Hakutulokset

  1. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Vilijonkka lämpimät onnittelut teidän perheelle! :heart: Kun luin tuon sun kertomuksen synnytyksen pitkittymisestä ja rankkuudesta oli se ihan kuin oma kertomukseni esikoiseni syntymästä. Mulla tosin kesti "vain" 2 vuorokautta mutta ennen tuota olin juuri puolenyön aikoihin alkamassa nukkumaan...
  2. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Hyvää lokakuuta kaikille!!!:D Kiitos Clearbook uudesta ketjusta ja Leijonamamalle synttärionnittelut!:flower: Uudet kirjoittelijat, tervetuloa mukaan porukkaan! Marlin ja Vihervaara oi miten jännittäviä aikoja elätte, tuntuu että itsellä on tuohon vielä piiiitkä matka että mitään alkaa...
  3. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Lämpimät onnittelut Nii ja Mirjami!!! Pitää varmaan itsekin alkaa tekemään viimosia tekemättömiä asioita hiljalleen valmiiksi kun näyttää että täällähän jo synnytetään oikein urakalla, vaikka uskon olevani vauvavatsan kanssa vielä ainakin kolmisen viikkoa. Taitaa mun baby olla edelleen kovin...
  4. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Millamakia onneksi kaikki päätyi hyvin ja saitte terveen vauvan perheeseen :heart: Toivottavasti pääset myös itse pian toipumaan ja nauttimaan vauva-arjesta, tuollainen kokemus varmasti kummittelee pitkään mielessä etenkin kun hormonitkin on pinnassa vauvan syntymän jälkeen :hug: Pecanpie...
  5. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Muumimamma erittäin paljon onnea teidän perheelle ja nauti nyt vastasyntyneestä, se aika menee niin nopeaan...:heart: Sinnuli minäkään en ole vielä valmis synnyttämään vaikka kaikki alkaa olla pian valmista vauvan tuloa varten. Kuitenkin on olo että kroppa ja vauva ei kumpikaan ole vielä...
  6. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Kääkkis ne häät on päivä ennen mun laskettua-aikaa!:laugh: Mutta onneksi kyseessä on maistraattihäät ja itse juhlassa ei ole lainkaan ohjelmaa, joten sen puoleen ei haittaa vaikka en pääsisi osallistumaan. Toivon kuitenkin että rakaus menisi sen verran yliajalle että voisin käydä hääjuhlassa...
  7. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Onnea kovasti Tacon perheelle tyttövauvasta!:heart: Mukavaa tosiaan alkaa saamaan tänne näitä vauvauutisia, meidän ketjussa niitä onkin odoteltu aika loppumetreille saakka, ja toki hyvä niin.:) Meillä oli lauantaina polttarit missä olin kaasona. Kova järjestely palkittiin ja päivä sekä ilta...
  8. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Perhehuone me ollaan sellasta toivottu mutta en tiedä saadaanko, meillähän on jo kolmas lapsi tulossa. Aiemmin ei olla perhehuoneessa oltu, mutta mulla tulee synnytyksen jälkeen hormonimylläkässä tosi ahdistunut ja surullinen mieli ja tästä syystä on toiveena että mies vois olla sairaalassa olo...
  9. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Oi oi Taco sulla alkaa h-hetki olla käsillä!!! Mulla on tullut ennen synnärille lähtöä molemmilla kerroilla varma tunne että nyt on tosi kyseessä ja synnytys on käynnissä. Onneks sulla on lapsi ennestään niin tiedät suunnilleen miltä tuossa vaiheessa tuntuu, vaikka eipä se kyllä paljoa auta jos...
  10. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Ihanaa kun olette jakaneet meille kaikille sairaalakassinne sisältöä!:flower: Jospa sitä itsekin nyt väsäis jonkin listan jääkaapin oveen valmiiksi. Mekin asutaan lähellä sairaalaa, mutta toiveena on tällä kertaa perhehuone joten olis ihan hyvä että kaikki tavarat olis sekä mulla että miehellä...
  11. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Mikäli jotkut jaksaa niin laittakaahan listaa mitä pakkaatte sairaalakassiin!=) Oon hiljalleen alkanut miettimään mitä sairaalakassiin aikanaan pakkaan, mutta nyt on taas menossa sata ja yks asiaa eikä ajatus riitä lainkaan sinne asti.. Olis kiva lukea mitä muut pakkaa ja ottaa sitten vähän...
  12. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Babyshowerit on varmasti olleet ihana ylläri niille joille sellaiset on järkätty! En ole koskaan itse ollut sellasissa osallisena mutta varmasti ihana juhla ystävien kesken! =) Tacollahan kuulostaa jo lupaavalta että pääset pian tositoimiin! Hurjaa, 3cm auki, varmasti tulossa nopea synnytys :)...
  13. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Nanneli kovasti onnea uudelle äidille!!! Menikö sulla ihan yhtäkkiä vain lapsivedet? Nopeaan olet kuitenkin avautunut esikoisen synnyttäjäksi! Hurjaa kun itse koko ajan ajattelen että tässä ollaan vielä ainakin 5 viikkoa raskaana, pitäis alkaa kuitenkin varalta asennoitumaan siihen että vauva...
  14. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Ristiäisistä enpä ole asiaa vielä yhtään miettinyt. Meillä on mun äiti ja anoppi aikasemmilla kerroilla järestäneet aika lailla kaikki ristiäisiä varten, joten toivon että hoitavat homman tälläkin kertaa. Seurakunnan tilassa ollaan aiemmilla kerroilla oltu, se on hyvä kun ei tarvi hosua...
  15. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Luna onko sulla tulossa enään lääkärineuvolaa? Täällä meilläpäin tuo synnytystapa-arvio tehdään lääkärineuvolassa ihan vaan käsikopelolla n. rv37-38. Eli masun päältä kokeillaan että tuntuuko vauva normaalin kokoselta, onko tulossa pää edellä sekä äidin lation mittaa. Tuota lantion aukon...
  16. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Tässä minun masukuvani rv 34+5 =) Eli meillä on kolmas lapsi tulossa ja tästä mahasta tulee isoja vauvoja ;) Edellisten mitat oli 4040g ja 4700g, nyt meen tän kuun viimenen päivä ultraan katsomaan ettei ihan yhtä isoa tulis tällä kertaa. Musta ainakin tuntuu että masu olis vähän pienempi kuin...
  17. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Jee ekat vauvat syntyneet meidän ketjuun!!! Onnea Yanalle ja koko perheelle! :D Nyt on kaikki hyvin eikä tarvi enää pelätä komplikaatioita =) Joo masukuvia vaan tulemaan, katson josko itse joutaisin huomenna kuvaamaan oman kumpuni. Ressiä pukkaa, tämä kämppä on ihan kaaos... olen yrittänyt...
  18. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Mirjami ihan samaa oon minäkin itkeskelly synnytyksen jälkeen kun sinäkin! :D Vauvasta olen ollut onnellinen, mutta laitoksella mulle on iskenyt ihan hirveä huoli siitä miten tämä lapsi selviää elämästä, esim kiusataanko koulussa, saako kavereita yms. Sitten olen samalla itkenyt kaikki maailman...
  19. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Leijonamama onneksi selvisit säikähdyksellä! Toivottavasti vuoto pysyy poissa ja saat ottaa rennommin loppuajan. Onneksi viikkoja on nyt niin paljon kasassa että synnytys saisi jo alkaakin mikäli jotain uutta hämminkiä vielä ilmenee. ItuH kylläpäs sun eksällä on kiire...olis varmaan ollut...
  20. D

    Lokakuun lapset 2013 <3 *syyskuussa*

    Maidon luovutuksesta sairaalalle minä oon sitä miettinyt ja täällä jossain vaiheessa siitä keskusteltiinkin. Mulle olis eka kerta tämä jos siihen nyt alan. Mulla on aiemmilla kerroilla tullut hyvin maitoa, ei kuitenkaan yli äyräiden, mutta pumppaamalla en ole saanut oikeen mitään herumaan. Tällä...

Yhteistyössä