Hakutulokset

  1. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Nanneli kirjoitti kokemuksestaan sokerirasitusjuomasta ja siitä ettei se ollut niin kamalan makusta mitä uset ovat siitä sanoneet. No mun piti tähän mainita että toisen lapsen odotuksen aikaan kävin sokerirasituksessa ja kun oli juoman aika niin join sen alas ilman mitään taukoja, mua janotti ja...
  2. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Minä taas täällä väsyneenä kärvistelen. Meillä on raksatäyteinen juhannus ja se on kyllä vaatinut veronsa. Sunnuntaista asti oon ollu todella väsynyt ja töissä on pitäny purra hammasta yhteen että jaksaa päivän läpi. Nyt viikolla oon tullu lasten kanssa töitten jälkeen kotiin ja mies saa mennä...
  3. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Mulla on kans aina odotusaikana ollut pientä ihokarvaa/untuvaa vatsan seutuvilla. Oon vaan tosi vaalea niin noissa ei mitään pigmenttiä ole, eli eivät kyllä näy mihinkään. Jaahas se alkaa sitten juhannus huomenna...ihanaa! Me mennään asumaan appivanhempien nurkkiin kun he lähtevät itse...
  4. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Täällä ollaan ilta levätty kotosalla, olis pitänyt mun mennä meidän raksalle siivoamaan mutta mulla on ollut nyt jonkin aikaa vihlovaa kipua alavatsalla niin jäin lasten kanssa kotiin sillä välin kun mies raataa yksin. Ja onhan tuota tultu oltua päivä töissä, niin ihan kiva välillä vaan makoilla...
  5. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Nanneli mulla on ollut hiivatulehdus koko raskauden ajan ja aina väliin oon käyttäny Canesten-kuurin ja toisinaan maitohappokapseleita. Lisäks syön maitohappovalmistetta. Mulla on aina Canesten ja maitohappokapseli-kuurien ajan tosi runsasta valkovuotoa, pikkuhousunsuojat pitää olla käytössä tai...
  6. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Muumimamma minkä kokosia sun aiemmat vauvat on olleet syntyessä? Mun esikoinen oli 4040g ja toinen 4700g, joten nyt tässä raskaudessa vauvan painoa seurataan tarkemmin raskauden lopussa. Aiemmissa odotuksissa en edes tiennyt että on isot vauvat tulossa (onneksi :laugh:) ja sokereitten kanssakaan...
  7. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Ultra- ja neuvola-ajat voi jättää mun puolesta pois, turhaa kuormittaa päivittäjää niillä kun ei niitä aikoja tule sieltä edes katteltua. Täällähän sitä käydään sitten jännittämässä tulevaa ultraa ja kertomassa kuulumiset =) Ja onnea meille kaikille kun ollaan saatu ilosia uutisia ultrista...
  8. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    ItuH tervetuloa mukaan kirjoittelemaan! Parisuhdeasiaan piti kommentoida että vauvan tulo koettelee varmasti jollain tapaa jokaista parisuhdetta, oli sitten pitkä tai lyhyt yhdessäelo taustalla. Meillä on aina vauvan syntyessä ollut parisuhde koetuksella kun molemmat on väsyneitä eikä ole...
  9. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Leijonamama just tuollasta samanlaista tuntemusta on mullakin ollut tänään. Pöntöllä ei uskalla paljoa ponnistella eikä kyykkyyn mennä. Mulla olo helpottu jo tuossa alkuillasta kun makoilin, mutta kävin äsken kaupassa ja sen jälkeen kylvetin lapset niin yhtäkkiä alko taas pieni paineentunne...
  10. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Kiitos Leijonamama udesta pinosta! :flower: Kesäkuu jo, aika menee siivillä eteenpäin. Paitsi se kesäloman oottaminen tuntuu edelleen ikuisuudelta vaikka työviikkoja ennen sitä on vain 6 jälellä. Normaalisti tuo tuntuis vähältä, mutta nyt en millään jaksais enää olla töissä, ei vaan huvita...

Yhteistyössä