mulla on niin suuri veetutus päällä ,että elämä.
nyt voisin ruveta vaikka jonkun peräpääksi. :kieh:
nyt voisin ruveta vaikka jonkun peräpääksi. :kieh:
noh kiva kun tiesitkin jo valmiiksi etten ole sun peräpäässä.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mulle riittää koko muu palsta, kiitos. B)
No hyvä juttu.Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:noh kiva kun tiesitkin jo valmiiksi etten ole sun peräpäässä.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mulle riittää koko muu palsta, kiitos. B)
ei mun elämä noin helposti hievahda, kunhan räiskyn ja rätisen välillä, mutta ei sun ja sipulin viesteillä nyt noin suuri vaikutus ollu.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no minähän oon ärsyttäny sua tuolla toisaalla jo valmiiksi, joten mun kimppuun vain :wave:
Ne kaikki fanit... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mulle riittää koko muu palsta, kiitos. B)
tähän pitäisi tietty keksiä jotain nasevaaAlkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:ei mun elämä noin helposti hievahda, kunhan räiskyn ja rätisen välillä, mutta ei sun ja sipulin viesteillä nyt noin suuri vaikutus ollu.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no minähän oon ärsyttäny sua tuolla toisaalla jo valmiiksi, joten mun kimppuun vain :wave:
mua veetuttaa tää oksennustauti!!!!!!!!! |O |O |O :x
:hug: :hug: :heart: :heart: :flower: :flower: :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mullakin niitä on ihan riittävästi. :snotty:
niih, mutku ei mulla vielä ole suoloarvoissa heilahduksia. B)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:tähän pitäisi tietty keksiä jotain nasevaaAlkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:ei mun elämä noin helposti hievahda, kunhan räiskyn ja rätisen välillä, mutta ei sun ja sipulin viesteillä nyt noin suuri vaikutus ollu.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no minähän oon ärsyttäny sua tuolla toisaalla jo valmiiksi, joten mun kimppuun vain :wave:
mua veetuttaa tää oksennustauti!!!!!!!!! |O |O |O :x
juo osmosalia =)
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mullakin niitä on ihan riittävästi. :snotty:
mulla se yksi on perskyrpänen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:kaikilla tarvii olla oma palstaperskärpänen
Jep!! olen samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja minttukissa:kaikilla tarvii olla oma palstaperskärpänen
:headwall: lakkaa ny.... :snotty:Jep!! olen samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja minttukissa:kaikilla tarvii olla oma palstaperskärpänen
surrrrrrurrrurrrrur kakkeli!!! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:tänne vaan... :xmas: