Donter, tilasin kangastukku.comista (siellä on aiemmin tilattuna ollu aina niin nopee toimitus ja edulliset hinnat). Tilasin ihan vaan coolmaxia, vaikka tarkotus oli alunperin tilata mikrofleeceä. Polyestermokkaahan kans vois kokeilla, tosin en tiedä onko sitä miten tarjonnassa. Ittee vähän alko yhtäkkiä jänskättää, että entä jos se vauvan peppu ei vaikka just tosta coolmaxista tykkää kun sitä mulla on kestoissa tosi paljon. Et pitää sit kokeilla noi muut vaihtikset siihen päälle, jos tarpeen. Oli tuota mikrofleeceä sitten jossakin aika edullisestikin, olikohan Kangas-Malla. Vähän vertailee sitten tietysti postikulujakin jne. Ajattelin nuo vaan leikellä ja siinä se. Mietin myös, että oisko pitäny ostaa semmosta riisipaperia mutta kun sitä ei kerta peruskaupasta saa niin olkoot nyt sit.
Onko tuo vadelmanlehtitee muuten hyvää? suositeltiinko sitä myös imetysajalle? Oon nimettäin vähän kade, kun olin suunnitellu että lipittelen sitä sitten..mutta enhän uskalla mitään ruveta nyt juomaan että pääsisin siihen suunniteltuun sektioon asti:xmas:
Mandy, ainiin..olin tosiaan tämän lahon pääni kanssa jo unohtanut koko fb-ryhmän olemassa olon.
What, kannattaa tosiaan ottaa iisisti. Ite huomasin, että ihan tavallinen suihkussa käynti ampuu mulla nuo verenpaineet sille rajalle että pitäis jo lähteä, jos ne niin koko ajan ois. Ja ne myös pysyy ihan pari tuntia sen jälkeen liian korkealla. Mulla ei onneksi tuota prodea ole pissassa kuin vähän tai +1, vaihtelee kovasti. Toivotaan, että teillä käynnistyy siellä pian itsekseen niin ei tarttis lääkkeitä popsia pitkään (vaikka voihan se olla että pitää synnytyksenki jälkeen vielä syödä).
L-84, mulla on kans mahotonta kuumuutta ollut. Saan ihan yöllä heittää yökkärit ja peitot mäkeen, mikä on silleen vähän huono kun mulla tihkuu yöllä jostain syystä tuota maitoa. Lisäksi tosi helposta tulee kuuma ja käet hikoaa.
Nachopallo, mulla kans selkä kipeytyy helposti ja on lonkat+selän alue puutuu kans. Musta tuntuu, että se liittyy tuohon vauvan kokoon sekä siihen että on niin vähän nukkuma-asentoja tarjolla. Huomasin, että herään yöllä siihen että nukun ihan selällään..että oisko jotain, et on ollu niin puutunu et oon vierähtäny niin päin sitten. Mulla onki vähän tapana käydä sit samalla vessassa, kun vaihdan kylkeä, että lähtee veri kiertämään
Hankin eilen lankaa ja aattelin virkata parit kuusenkoristeet. Vähän tekemistä, kun oli eilen niin supertylsää. Ei viitti oikeen siivota ja puuhastella, kun nuo verenpaineet on nyt niin hilkulla että parempi olla vaan. Mutta tuo oleminen on vaan ihan hirveen tylsää:xmas: Mua jo valmiiks naurattaa koko touhu, kun en tosiaan ole mikään käsityöihminen. Että toivottavasti verenpaineet ei kohise sitten tosta virkkailusta
Mukavaa torstaita kaikille! Tänään onki poksahtelupäivä, just huomasin:heart: (Jos tänään nyt on torstai..).
-metsis 38+0 poks!