Meidän naapurit HUUTAA pihalla

Siis karjuvat ihan mielettömällä volyymillä tossa takapihallaan, ja grillaavat. Kehtaisinko mennä kysymään voisivatko olla hiukan hiljaisemmin (siis puhua toki saa, ja nauttia kauniista kesäillasta, mutta nuo HUUTAA niin ettei omia ajatuksiaan kuule |O ) vai odotanko suosiolla klo 23 saakka, ennen kun menen rääkäisemään että turvat tukkoon?
En ole nipo, mutta toi melu on niin kamalaa, että kaverinikin kysyi että "mitkä bileet teillä on" kun soitti, vaikka puhuin keittiössä joka on toisessa päässä kämppää (siis mahdollisimman kaukana takapihasta ja parvekkeesta jossa noi möykkää) ja kaikki ikkunat+partsin ovi on kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
periaatteessa saavat möykätä pihallaan...hijaisuus tuskin missään vielä tähän aikaan.
Joo, tiedän ettei vielä ole hiljaisuus, mutta tuo meteli on jotain aivan uskomatonta. Harmi, ettei tähän voi liittää ääntä :D . Tällä kertaa siellä ei sentään ole helkutinmoisia vahvistimia takapihalla ja musiikki niin kovalla että seinät ja ikkunat rytkyy basson tahtiin, kuten kuulemma juhannuksena oli (ei oltu kotona, poliisit oli käyneet kertomassa kuinka kovin musiikkia saa kuunnella) .
 
ollaan asuttu rivarissa aiemmin ja kyllä siel ihmiset juhlivat äänekkäästi sinne klo 23 asti...ikinä ei kukaan mennyt sanomaan,eikä mun mielestä pidäkkään.
ja en kiellä etteikö olis välillä häirinny mua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
ollaan asuttu rivarissa aiemmin ja kyllä siel ihmiset juhlivat äänekkäästi sinne klo 23 asti...ikinä ei kukaan mennyt sanomaan,eikä mun mielestä pidäkkään.
Kyllä täälläkin juhlia saa, mutta esim. musiikin suhteen on kyllä tietyt rajat vaikka keskellä päivääkin.
No, metelöitköön klo 23 saakka, sen jälkeen käyn sanomassa. Mutta ennen sitä joku saa kyllä käydä siirtämässä sen pirssin pois meidän parkkikselta, ja jos (kun) se joku on kännissä, soitan kytät :kieh: .
Nuo on ainoat ärsyttävät naapurit. Kamalaa jumputusmusiikkia joskus aamuneljältäkin, kun tulevat baarista kotiin. Ja kerran se ukko tuli autolla pihaan kauheeta vauhtia (30 rajoitus koko alueella) , kömpi sieltä ulos Viking Linen kasseja kantaen, ja haisi ihan hirveästi viinalle. Huomasi varmaan kun minä ja yksi naapuri hieman katsottiin, ja sanoi että "anteeks, mä oon ihan vähän humalassa, mut en paljoa" :eek: . Olisi silloin kyllä pitänyt ilmoittaa poliisille, mutta en saanut aikaiseksi.
 
On tässä kyllä se hyvä puoli, että nyt mä tiedän miksi Mikko ja Kirsi erosi, ja sekin tuli selväksi ettei Pena oo koskaan oksentanut kännissä. Nyt täytyis enää tietää keitä on Mikko, Kirsi ja Pena :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
ollaan asuttu rivarissa aiemmin ja kyllä siel ihmiset juhlivat äänekkäästi sinne klo 23 asti...ikinä ei kukaan mennyt sanomaan,eikä mun mielestä pidäkkään.
Kyllä täälläkin juhlia saa, mutta esim. musiikin suhteen on kyllä tietyt rajat vaikka keskellä päivääkin.
No, metelöitköön klo 23 saakka, sen jälkeen käyn sanomassa. Mutta ennen sitä joku saa kyllä käydä siirtämässä sen pirssin pois meidän parkkikselta, ja jos (kun) se joku on kännissä, soitan kytät :kieh: .
Nuo on ainoat ärsyttävät naapurit. Kamalaa jumputusmusiikkia joskus aamuneljältäkin, kun tulevat baarista kotiin. Ja kerran se ukko tuli autolla pihaan kauheeta vauhtia (30 rajoitus koko alueella) , kömpi sieltä ulos Viking Linen kasseja kantaen, ja haisi ihan hirveästi viinalle. Huomasi varmaan kun minä ja yksi naapuri hieman katsottiin, ja sanoi että "anteeks, mä oon ihan vähän humalassa, mut en paljoa" :eek: . Olisi silloin kyllä pitänyt ilmoittaa poliisille, mutta en saanut aikaiseksi.
meillä kans siel rivaris monesti ajettiin meidän parkkipaikal.me ajettiin sit meidän auto sillai et siihen meidän paikal olevaan autoon ei päässy kuskin puolelt ollenkaan,jätettiin muutaman sentin rako,joutuivat kömpii hantin puolelta sisälle.muutaman kerran jälkeen ei enää ajettu meidän paikal
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
ollaan asuttu rivarissa aiemmin ja kyllä siel ihmiset juhlivat äänekkäästi sinne klo 23 asti...ikinä ei kukaan mennyt sanomaan,eikä mun mielestä pidäkkään.
Kyllä täälläkin juhlia saa, mutta esim. musiikin suhteen on kyllä tietyt rajat vaikka keskellä päivääkin.
No, metelöitköön klo 23 saakka, sen jälkeen käyn sanomassa. Mutta ennen sitä joku saa kyllä käydä siirtämässä sen pirssin pois meidän parkkikselta, ja jos (kun) se joku on kännissä, soitan kytät :kieh: .
Nuo on ainoat ärsyttävät naapurit. Kamalaa jumputusmusiikkia joskus aamuneljältäkin, kun tulevat baarista kotiin. Ja kerran se ukko tuli autolla pihaan kauheeta vauhtia (30 rajoitus koko alueella) , kömpi sieltä ulos Viking Linen kasseja kantaen, ja haisi ihan hirveästi viinalle. Huomasi varmaan kun minä ja yksi naapuri hieman katsottiin, ja sanoi että "anteeks, mä oon ihan vähän humalassa, mut en paljoa" :eek: . Olisi silloin kyllä pitänyt ilmoittaa poliisille, mutta en saanut aikaiseksi.
meillä kans siel rivaris monesti ajettiin meidän parkkipaikal.me ajettiin sit meidän auto sillai et siihen meidän paikal olevaan autoon ei päässy kuskin puolelt ollenkaan,jätettiin muutaman sentin rako,joutuivat kömpii hantin puolelta sisälle.muutaman kerran jälkeen ei enää ajettu meidän paikal
:D
meil sama juttu, naapurin miesystävä parkkeeras AINA meidän paikalle.
kerran jätettiin auto sen auton taakse vinottain , niin et joutu tuleen pyytämään auton siirtoa ja siihen loppu parkkeeramiset. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
On tässä kyllä se hyvä puoli, että nyt mä tiedän miksi Mikko ja Kirsi erosi, ja sekin tuli selväksi ettei Pena oo koskaan oksentanut kännissä. Nyt täytyis enää tietää keitä on Mikko, Kirsi ja Pena :D .
hih :D mistäpäin oot?tunnen juur tuon nimiset mitkä saatais hyvinkin olla samas paikas kaik :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
On tässä kyllä se hyvä puoli, että nyt mä tiedän miksi Mikko ja Kirsi erosi, ja sekin tuli selväksi ettei Pena oo koskaan oksentanut kännissä. Nyt täytyis enää tietää keitä on Mikko, Kirsi ja Pena :D .
hih :D mistäpäin oot?tunnen juur tuon nimiset mitkä saatais hyvinkin olla samas paikas kaik :D
Turustahan minä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
On tässä kyllä se hyvä puoli, että nyt mä tiedän miksi Mikko ja Kirsi erosi, ja sekin tuli selväksi ettei Pena oo koskaan oksentanut kännissä. Nyt täytyis enää tietää keitä on Mikko, Kirsi ja Pena :D .
hih :D mistäpäin oot?tunnen juur tuon nimiset mitkä saatais hyvinkin olla samas paikas kaik :D
Turustahan minä =)
hmm...tuskinpa sitten samat

:D
 
Vieras
Meidän naapurissa kesämökki ja äijä huudattaa musiikkia niin että sisälle kuuluu vaik matkaa pari sataa metriä.enpä uskalla mennä sanomaan ku on ukolla vähän hurjan maine.
 

Yhteistyössä