Hakutulokset

  1. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Kesä, Lisa Maria, Linnea, Luna, minäkin kirjoittelen vain tällä puolella joten on meitä onneksi vielä muutamia! =) Viikonloppu mennyt miehen kanssa meidän raksalla kun tytöt on olleet isovanhempien kanssa mökkeilemässä. Tänään ollut ihan takki tyhjänä, yhtään ylimäärästä energiaa ei löydy...
  2. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Äitijapojat suruvalittelut teidän koko perheelle :hug:
  3. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Marjaana tuossa rakenneultrassa nähdään sitten tarkemmin esim sisäelinten toiminnot ja rakenteet. Kun odotin esikoista kuuluin täällä kaksplussan sivuilla myös samanlaiseen odotusketjuun. Muistan että tuolloin ketjussa oli mukana odottaja jonka vauvalla selvisi vakavia rakenteellisia...
  4. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Ultrassa käyty ja kaikki hyvin! :heart: Oli helpottavaa ja ihanaa nähdä ja kuulla pieni ekaa kertaa. Hyvin oli kasvanut, 4 päivää isompi oli, mutta koska tiedän oviksen niin en ala laskettua-aikaa muuttamaan. Kätilön mukaan erittäin liikkuvaista sorttia pieni on, ja hän siellä tekikin kunnon...
  5. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Monet saaneet iloisia uutisia ultrakäynneillä, onnea kaikille niistä!!! :D Äitijapojat olet tänään ajatuksissa, toivotan oikein paljon onnea matkaan tälle päivälle! :hug: Tänään on sitten minun vuoroni mennä np ultraan Muuten en ole asiaa ehtinyt miettimään, mutta eilen alkoi jo vähän...
  6. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Äitijapojat nyt vasta huomasin sun viestin, kun aiemmin tuossa niin hätäseen vaan täällä kävin.. Sulla alkoi nyt sitten piinaavat ajat, ikävää kun ei tiedä selvyydellä mistä on kyse :hug: Täällä tietenkin ollaan hengessä mukana ja toivotaan vielä kun toivoa on! Jouduin passittamaan äsken...
  7. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    jk74 no olipas uskomattomia uutisia, onnea onnea!!! :D Siis miten noin oikein kävi että päivystävä lääkäri oli noin varma keskenmenosta? Miten sen sun kohdunsuun tilanne oli tänään naistenpolilla, ilmeisesti täysin kiinni kun kaikki on hyvin? Uskomatonta että päivystävä lääkäri on voinu arvioida...
  8. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    jk74 Myös täältä suuret pahoittelut ja voimia suuren surun keskelle! :hug: Mariah33 Tervetuloa mukaan! Nimistä meillä on kaksi tyttöä ennestään ja silloin kun esikoista odotettiin meillä oli sekä tytön että pojan nimi valmiina- Silja ja Väinö. Tytön nimi on meidän esikoisella, mutta mikäli...
  9. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Icy harmi että sulla edelleen noin surkea vointi! :hug: Mulla kans väsyttää paljon ja kahdessa edellisessä raskaudessa se loppukin vasta rv17. Pahoinvointi mulla on helpottanut onneksi jo paljon, mutta edelleen iltasin saattaa örkyttää, onneks ei kuitenkaan tarvi enää käydä pönttöön...
  10. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Täälläkin halutaan kuvaa Emskiksen masusta!!!:wave::D
  11. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Luna mulle ainakin neuvolassa sanottiin että tuo alun turvotus menee jossain vaiheessa ohitse :)
  12. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Voi kun Pupulin oli saanut surullisia ultrakuulumisia :'( Kovasti voimia toivotan sinulle ja miehellesi, ja onnea tulevaisuuden vauvahaaveisiin! Meillä eka ultra ensviikolla, vähän kyllä jo mietityttää että mitenhän siellä menee... HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ MEILLE KAIKILLE!!! :flower: Ihana ilma...
  13. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Sukupuolesta me ei haluta tietää sukupuolta etukäteen, ei olla sitä kysytty kahdessa edellisessäkään raskaudessa. Syynä se että musta se on kuin kurkkais joululahjaa etukäteen :D Kun mun miehen veli ja hänen vaimonsa odottivat esikoista ja ennen ultraa kertoivat että aikovat kysyä sukupuolta...
  14. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Lisa Maria onnittelut onnistuneesta sydänäänten kuuntelusta, varmasti helpotti mieltä! =) Mulla eka ultra on vasta 4.4 jolloin siis tarkoitus olisi ekaa kertaa kuulla myös sydänäänet...:whistle: Misu taitaa sun työpaikalla käydä kova kuhinakerho selän takana kun arvuuttelevat kilpaa että...
  15. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Zoelle onpas vähän kyllä erikoinen suhtautuminen siskoltasi. Taitaa tosiaan olla sitä tyyppiä joka stressaa jokaista asiaa. Eihän esim. vauvan syntymäajankohdalle voi itse mitään, outoa ajatella olevansa jotenkin epäonnistunut!?! :whistle: Kannattaa tosiaan pitää vähän etäisyyttä ja kuulla ne...
  16. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Marjaana itse järjestäisin häät ehkä jo tänä kesänä, vauva kainalossa suunnittelusta kun ei tahdo tulla mitään ;) Kivunlievityksistä Esikoisen synnytyksessä: aquarakkulat, ilokaasu, epiduraalipumppu. Kupuksen synnytyksessä: avautumisvaiheessa amme, ilokaasu, spinaali. Tähän kolmosen...
  17. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Mitä toivomuksia aiotte kirjata synnytyssairaalalle? Tässä omaa listaa mitä oon ajatellut: - Haluan ammehuoneen avautumisvaiheen vuoksi. - Mulla tuli esikoisen synnytyksen jälkeen verenvuoto, minkä takia haluan saada varalta lääkkeen sen ehkäisemiseksi kuten kuopuksenkin synnytyksessä...
  18. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Mulla on joko vatsatautia, tai sitten pahoinvointi on tullut kaksinverroin takasin...:x Mulla oli väliin pahoinvointi lähes kokonaan poissa, mutta nyt viikon ajan on tehnyt jälleen tuloaan. Esikoinen meillä oli kuumeinen ja oksensi perjantaina, mutta meillä muilla ei ole ollut mitään. Eilen...
  19. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Äitiyspakkaus meille tulossa 3 lapsi eikä aiota pakkausta ottaa. Esikoiselle sen otin ja mun mielestä se esikoista odottavan kannattaa ottaa. Saattaahan siinä tulla mukana jotain turhaakin, mutta ite ajattelen sen olevan ihana valmistautuminen tulevaan vauvaan...kyllä oli ihana silloin kun...
  20. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Viljonkka olipa ihanaa että sukupuolikin oli jo ainakin lähes nähtävissä! En ole ajatellutkaan että näin aikasin näkyis, vau!:D Me ei olla koskaan haluttu tietää sukupuolta etukäteen, eikä nytkään...pitää siis pitää silmiä kiinni kun muutaman viikon päästä on ultraan meno ;) Kirsikka kyllähän...

Yhteistyössä