** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

en muista onko pixie sanonu että jää taustailemaan mut luulen kyllä että se olis käyny ees sanomassa et onko plussannu vai alottanu uuden kierron.. ku sillä on ihan hurjat päivät jo listan mukaan..
 
JJ-t: Mie en perustanut kevätvauvasta haaveilijat -pinoa (muistaakseni).. Olinkohan mie siinäkin jo mukana? :whistle: Dementiaa, ku sairastan välillä :D Mie vaan sit jossain vaiheessa rupesin tekee listaa.. Ja vieläkin sitä päivittelen :D

Luru Lude: Ku siulla tuossa lilypien janassa jossain vaiheessa oli neljäs päivä.. Muutama päivä sitten.. Ja sen takia olen laittanut väärin :ashamed:

meilinde: Nyt on sinutkin lisätty! Tervetuloa! :flower:

ipanapa-08: Tervetuloa myös mukaan! :flower:

Miten tätä palstaa on uudistettu? :whistle:
 
kun kirjoitin osoiteriville: kaksplus.fi eli jätin alusta www - pois, niin nyt on uusi ulkoasu.. Hiukan menee totutellessa taas. Mitäs nyt -puolella on oma aloitus tästä. Joillakin operaattoreilla saattaa mennä kauemmin kuin toisilla.

nea: Minulla toisaalta on pieni muistikuva siitä, että olisin ollut kevätvauvoissa, mutta en ole ihan varma.
 
luru mä lähden italiaan, mutten viitti hirveesti hehkutaa kun en haluais että porukka tunnistaa mua täältä, kun joskus juttu on tyhmäää ja välillä oikeen hävettää kun menee joku 10 raskaustestiä/kierto :LOL:

ei vieläkään tätiä :kieh: hassua kun tuntuu että kn olis niinkun auki..? puoli sormea mahtuu sisälle, mutta menkkoja ei tuu..eihän tää nyt sitten vois ovista olla...?? mitä ihmettä :headwall:
 
Jotenkii minen oikeen tykännä täst uudistuksest.. tuntuu et mittää meinaa ennee löytää ja noiki o outoja et uusimmat avaukset.. :ashamed: mut eiköhän tähä onneks totu ajan myötä :)

Bumba tosi hieno painonpudotus!! :hug: niin sitä pittää! Just tuo kilo per vko on ihanteellisin :) hienoa! :heart:

Mul ei mittää tarvetta oo laihduttaa (169/66) mut muutaman kilon vois koittaa saada pois, jos siten sais tota möhömahaa pienemmäks :D

Njahas.. kp12:ssa jo huitelee... jospa se ovis tulis vkon sisään.. tosin mul o jotenki nii vahva tunne et en ees ovulois täs kuussa.. mut ehk se sielt tulee.. tai ainaski o semmone olo et raskaudu en ainaskaan.. mut nooh, ens kierros sit :) ainaski mulle tekee parempaa tää et en mietikään raskautuvani vaan oottelen tavallaan aina uutta kiertoo ni ei tipu sit niist unelmistaan vaan yllättyis vaan upean ihanasti jos sitä raskautuiskin :)
 
HepsKatti
Nega tuli testattua nyt illalla herkällä testillä. Harmittaa, kun en vaan odottanut muutamaa päivää vielä sen testaamisen kanssa. Edelleen joudun siis miettimään, et testasinko vaan liian aikaisin vai onko ihan oikea nega.
 

Yhteistyössä