JA MÄ LÄHDEN NYT LITOON TÄLTÄ PALSTALTA!

  • Viestiketjun aloittaja BONITA alias joku ihan muu
  • Ensimmäinen viesti
BONITA alias joku ihan muu
ON SE NY -KELE KUN EI NOITTEN KUVIEN LAITTOA VOI TEHDÄ MAHDOTTOMAKSI KOKO PALSTALLE! AINA JOKU SAIRAS KEKSII LAITTAA JOTAIN TYPERÄÄ, JA KUINKAHAN MONI EHTII KATTOMAAN ALOTUKSEN NIIN, ETTÄ LAPSI EHTII VAHINGOSSA NÄKEMÄÄN JOTAIN, MIKÄ EI TODELLAKAAN OLE TERVEELLISTÄ LAPSEN SILMILLE/MIELELLE?!!??
TÄN PITÄS OLLA PERHELEHDEN KESKUSTELU!!!PALSTA, MINKÄ HIMPUTIN TAKIA TARTTEE VOIDA KUVIA TÄNNE TUNKEE???!!??? TÄNNE HIVUTETAAN KUVIA, JOTKA MUUTOIN ON NETISSÄ SELLAISISSA PAIKOISSA JOIHIN ALLE KOULUIKÄINEN EI TIETÄÄN LÖYDÄ. EIKÄ KAIKKI KOULULAISETKAAN.
 
ja mä en voi ku ihmetellä et eikö tosiaankaan voi palstailla silloin kun lapset ei ole sylissä?
queenofacco palstaili ennen ainakin vain iltaisin/öisin juuri sen takia kun sai tehdä sitä rauhassa ilman lapsia :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Anteeksi :ashamed: minä en yksin millään voi keretä kaikkia avauksia tarkistaa. :snotty:
Muutkin modet saisi olla hiukan useammin palstalla, kun modeiksi ovat halunneet... Eikö?!
Tiedän, että ilmaista hommaa, mutta siksi en edes haluaisi modeksi, kun tiedän etten millään kerkeä edes joka päivä POIKKEAMAAN täällä...
Ehkä lisää ahkeria modeja tarvittaisiin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ja mä en voi ku ihmetellä et eikö tosiaankaan voi palstailla silloin kun lapset ei ole sylissä?
queenofacco palstaili ennen ainakin vain iltaisin/öisin juuri sen takia kun sai tehdä sitä rauhassa ilman lapsia :flower:
Kun lapsi tulee sylissä käymään tai vaan halaamaan äitiään kesken leikkien, niin ei siinä ehdi sulkea ruutua (jos juuri on avaamassa jotain juttua, joka sisältääkin jotain :x ) ...
Ei sitä voi palstailua ajoittaa vain lasten poissa oloon tai nukkumisaikaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Kun lapsi tulee sylissä käymään tai vaan halaamaan äitiään kesken leikkien, niin ei siinä ehdi sulkea ruutua (jos juuri on avaamassa jotain juttua, joka sisältääkin jotain :x ) ...
Ei sitä voi palstailua ajoittaa vain lasten poissa oloon tai nukkumisaikaan...
noh lapsilla on isätkin ellei oo yh?
minä oon yh ja kummasti sitä löytyy rakoa jos toista kun lapset ei oo läsnä eivätkä tarvitse mua... klo 20 jälkeen huomattavasti enemmän kun menevät nukkumaan!!! päiväuniakin jotkut lapsista nukkuvat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Anteeksi :ashamed: minä en yksin millään voi keretä kaikkia avauksia tarkistaa. :snotty:
Muutkin modet saisi olla hiukan useammin palstalla, kun modeiksi ovat halunneet... Eikö?!
Tiedän, että ilmaista hommaa, mutta siksi en edes haluaisi modeksi, kun tiedän etten millään kerkeä edes joka päivä POIKKEAMAAN täällä...
Ehkä lisää ahkeria modeja tarvittaisiin. :D
Mä käyn täällä hyvinkin useesti päivässä ja poistan sen mitä huomaan.
Ja tähän aiheeseen sen verran, et ei mulla kävis mielessäkään availla mitään linkkejä täällä tai muuallakaan lapsi sylissä tai olla ees tässä koneella kun lapset tossa vieressä.
Ei modeiltakaan ihmeitä voi odottaa, kuitenkaan, oli niitä sitten 1 tai 20.
Silloin kun mä olin ainoa mode, eikä siitä täällä tiedetty, niin eipä tarvinnu paljoakaan poistella,
Heti kun modet tuli yleiseen tietoon ja lisääntyi, ni lisääntyi kyllä tää törkykin, ihan kun pelkästä uhmasta palstan moderaattoreja kohtaan.
No niin tai näin, me tehdään jokainen parhaamme, linkkejä voi laittaa y-viestillä jos silmään sattuu(ei istuta tässä 24h) ja sillä tavoin on helpompikin löytää se ketju, kun tekemällä aiheesta monta avausta.
Ja suosittelen lämpimästi ettei niitä linkkejä auota ne lapset sylissä, tai vieressä tai muutenkin jos vähääkään epäilyttää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Kun lapsi tulee sylissä käymään tai vaan halaamaan äitiään kesken leikkien, niin ei siinä ehdi sulkea ruutua (jos juuri on avaamassa jotain juttua, joka sisältääkin jotain :x ) ...
Ei sitä voi palstailua ajoittaa vain lasten poissa oloon tai nukkumisaikaan...
noh lapsilla on isätkin ellei oo yh?
minä oon yh ja kummasti sitä löytyy rakoa jos toista kun lapset ei oo läsnä eivätkä tarvitse mua... klo 20 jälkeen huomattavasti enemmän kun menevät nukkumaan!!! päiväuniakin jotkut lapsista nukkuvat?
No mä olen tässä oikeesti samaa mieltä.
Enkä tarkoita tuomita äitejä jotka koneella istuvat lasten pomppiessa vieressä, vaan just sitä kun valitetaan noista kymmenistä linkeistä joita ne kullannuput on ehtineet nähdä, ni eikö kuiteski ois helpompi et ne koneella istunnot tehtäis ilman lapsia, tai ees jätettäis ne linkit aukomatta ni ei tarvis sitten täällä huutaa miten törkeetä on kun modet ei joka hetki ehdi siistimään niitä törkyjä täältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Sippe kiltti, kun ne kuvat eivät olleet linkkejä, vaan kuvia.
Dääm..
Meinasitko harkita sitä bannia?
Mä vaan sitäkin mietin et onko se ees yksi ja sama kaveri joka niitä laittelee, et auttaako sen yhden bannaaminen mitään jos niitä on viisi muuta :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Sippe kiltti, kun ne kuvat eivät olleet linkkejä, vaan kuvia.
Dääm..
Meinasitko harkita sitä bannia?
Mä vaan sitäkin mietin et onko se ees yksi ja sama kaveri joka niitä laittelee, et auttaako sen yhden bannaaminen mitään jos niitä on viisi muuta :/
Asetin bannin viimeisimmän kuvan jälkeen. Oletko vieläkin sillä kannalla, että sitä ei tarvita?
 
PahaSilmä
Sipuli et oo kyllä täällä edes käynyt ku et jo tajua, ettei ne ole linkkejä. Se käy tässä keskustelussa ilmi moneen kertaan. miten voit poistella asiattomuuksia, kun et viitsinyt lukea yhtään tarkempaan?
 

Yhteistyössä