kuka muu taistelee uhmiksen kanssa nukkumaan menosta???

äiti
Meillä 2v2kk vielä pinniksessä ja odotan kauhunsekaisin tuntein kun hän aloittaa sängystä pois kampeamisen. Nyt nukahtaa todella hyvin ja toivon et näin jatkuukin. Isoveljellä on ollut sitten aina hankalampaa, ehkä tuli opetettua ensimmäinen siihen, että nukutetaan ja ollaan vieressä. Nyt pojalla 4,5v tulee pissa-, kakkahätä, jano, halipula...
 
Alkuperäinen kirjoittaja leylalie:
Onko luvassa joku ikä milloin ne EI taistelis nukkumaan menosta?! Täällä on 4 ikuisessa uhmiksessa olevaa joita "Ei vielä yhtään väsytä!!!"
On. Ei meillä lapset kyllä yleensä vaeltele pitkin lattioita nukkumaan mennessään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Juuri tämän vuoksi meidän 2 vee nukkuu vielä pinniksessä. :whistle:
Meillä kuopus kipusi sieltä vuosi sitte pois. Oli sillon 1-v. Yleensä kyllä rauhottuu nukkumaan ihan ok. Tänään oon ehkä 15 kertaa kantanu takasi sänkyyn. Jäi päiväunet väliin, niin näkyy menevän yliväsymyksen puolelle. Nyt kyllä jo nukkuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
Meiän 1,5v karjuu täyttä kurkkua sängyssä kun ei halua nukkua.. eikä mikään auta.. :headwall:

Minä taas en jaksa kuunnella sitä huutoa ja annan vielä vähän aikaa valvoa.... Mutta kohta kai se on pakko
No nyt hiljeni.. vihdoinkin.. :D

Mä en kauheesti uskalla toin antaa huutaa kun se alkaa haukkomaan henkeä.. mut jos mä annan sen tulla pois sängystä niin se istuu vielä puolilta öin kattomassa isin kanssa muumeja.. eikä vielä sittenkään nukahda suosiolla.. :kieh: hankala tapaus..
 
Meillä kans sellasia tapauksia kaksi. Kuitenki heti tulee uni silmään,kun malttavat olla hiljaa ja paikallaan. Juu ja aina on kummasti pissittää tai janottaa tms, vaikka just ennen sänkyyn menoa on ne asiat hoidettu... Onneks ei tarvii vielä aamulla lähtee minnekään
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Juuri tämän vuoksi meidän 2 vee nukkuu vielä pinniksessä. :whistle:
meidän 2v oppis kiipeemään pois sieltä n. 1kk sitten.
Meillä on kanssa kerran tullut pois, mutta taisi unohtaa, miten se tehtiin... :)
Meidän 1v. 9kk oppi pinniksestä poistulemisen puoltoistavuotiaana... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
Meiän 1,5v karjuu täyttä kurkkua sängyssä kun ei halua nukkua.. eikä mikään auta.. :headwall:

Minä taas en jaksa kuunnella sitä huutoa ja annan vielä vähän aikaa valvoa.... Mutta kohta kai se on pakko
No nyt hiljeni.. vihdoinkin.. :D

Mä en kauheesti uskalla toin antaa huutaa kun se alkaa haukkomaan henkeä.. mut jos mä annan sen tulla pois sängystä niin se istuu vielä puolilta öin kattomassa isin kanssa muumeja.. eikä vielä sittenkään nukahda suosiolla.. :kieh: hankala tapaus..

Toi viimeksi mainittu tapaus kuulostaa niin tutulta... :D :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Meillä ei taistella nukkumaanmenon kanssa, ihan siitä syystä kun lopetettiin päikkärit kokonaan kuukaus sitten. Kaikesta muusta sitten taistellaankin :/

Meilläkään ei aina nukuta päikkäreitä. Mutta silti menee aina vähintäänkin puolille öin... :whistle:
 
Isomuija
Täällä kans ravataan tälläkin hetkellä kun tyttö 1v9kk ei pysy sängyssä, ei hyvällä eikä pahalla. Ja pinniksestäkin oppi kiipeen pois aikoja sitten. Kiristää kyllä totaalisesti meitin hermoja.Ukko lähti vihoissaan just tupakalle sen takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Meillä ei taistella nukkumaanmenon kanssa, ihan siitä syystä kun lopetettiin päikkärit kokonaan kuukaus sitten. Kaikesta muusta sitten taistellaankin :/

Meilläkään ei aina nukuta päikkäreitä. Mutta silti menee aina vähintäänkin puolille öin... :whistle:
No höh, nukkuuko pitkään päivälle sitten? Meillä tuo kuopus herää 9 pintaan ja nukahtaa 20 illalla mukisematta (vaikkei ole siis todellakaan helpoin mahdollinen luonne-äitiinsä kuulemma tullut..)
 

Yhteistyössä