Olinkohan minä sitten neljäs ja viimeinen kymppikerholainen? Vai olikohan muitakin vielä...
Onnea kaikille tällä viikolla vauvansa nähneille - ihanaa, että mitään kurjia yllätyksiä ei ole terveyksien puolelta kenellekään tullut.
Metsätähtönen puristiko kaveri teillä haarovälinsä niin tiukasti yhteen, että sen takia jäi salaisuudeksi? vai päätittekö, että ette halua tietää?
Tosiaan eilen ja aamulla jännitti ihan törkeästi, kun niitä liikkeitä ei ole tuntunut muutamaan päivään. Sanoinkin ultraajalle aluksi asiasta ja hän kysyi, että miksi jännittää ja kun kerroin, niin kyseli onko vuotoja ja sanoi, että ongelmien tullessa oli kyllä vuotoja ja sitten melkein samalla sekuntilla alkoikin sydän vilkkua ruudulla :heart: Kaikki oli hyvin ja lopuksi (todella ihana) ultraaja sanoi, ettei hän kyllä etsimälläkään löydä meidän vauvasta mitään vikaa. Halusi mm. ottaa kuvia jalkateristä, kun ne olivat hänen mielestään niin suloiset :heart: :heart: :heart:.
Itse olin vähän pihalla ja pitkään sydän hakkasi vielä sydämen sykkeen näkemisen jälkeenkin. Mutta kyllä mäkin sieltä aina jotakin tunnistin
Lopuksi kysyi, että onko meillä mitään kysyttävää ja olihan meillä, kuulemma se klassinen kysymys
Vastaus oli, että
hän on nainen - pimpin pongasi kuvauksen aikana. Mutta kuulemma ei hän poikaa sinne laitokselle ota, jos sellainen kuitenkin sattuisi tulemaan, kun kyselin uloslähtiessä, että onko varma asiasta
Eli pieni tytön tyllerö olisi tänne tulossa :heart:
Lopussa aloin vain itkeä, kun kaikki oli hyvin - jotenkin jännitin ihan tosi paljon, että joku olisi hullusti, vaikka yleensä olen aika rentoa sorttia jännityksien kanssa.
Riia88 meilläkin miekkonen mietti ultran jälkeen, että tuleekohan lapsetamme minun erittäin tyttömäisen ja täysin naisvaltaisen lajin harrastaja (oma urani jatkuu valmennuksena jo hmm 11. vuotta) mutta samaan hengenvetoon sanoi, että kyllä tyttökin voi pelata jalkapalloa. Nyt illalla se jo hymyssä suin suunnitteli, että rakentelee tytön kanssa legoilla. Hän totesi, että onneksi tytötkin leikkii legoilla ja että nekin varmasti tykkää technic legoista
Vähän myös mietti, että voisi hän sillekin näyttää auton korjaamista, että perheessä olisi kaksi, jotka tietää autoista jotakin... :heart: Eli kuitenkin ihan onnessaan ja innoissaan on tytön tylleröstämme pienestä poikatoiveestaan huolimatta.
Jennyli todella kurja ultraaja, mutta onneksi kokemattomat ovat myös usein tosi varovaisia epävarmuudessaan eli jos rakkuloissa todella olisi jotain huolestuttavaa, niin kyllä hän olisi jatkotutkimuksiin ohjannut. Eli en usko, että asiassa todellakaan olisi mitään huolta. Ehkä tiedän kuopuksenne haluaa kanssa itselleen maailman parhaan leikkikaverin (kun isoveikoillakin on...) ja laittoi tilaukseen pikkuveljen, kun oli sitä mieltä, että juuri sinä olet maailman paras äiti pienille pojille (teidän perheessä) :heart: Ymmärrän silti täysin, että vaatii totuttelua ajatukseen, että tyttöä ei perheessä koskaan tule olemaan, mutta toisaalta vannomatta paras
Azalea + Luru 20+3
p.s mulle ei tullut myöskään sellasta oloa, että heti pitäisi mennä ostamaan mitään sukupuolelle suunnattua vaatetta...toisaalta oltiin jo päätetty, että nyt alejen jälkeen seuraavat ostetaan sitten hulluilta päiviltä tms. että ei mitään normihintaisia.