Hakutulokset

  1. O

    Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

    Kysyhän ihmeessä siltä lekurilta! Maalaisjärki sanoisi, että eihän vesirokosta ole mitään riskiä sikiölle kun äiti on sen itse sairastanut, mutta olisihan se hyvä saada varmistus. Mie olen kans kuullu jos minkälaisia urbaaneja legendoja aiheesta raskaus ja rokot... Meijän pojille ootellaan...
  2. O

    Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

    Polttaa! Ja mie ku luulin että närästys kuuluu vasta sinne loppuraskauteen, mutta ei. Rennietä ku kiskoo kymmenkunta päivässä niin siitä sitten seuraa sellainen hauskuus josta Roona82 kirjoitti eli toivoton ummetus :| Rennie kai on samaa tavaraa ku kalkkitabletit, eli jumitus on taattu. Että...
  3. O

    Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

    Hakkaan yhä päätä seinään. En enää niin kovin murehdi keskenmenoa, sillä raskausoireet jatkuvat ja mahakin jo pömpöttää, mikä ei kai ole harvinaista kun on kolmas kerta kyseessä. Tiputteluvuoto jatkuu, mutta siihenkin näköjään tottuu. Tyhmyyksissäni olen lueskellu keskusteluja sikiön (vai...
  4. O

    Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

    Täällä toinen pässi :headwall: Olen jo kahdesti käyny ultrassa kun tiputtelu vain jatkuu ja jatkuu, nyt 11 päivää. Molemmilla kerroilla löyty syke, mutta sikiö oli viisi päivää pienemmän kokoinen ku olisi kierron mukaan pitäny olla. Eli eilen oli mun laskujen mukaan 7+5 ja mittojen mukaan 7+0...
  5. O

    Röntgenistä

    Hei! Onkohan paikalla yhtään röntgenhoitajaa/lääkäriä/muuten asiaan perehtynyttä!?! Minun pitäisi käydä hammasröntgenissä, jotta implantin asentamista voitaisiin jatkaa. Olen kuitenkin saanut hyvin ristiriitaisia ohjeita siitä, onko pään alueen röntgenkuvaus turvallista raskausaikana vai ei...
  6. O

    Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

    Minulla ihan samanlaista! Vuotoa tulee joka päivä jonkin verran, mutta toisaalta raskausoireet ovat pahenemaan päin. Kävin vuodon takia varhaisultrassakin, jossa näkyi syke! Pitäisi yrittää ottaa päivä kerrallaan, mutta kieltämättä mietin paljon sitä, että tulis nyt pois jos on tullakseen eikä...
  7. O

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Liityn ketjuun minäkin, vaikka en varmaankaan pahemmin leskeydy, sillä mies ei aio ihan omin pikku kätösin meille taloa rakentaa ;) Aloitellaan rakennusprojektia Espoossa ja byrokratia ollaan saatu alulle. Tontti on pitkä ja kapea ja siinä on rakennusoikeutta 188 kerrosneliömetriä, joka tulee...
  8. O

    Äitit, keillä odotusaikana verenvuotoa/tuhruttelua

    Hep, täälläkin murehditaan vuotoja :( Kävin tämän viikon tiistaina ensin terveysasemalla vuodon ja alavatsakipujen takia: lääkäri tarkisti kohdunsuun ja lähetti labraan, mutta ei tietenkään osannut sanoa mitään varmaa. Labrassa otettiin mm. pieni verenkuva, pissanäyte ja valkovuotonäyte...
  9. O

    Keskenmenon oireet

    Milloin kannattaa mennä alkuraskauden ultraan? Joko viikolla kuusi on jotain nähtävissä? Nyt 6+4 ja vähän veristä vuotoa, ja mietin että olisi mukava tietää missä mennään. Raskausoireet jatkuvat kyllä yhä.
  10. O

    Kun ei itse olekaan perusterve?

    Hei, onko täällä muita, joiden vauvahaaveiden tiellä tai ainakin hidasteena on oma terveydentila? Millaisiin asenteisiin olette törmänneet esim. terveydenhoidossa? Ovatko lääkärit osanneet neuvoa lääkitykseen liittyvissä asioissa? Oletteko kokeneet toppuuttelua tai pelottelua? Itse...
  11. O

    Valmistuminen/Vauvakuume/Työelämään siirtyminen

    Lisää tuohon työllistymisongelmaan vielä omakotiprojekti ja sairastelua niin hahmottuu meijän soppa... Pimpelipom :O Ite teen lopputyötä ja töihin pääseminen olisi älyttömän tärkeää taloudellisesti, mutta vauvakuume on aivan kamala! Lähipiirissäni on näitä tuoreita maisterisäitejä paljonkin...

Yhteistyössä