Hakutulokset

  1. H

    minäpä vaihdoin nikkiäni, mutta ettepä arvaakaan kuka olen...

    :laugh: :laugh: :laugh: öööh joo tota noin :D ... siis mä vaihdoin, mutta ei se sit vaihtanutkaan.
  2. H

    minäpä vaihdoin nikkiäni, mutta ettepä arvaakaan kuka olen...

    :D !!! tätä täytyy vielä hieman muokkailla illalla, mutta tästä tää idea lähtee.
  3. H

    ..

    minun mieheni ei IKINÄ sanois noin mun vanhemmilleni!!! |O sais olla vika kerta.
  4. H

    meillä menee lapset nyt pihalle uimaan isoon vesialtaaseemme ja tää mamma pulahtaa mukaan suihkun jälkeen:)

    pidätte hulluna tai ei, mutta siinä meille yhteistä hauskaa puhaa... :saint:
  5. H

    s*taanan mies!Nyt isot halit taksikuskille kannelmäen prismassa!!

    ihana kuulla, että teillä menee nyt paremmin. ehkä pieni tauko kaikesta tekee hyvää ja asiat selkeytyy myös miehellesi. =)
  6. H

    Meidän naapurit HUUTAA pihalla

    jesh hienoa!!! =)
  7. H

    Meidän naapurit HUUTAA pihalla

    meil sama juttu, naapurin miesystävä parkkeeras AINA meidän paikalle. kerran jätettiin auto sen auton taakse vinottain , niin et joutu tuleen pyytämään auton siirtoa ja siihen loppu parkkeeramiset. :kieh:
  8. H

    kuka muu taistelee uhmiksen kanssa nukkumaan menosta???

    B) niinpä. on tää välillä niin rankkaa touhua, tää vanhemmuus. huhuh.
  9. H

    onko jollekin tehty yli 3 sektiota???

    mullekkin 3 ja neljäskin sais tulla vielä, mutta miettisin vaan ,että miten mahtaa ollakkaan enää sen jälkeen. :/ rouvarajatapaus: millä aikaväleillä sun lapsesi ovat syntyneet??
  10. H

    Meidän naapurit HUUTAA pihalla

    saahan meteliä olla 23 asti, mutta ei se saa korviahuumaavaa olla kuitenkaan. :/
  11. H

    rinnoista tulee edelleen maitoa

    sama täällä, imetys loppu n. 1v 6kk sitten ja edelleen tulee maitoa. :laugh:
  12. H

    kuka muu taistelee uhmiksen kanssa nukkumaan menosta???

    meidän 2v oppis kiipeemään pois sieltä n. 1kk sitten.
  13. H

    kuka muu taistelee uhmiksen kanssa nukkumaan menosta???

    mä olen taas kantanut tota 2vuotista varmaan jo 50 kertaa sänkyyn... jätkäl silmät ristissä, mutta silti täytyy taas raastaa äitiä!!! |O |O |O
  14. H

    onko jollekin tehty yli 3 sektiota???

    oliko paljon kiinnikkeitä viimeisessä sektiossa ja oliko raskaus jotenkin vaikeampi monen sektion jälkeen?? =)
  15. H

    onko jollekin tehty yli 3 sektiota???

    :attn: kuinka monta yhteensä jos enempi kuin 3??
  16. H

    Meille tulee ero...

    voi itku miten surullista,mutta minusta suhteen pelastaminen kannattaa useinmiten. kävisitte tosiaan ammattiauttajalla jutskaamassa. me ollaan mieheni kanssa tarvottu läpi kallion ja aina ollaan selvitty. =) :hug:
  17. H

    kuka haluu mut perskärpäsekseen???

    ei ne uskalla, ku olen niin pelottava viikinki. :'(
  18. H

    kuka haluu mut perskärpäsekseen???

    :laugh: :laugh: :laugh: mulla sit ei varmaan ole.
  19. H

    kuka haluu mut perskärpäsekseen???

    :laugh: :laugh: ei mulla oo sellasta :'(

Yhteistyössä