Hakutulokset

  1. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Zoelle täältäkin suunnalta lähetän paljon voimia vaikeisiin aikoihin! :hug: Myös meidän perheessä on käyty uskottomuuskriisi läpi kolmisen vuotta sitten. Miehellä oli yhden illan hairahdus kun meidän toinen lapsi oli vain muutaman kuukauden ikänen. Parisuhde meillä oli ollut vaikeuksissa jo...
  2. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Mymmeli esikoista odottaessa ekat liikkeet tunsin rv17, toista lasta kun odotin tunsin liikkeet jo rv15. Nyt tässä kolmannessa raskaudessa liikkeet alko hiljalleen tuntumaan rv16, mutta niitä tuntuu hieman vähemmän kuin mitä aiemmissa odotuksissa. Tämän päivän ultrassa sitten varmistui se mitä...
  3. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Muruliini toivottavasti kaikki sujuu jatkossa hyvin eikä noita kipeitä supistuksia enää ilmaannu, aika pelottavia varmasti olivat! Onko sulla aiemmissa raskauksissa ollut vastaavaa vai vain tässä? Lapaselle myös supistuksettomia päiviä toivottelen, mulla aina väliin supistelee, vähän on joskus...
  4. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Sinnulille kiitos kun kerroit maidonluovutuskokemuksista! Tuo oli hyvä vinkki että olet pyytänyt verikokeen jo laitoksella valmiiksi, voisin myös sellasen varuulta pyytää. =) Viola ja Marlin mulla on myös toive lapsen sukupuolen suhteen, toivoisin poikaa sillä meillä on kaksi tyttöä ja...
  5. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Liitoskipuja löytyy myös multa, alkoivat vajaa viikko sitten. Häpyluut erkanee hiljalleen toisistaan ja kyllä on väliin ilkeän tuntonen, etenkin jos paljon istuu tai makaa pehmeellä... Aivan ihania ultrakuulumisia monet saaneet, onnittelut niistä!!! :D Mun vuoro on ens torstaina, jännittää...
  6. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Hei taas! Aivan upea aurinkoinen ja lämmin päivä ollut, ihan kesäfiiliksissä täällä! :D Imetyksestä on ollut puhetta. Itse toivon että imetys lähtee hyvin käyntiin ja voin imettää lähelle vuoden ikää. Mulla on molempien lasten kanssa imetykset lähteneet sujumaan ilman mitään ongelmia tai...
  7. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Jaahas lähti äskönen viesti liian aikasin, noh jatketaan vielä vähän ;) Liikkeiden tunteminen esikoisen ekat potkut tunsin rv17, toisen lapsen rv15 ja nyt tämän rv16. Liikkeet tuntuu iltasin kun oon syöny iltapalan ja makoilen heti sen jälkeen sängyllä. N 10min syömisen jälkeen alkaa...
  8. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Tikkaritar ite en ole montaa kertaa elämässäni kärsiny pääkivuista, mutta ne kerrat kun olen on kyllä olleet ihan tosi syvältä! Että osaanottoni lähetän kyllä sulle kun joudut niiden kanssa olemaan ja elämään... Ei siinä mitään jos on vaikka jalka saakutin kipeä tai liitoskipuja, pää kuitenkin...
  9. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Aika rientää ja vatsa kasvaa, alkaa olla melkosen iso mun raskausmaha :D Kohta raskauden puoliväli jo, tuntuu että aika menee vähän liiankin nopeeta, synnytys lähenee ja raskas vauva-aika alkaa vääjäämättä olla edessä :D Huh, mihinhän sitä on itsensä taas laittanut? Ite en ole kummallakaan...
  10. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Nelperi meillä vanhin lapsi menee syksyllä eskariin ja tulee sitten eskaripäivän jälkeen kotiin. 4-jää kotihoitoon. Meillähän on molemmat tyttöjä ja lyhyellä ikäerolla, leikit on päällä aamusta iltaan :D Mikäli ois vaan yks lapsi, saattaisin viedä kerran pari viikossa hoitoon jotta sais...
  11. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Luna ei mun mielestä miehen tartte olla neuvolassa mukana! Sinähän voit kertoa ne asiat hänelle mitä siellä puhuttiin, eikä siellä ees mitään niin ihmeellistä edes tapahdu.. Mulle riittää oikein hyvin että mies osallistuu odotukseen esim lukemalla vauva-kirjasesta mitä milläkin raskausviikolla...
  12. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Liitoskivuista mulla oli esikoisen odotuksessa ihan mahottomat liitoskivut! |O Häpyluulla tuntu kun häpyluun puoliskot alko erkaneen toisistaan ja tekeen näin tilaa tulevaa synnytystä ajatellen. Olo oli niin kuin olis ollut ruuvipenkissä missä väkisin erotetaan noita puoliskoita irti toisistaan...
  13. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Ihanaa, näin se aika kuluu ja nyt jo toukokuu! Lämpimiä ilmoja tässä kovasti odottelen. =) Pahoinvoinnista mulla vieläkin ajoittain tulee huono olo ja pitää käydä oksentamassa. Muuten ei vaivaa mutta yhtäkkiä saattaa alkaa etomaan ja sitten vaan pönttöön kurkkimaan :$ Nyt taitaa olla menossa...
  14. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Hyvää viikonloppua kaikille ja mukavaa lauantai-iltaa! =) Täällä ollaan hyvillä mielin, pääsin tänään miestä auttamaan meidän raksalle kun mun äiti hoiti meidän tyttöjä. Väliin tuon talonrakennusprojektin kanssa tuntuu että ikinä ei tuu valmista, mutta tänään tuli onneksi olo että hyvä tästä...
  15. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Vaunut vaikka meillä on kaksi lasta, on tuo vaunumaailma jotenkin kovin vieras edelleen... Oon vähän kuitenkin jo kattellut mieluisia ja tällä hetkellä olen tykästynyt Gessleineihin. Kuitenkin seisomalauta olis todella hyvä olla meillä, enkä tiedä saako noihin sitä :confused: Ja Saksasta tilaan...
  16. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Tervetuloa uudet mukaan kirjoittelemaan!=) Wentti sulla oli kyllä koettelemukset, onneksi kaikki kuitenkin hyvin!!! Ja aika nuivaa palvelua päivystyksen puolelta...paljon olis heiltä vaatinut ottaa sut ultrattavaks, toivottavasti saavat tuosta palautetta! Minä kävin tänään...
  17. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Kirsikka en olekaan seurannut vielä yhtään raskausblogia, nyt alankin seuraamaan sun kirjoituksia! :D Maakkuli oli varmasti ihanaa nähdä pikkuinen selvemmin, ja saada siitä kuva mukaan, vaikka sitten pepusta :laugh: Viola mulla on pääasiassa ihan hyvä olo jo, mutta kokopäivätyö väsyttää...
  18. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Tervetuloa kaikille uusille mukaan liittyneille, mukavaa kun keskustelu pysyy vilkkaana! =) Mistä olette ostaneet/katselleet hyvän näkösiä mammavaatteita? Mulla ei ole säästössä aiemmista raskauksista äitiysvaatteita joten uusia pitää hankkia. Tähän mennessä olen H&M:stä ostanu farkut ja...
  19. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Suvitar onnea hyvistä verikoetuloksista! =) Oireileeko sulla pahasti se viisuri, vai olisko poistoa voinu siirtää raskauden jälkeen tehtäväksi? Entä oliko sun hammaslääkäri tietonen raskaudesta? Mikäli hän on päättänyt että poisto kannattaa tehdä raskaudesta huolimatta niin sittenhän asia on...
  20. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    MarianneEmilia tulehan kertomaan ultrakuulumisia, toivottavasti sait hyviä uutisia! Et tarvi kohta enää dopleria kun alat tuntemaan liikkeet, sittenhän ne sydänäänet alkaa jossain vaiheessa kuulumaan ihan korvalla mahan päältäkin, en vaan muista millä viikoilla tuo oli...:D

Yhteistyössä