Hakutulokset

  1. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Lokakuinen voi miten ikäviä uutisia :'( ja sama suru oli kohdannut Vanessaakin, voimia teille molemille, todella surullista...:hug: Jouduin tänään melkein kolariin Toisen autoilijan vika olisi ollut, mutta onneksi mitään isompaa ei ehtinyt tapahtua. Sen verran ehdin reagoida että sain...
  2. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Tervetuloa mukaan Pömppis ja onnittelut plussasta!!! :D Perheelle kertomisesta meillä yritettiin esikoista 2,5 vuotta. Kaikki lähes tiesi että lasta toivotaan ja yritetään joten heti kun tuli plussa testiin niin kailotin sen kaikille :D Silloin myös ajattelin että jos meneekin pian kesken niin...
  3. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    PottuSäkki ientulehushan on tosi yleinen raskausaikana. Hyvin vaan harjaat aamuin illoin ja käytät hammaslankaa. Ite oon käyttäny raskausaikana apuna Meridolin-hammastahnaa (apteekista), maistuu aluks pahalle mutta toimii. Ite luulisin että sun tuhruilu johtuu menkkojen ajankohdasta, toivotaan...
  4. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Marjaana ite olin viimeviikolla muutaman päivän sairaslomalla kun olo oli tosi huono. Sen jälkeen mulla loppu oireet yhtäkkiä lähes kokonaan, ei oksettanut, pysty syömään melkeinpä mitä vain ja väsymys katos. Itekin vähän huolestuin. Muutaman päivän tuota oireettomuutta kesti, mutta kun palasin...
  5. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Emskis itse en menisi kesällä töihin ilman palkkaa. Silloin kun yrittäjäksi ryhtyy ja osakkaina tai työntekijöinä on nuoria naisihmisiä pitää ottaa huomioon sekin että he luultavasti äitiyslomia ja hoitovapaita pitävät. Sellaistahan se elämä on, sukupuuttoonhan tässä mentäis jos naiset...
  6. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Millamagia ihan samat ajatukset täälläkin, millon tää olo hellittää? Mulla onneks pahoinvointi jo aika paljon hellittäny mutta oon ihan hirveen väsyny...parhaiten jaksan aamupäivällä, mutta sitten alkaa tuskanen tie kohti iltaa. Iltasin pystyn oleen jalkeilla ja jotain pientä tekeen siinä 20-22...
  7. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Wimmi kannattaa soittaa neuvolaan ja pyyttää sairaslomaa jotta saat vähän levättyä. Tuo sun itkusuus ja ajatukset voi hyvinkin johtua ihan vaan väsymyksestäkin, sillonhan kaikki tuntuu paljon vaikeemmalta. Mulle tuputettiin taas neuvolassa sairaslomaa väsymyksen vuoksi, ei ole kuulemma hyvä olla...
  8. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Äiskä3:lle minäkin lähetän voimia ja pahoitteluni :hug: Wimmi eiköhän jokaisella ole jossain vaiheessa raskautta epävarmuuden/katumuksen tunteita raskautta kohtaan. Sinulla ehkä vähän voimakkaampana, mutta en olisi kovin huolissaan vielä. Kannattaa kyllä puhua neuvolassa niin tietävät missä...
  9. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Emskis minä myös luulen että mikäli raskautesi tulee synttäreillä ilmi, saattaa se latistaa juhlakalun iltaa ja fiilistä. Silloin muut vieraan tietenkin onnittelisivat ja keskustelu siirtyisi raskauteen ja vauvaonneen. Vaikka eihän tietenkään sinun raskautesi ole ystävältäsi pois, ja hän sen...
  10. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Kukkamekko voimia :hug: Mulla on ollut alusta asti tosi voimakkaat raskausoireet joten ihan iisisti oon voinu olla ilman utria. Nyt kuitenkin yhtäkkiä perantaina olo oli melko hyvä, ei juurikaan oksettanu ja jaksoin tehdä kotitöitä koko illan vaikka olin ollut päivän töissä. Sama homma jatkui...

Yhteistyössä