Hakutulokset

  1. H

    kuka haluu mut perskärpäsekseen???

    surrrrrrurrrurrrrur kakkeli!!! :saint:
  2. H

    kuka haluu mut perskärpäsekseen???

    niih, mutku ei mulla vielä ole suoloarvoissa heilahduksia. B)
  3. H

    kuka haluu mut perskärpäsekseen???

    :hug: :hug: :heart: :heart: :flower: :flower: :'( :'(
  4. H

    kuka haluu mut perskärpäsekseen???

    :D eiku mä en haluu väitellä, ku mä haluun luvallisen kiusaamisen ja härnäämisen. =)
  5. H

    kuka haluu mut perskärpäsekseen???

    ei mun elämä noin helposti hievahda, kunhan räiskyn ja rätisen välillä, mutta ei sun ja sipulin viesteillä nyt noin suuri vaikutus ollu. mua veetuttaa tää oksennustauti!!!!!!!!! |O |O |O :x
  6. H

    kuka haluu mut perskärpäsekseen???

    noh kiva kun tiesitkin jo valmiiksi etten ole sun peräpäässä. :D
  7. H

    kuka haluu mut perskärpäsekseen???

    mulla ei ole yhtään... :D
  8. H

    kuka haluu mut perskärpäsekseen???

    mulla on niin suuri veetutus päällä ,että elämä. nyt voisin ruveta vaikka jonkun peräpääksi. :kieh:
  9. H

    JA MÄ LÄHDEN NYT LITOON TÄLTÄ PALSTALTA!

    no mä nyt en kuitenkaan taida ottaa TEISTÄ mitään mallia itseleni fjonga ja sipuli. :o tämähän olikin taas kiva ilta plussalla. :flower:
  10. H

    JA MÄ LÄHDEN NYT LITOON TÄLTÄ PALSTALTA!

    no hienoo sulle, eikö olekkin mahtavaa olla täydellinen mami... :flower:
  11. H

    Provo 2007 - kun mikään ei riitä.

    niih pintelin:minusta on moneksi. =)
  12. H

    JA MÄ LÄHDEN NYT LITOON TÄLTÄ PALSTALTA!

    mua ottaa niin kaaliin nää sädekehän kiillottelijat, jotka eivät IKINÄ tee mitään virheitä. :x
  13. H

    JA MÄ LÄHDEN NYT LITOON TÄLTÄ PALSTALTA!

    täh??? onko sulla nyt joku pahakin ongelma fjonga??? mistä sä mitään tiedät mitä täällä on tapahtunut ja millä tavalla?? oletko kenties kärpäsenä katossa, vai miksi sinulla on oikeus tulla sanelemaan lakeja mulle?? :o
  14. H

    JA MÄ LÄHDEN NYT LITOON TÄLTÄ PALSTALTA!

    thats right!!! :o mä nyt luotan ,että täällä on turvallista palstailla myös lapset sylkyssä, sillä tämähän on äitien keskustelupalsta. eikö??
  15. H

    JA MÄ LÄHDEN NYT LITOON TÄLTÄ PALSTALTA!

    no juma sentään ,kun lapset oli olohuoneessa ,mutta ryntäsi tänne niin kovalla tohinalla ,etten ehtinyt sulkemaan läppäriä!!! sori olemassaoloni. :o
  16. H

    JA MÄ LÄHDEN NYT LITOON TÄLTÄ PALSTALTA!

    oho jestas, täällähän on näitä äiti perfektejä tuvan täydeltä!!! :o mihis te lapsenne tungette kun palstailette vai nukkuvatko lapset yhtämittaa??? jos esikko hyppää sylkkyyn juuri kun avaan ketjun ,niin mitäs siinä voi tehä, varsinkin kun kuva hyppäs silmille ilman varoitusta. :headwall:
  17. H

    JA MÄ LÄHDEN NYT LITOON TÄLTÄ PALSTALTA!

    mulla oli jumankauta 5v tyttö just sylissä kun avasin ketjun!!! |O |O |O
  18. H

    Tuli noista äklöistä kuvista mieleen...

    |O |O |O aivan järkkyä ja mulla oli tyttö 5v sylissä just sillo!!!!! nyt olen niin sairaan vihainen ,että!!!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O |O

Yhteistyössä