mua ottaa niin kaaliin nää sädekehän kiillottelijat, jotka eivät IKINÄ tee mitään virheitä.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Siis mikä ihme sua vaivaa?Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:no juma sentään ,kun lapset oli olohuoneessa ,mutta ryntäsi tänne niin kovalla tohinalla ,etten ehtinyt sulkemaan läppäriä!!!Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Mä en todellakaan ole täydellinen, mut palstailen kuitenkin vain silloin kun lapset ei ole lähettyvillä..Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:oho jestas, täällähän on näitä äiti perfektejä tuvan täydeltä!!!
mihis te lapsenne tungette kun palstailette vai nukkuvatko lapset yhtämittaa???
jos esikko hyppää sylkkyyn juuri kun avaan ketjun ,niin mitäs siinä voi tehä, varsinkin kun kuva hyppäs silmille ilman varoitusta. :headwall:
Meillä ehkä helpottaa kyllä sekin että kone on makkarissa ja lapset sitten olkkarissa tai lastenhuoneessa jos ovat hereillä..
sori olemassaoloni.
Miten sä pystyit tostakin ottamaan itseesi, mähän just sillä sanoinkin et meillä kone sen verran syrjässä et helppohan mun on puhua kun eri homma ois jos se ois jossain missä lapsetkin pyörii!
Siis ihan sama, antaa olla.Se on näköjää yksi ja sama mitä mä laitan ni ottaa itseensä siitä.
:x