.12., KYS, 2.lapsi ja tyttöolo. Äitiyspakkaus tuli tosi nopeaan, hain postista viikko sitten. Katsoin pikaseen läpi ja sit jäi silleen. Ei ollu niiin ihku, mut ihan kiva. Mitään pesänrakennusviettiä ei...
  19. Leenu84

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    :flower: Aivan mahtavia uutisia. Nyt vaan peukkuja et kaikki menee nyt juuri niinkuin pitääkin. :hug: Jennylin ultrakuulumisia täälläkin odotellaan kovasti. Onnittelut muille hyviä kuulumisia saaneille ja sukupuoli-lupauksista. :flower: Omaa napaa sen verran, että hikeä pukkaa... Siis...
  20. Leenu84

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Komea maha Jennylillä =) Onnittelut rakenneultrakuulumisista ja tyttö-poika-lupauksista :flower: Sellasta aattelin kysellä, kun joku mainitsi pikkusesta toppapuvusta, jonka saa myös unipussimuotoon, niin minkämerkkisiä ja hintasia ootte tälläsiä löytäneet ja mistä? Ja lounasta...

Yhteistyössä