Hakutulokset

  1. F

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Mukavaa keväistä maanataita kaikille! :wave: Nyt on neljä viikkoa takana pisteiden laskemista, yllättävän nopeesti mennyt aika. Pudotusta tosin vaan -2,9kg koko ajalta! Aika vähän mun mielestä...odotin ainakin kiloa enemmän. Mut toisaalta, eikös sitä sanota, että kun hitaasti putoaa, niin ei...
  2. F

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    RD; Joo, siis huomenna on kp9. Olinpas huolimaton, kun en lukenu päivää siitä listasta. :ashamed: Joten sä olit oikeessa! =)
  3. F

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    RD; mulla tänään kp 8/29-35, kun tuolla listassa näky lukevan kp9. Jos viitsisit vaihtaa sen. Kiitos! =)
  4. F

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Heippa! :wave: Ilmottautuisin mukaan! Taustalla olen jo ollut kuukausia, syysunelmaisia seuraillen... Nyt kun ei meillekään sitä toivottua vauvaa ole kuulunut, niin mukava olisi päästä näistä asioista juttelemaan. Mieskään kun ei aina jaksa kuunnella ja toisaalta en ihan kaikista asioista...
  5. F

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Mukavaa kun sain liittyä joukkoonne! =) Mukavaa kun toivotetaan tervetulleksi!!! =) Kaloriina; jos lisäät mut listalle niin mun alotusviikko on 4, alotuspaino 79.9kg ja pituus 158cm. Tän hetkinen paino on 77.3kg ja pudotusta viimeviikosta -700g. Tavotepainoks voit laittaa vaikka 60kg, ainaki...
  6. F

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Heippa! :wave: Mahtuiskos yks "mattimyöhänen" mukaan? Mulla olis kaikenkaikkiaan pudotettavaa n. 25-30kg, mut olisin jo tyytyväinen jos 20kg saisin pois! :) Pituutta mulla on 158cm ja painoa tällä hetkellä 77.3kg. Kolme viikkoa olen laskenut paikkareiden pisteitä ja paino tippunut 2.6kg...
  7. F

    21.1 alottavia?

    Tässä mun tulokset: aloituspaino: 79.9kg paino nyt: 77.3kg pudotusta 3vko:ssa 2.6kg Onkos täällä enään ketään muita, vai pitääköhän munkii hakeutua johonkin toiseen pinoon? :|
  8. F

    TE JOILLA MENKAT TULLEET RASKAANA OLLESSA!

    Huhuu!!! :wave: Eikö kellään tietoa???
  9. F

    21.1 alottavia?

    Oon mä täällä! :wave: Aika hiljasta on kyl ollu tässä pinossa... Onko muita mukana enään ollenkaan??? Mulla edelleen paino vaan junnaa paikallaan. Kohta kolme viikkoo takana ja pudotusta n. 1,5kg. Ahistaa!!! :/
  10. F

    TE JOILLA MENKAT TULLEET RASKAANA OLLESSA...

    Onko kellään kokemusta asiasta? Onko se kuinka yleistä? Milloin huomasitte olevanne raskaana? Oliko mitään yleisiä raskausoireita? Mulla tuli nyt menkat muutamaa päivää aiemmin ku piti, kp29(norm.31-35) Norm. kestää 5 päivää, nyt vaan 2 päivää ja sen jälkeen pientä tuhrua paperiin välillä...
  11. F

    TE JOILLA MENKAT TULLEET RASKAANA OLLESSA!

    Onko se kuinka yleistä? Milloin huomasitte olevanne raskaana? Oliko mitään yleisiä raskausoireita? Mulla tuli nyt menkat muutamaa päivää aiemmin ku piti, kp29(norm.31-35) Norm. kestää 5 päivää, nyt vaan 2 päivää ja sen jälkeen pientä tuhrua paperiin välillä. Mitään erityisiä oireita ei ole...
  12. F

    21.1 alottavia?

    Vaa'an lukemia ilmoittelen... Viime torstaina siis käväsin vaa'assa, vaikka niin vannoin etten käy kun maanantaisin. Silloin lukema oli sama kuin alotuspaino, eli 79.9kg. Tänään aamulla lukemat 78,0kg. Eli kahdessa viikossa -1,9kg. Paremminkin olis voinnu lähtee, mut toisaalta pitäis olla...
  13. F

    21.1 alottavia?

    Ompas täällä ollu hiljasta!!! Missäs kaikki on??? Tiigerille: Tosiaan mulla se selkä on melkosen rikki, enkä siitä syystä voi juurikaan liikuntaa harrastaa. Mut kaikki pieni mitä teen, lähinnä hyötyliikunta, niin en ota huomioon pisteissä. Nyt tuntuu että painoa tulee vaan lisää... Tiedä...
  14. F

    Stepper Viikkopino1

    Heippa! Kaikkia sivuja en jaksanu lukea, siksi kyselen että oletteko laihtuneet stepperillä polkiessa? Millasia pudotuksia tullut ja missä ajassa? Ajattelin kyseisen laitteen hommata painon pudotuksen avuksi pisteiden laskun rinnalle. Kellään kokemuksia tästä?
  15. F

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Täällä myös yksi pisteilijä! :wave: Taustalla olen ollut jo pitkään ja lueskellut juttujanne. Herkkupepulta tiedustelisin noista allevon jauheista. Ja jos muiltakin löytyy tietoa niin vastatkaahan toki. Eli paljonko on pisteitä noissa pusseissa? Itekin tilasin näytteet, mut en oo vielä käyttäny...
  16. F

    21.1 alottavia?

    Puntarissa käyty aamulla: aloituspaino: 79.9kg paino nyt: 78.3kg viikkopudotus: 1,6kg pudotus yhteensä: 1,6kg Jotain tällasta listausta ajattelin ite... Ei tarvis kenenkään pitää erikseen mitään yhteistä listaa, kun kaikki vaan ilmottais aina joka viikko ton saman listan. Mut kyl...
  17. F

    21.1 alottavia?

    Tuo lenkkeily ja kaikki muukin liikunta olis kyllä niin mainio lisä tähän laihikseen... Mut mulla valitettavasti selkä taas niin huonossa kunnossa, etten voi tehdä mitään. :( Kauheesti tekis mieli jumpalle ja lenkille, mut ei vaan pysty... No mut toivottavast viel joku päivä! :) Huomenna...
  18. F

    21.1 alottavia?

    Nyt jo kuudes päivä menossa ja innostusta riittää vaikka kuinka, ainakin täällä. Mukava kokeilla kaikkia uusia kevyitä ruokia niiden entisten ja ainaisten makaronilaatikon ja makkarakastikkeen tilalle! Eilen tein tosi hyvää jauheliha-kasvispaistosta ja salaattia. Ihme että kun on nyt syönyt...
  19. F

    PV:n pisteistä?

    Niia ja sitte jos viitsisit laskea samalla nää, kun kävin lidlissä ja löysin tälläset: CEREALS PATUKKA 30g: kaloreita 410/100g tai 123/30g ja rasvaa 9,3%/100g tai 2.8%/30g. MAUSTETTU RAHKA 500g: kaloreita 87/100g ja rasvaa 0,2%/100g. Kiitos tosi paljon jos viittit laskee mulle noi ja saahan...

Yhteistyössä