** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Kiharapää heips mullakin tässä laihis meneillään..vähän tota ylipainoa ni yritän nyt kaikkien kehoituksesta pudottaa painoa, jotta raskautuisin. Vaikka minua painavemmat ihmisetkin ruenneet odottamaan, mut kaikkea yritettävä =)
Mie meinasin seota kun yritin etsiytyä tänne, onks toi etusivu uudistunu vai oonko niin väsy et nään harhoja??!!!! Meinas jo hätä iskee etten löydä omaa poppoota....huh onneks löysin kuitenkin :D
 
erzi: Kyllä vähän tuo ulkomuoto on muuttunut.. Joo saa nyt nähdä miten käy.. Mutta ensin parantelen tämän flunssan tästä pois.. Sitten voin alkaa suunnittelemaan jotain.. Yritetäänkö yhdessä vähän stempata toinen toisiamme..

KP
 
ertzi ja kp tsemppia painonpudotukseen! mä tiedän että mun pitäs saada kans joku 5 kiloa pois,mutta minkäänlaista inspiraatiota ei ole!!herkkuja menee sillon tällön, että ei syömisen takia..mutta vähemmästäkin paino nousee, kun on koko ikänsä urheillut ja nyt en oo oikeestaan mitään tehnyt sitten marraskuun :ashamed: mä oon 176/68, tai olin joulukuussa viimeks ja ihanne mulle olis toi 65 kiloo eli 5 kg pois... olisko jollain vinkkejä..??
 
Khimaira
JJ-t Mulla sama ongelma- 5kg pitäisi saada pois :p
Meinasin jättää ekaksi kaikki herkut pois sillai, että aterioiden välillä ei saa napostella.
Sitten kotiin ei ostetan enää yhtään karkkia,yms. paitti karkkipäivänä :snotty:
Iltasyömistä vähennän niin, etten syö kuin hedelmän+yhden voikkarin (ilman levitettä, kinkkua, kurkkua,yms.päälle).
Yritän ruveta käymään joka päivä lenkillä- kunhan ilmat paranevat menen töihin fillarilla.
Ja mikä parasta: mies on luvannut ruveta mun kanssa! =)
Mä olen siis nyt 155/ 55......Mitkään housut ei mahdu hyvin |O
 
MOE
itse jatkan tätä palstalla kurkkimista, kun en nyt ihan taustailemaankaan ole kyennyt.
tosin pari päivää kun on poissa, ni ei ihan tarkkaan tiiä missä mennään ku täällä on edelleen niin ahkeria tyyppejä!

päivät ne sit kuitenkin oudosti suljuvat eteenpäin...jos kroppa on palannut vanhaan ikivanhaan :D kiertoon ni menkat alkaa ens viikolla, jota kyllä nyt todella toivon.
no pääasia, että edes jossain välissä alkavat ja itekseen.
huokaus.
jotenkin odottaa ja toivoo, että pääsee taas koittamaan, kuumeilemaan ja jännäämään...mutt entä jos ei sit uskallakaan...no onneks on tuo ihana mies.

urheiltua on tullu tänä ehkäsyaikana PALJON.
viime viikolle kirjasin ns harjoitusminuutteja 300!
ja olen tyytyväinen, pari huili päivää ja muuten joka päivä jotain.

tässäpä näitä omia, palaillan taas.
kaikille kivaa keskiviikkoa!!!
 
heippa kaikille pitkästä aikaa.. oon lukemassa käyny mut en kirjoittanut mitään kun ei tänne oikein mitään kuulu.. ovis oli ja meni.. tässä on nyt sellainen olo et ootellaan ens tiistaita ja tätiä.. ihana olo on taas kun päivät on niin kirkkaita ja aurinkokin näyttäytyy välillä.. jospa se pikkuinen haluaa meillekin kohta tulla kun mieliala paranee ja energiaa tulee lisää tuon kevään myötä.. vkloppuna haluaisin vähän shoppailee.. täällä on taas flunssaa ja yskää.. värjäsin hiuksenikin toffee suklaanruskeaksi.. olin siis ennen blondi.. ihanaa vaihtelua.. no höpinät sikseen..

plussatuuuulia kaikille :whistle: :wave:
 
Heippatirallaa kaikki! :wave:

Minua ei olekkaan näillä sivuilla näkynyt vähään aikaan. Ei vain ole ollut mitään asiaa. Mutta nyt... Oon menny ihan sekaisin! :headwall: Mulla on välillä tosi vahva tunne, että olen raskaana ja vieläpä uskon, että olen raskautunut edellisessä kierrossa. :headwall: Eihän se siis ole mahdollista, kun menkat tuli, mutta kuitenkin... :snotty: :ashamed: Ei mulla mitään oireita ole. Tai masu jomottaa melkein joka päivä ja tuntuu "kummalliselta". Ei varsinaisesti paineen tunnetta, mutta vähän sinne päin. ( Saako selvää mitä tarkoitan? :kieh: ) Tässä kierrossa en usko mahdollisuuksiin, kun ei olla alkukierron jälkeen sängyssä muuta tehty, kun nukuttu. :ashamed: Ei ole vaan nyt tehny mieli kummallakaan. Eli kaiken järjen mukaan en ole raskaana ja yritän sitä itselleni toitottaa, mutta en onnistu. :/ Palauttakaa mut pliiis maan pinnalle! :D :wave:

( Ai niin! Aivan ihana tämä uusi LOOK! :D )
 
Minulla on parina päivänä ollut huonoa oloa.. Eilen oli todella hauskaa olla töissä. Alkoi edellisenä iltana.. Oli aalto.. Ja sit töissä taas. Mutta nyt ei ole onneksi ollut.

Tänään oli ruotsin suullinen tentti.. Olin ihan paniikissa. En oo parina päivänä ollut koulussa, töiden takia ja yhden huilipäivän takia B) . Jonka takia panikoin ja sit sen, etten osaa suullisesti mitään. Sain H3! :eek: Ja mistähän mä sen sain =).

Tänään toinen opettaja palautti viime kurssille tekemäni toimintasuunnitelmat.. Tai luokkalainen palautti ne meille ja sanoi opettajan kommentit niistä. Minun toimintasuunnitelmasta oli sanonut: "älyttömän hyvä. ei moittimista". Kävin sitten henkilökohtaisesti kysymässä siitä. Ni sanoi, että älyttömän hyvä. ei tarvinnut muutella mitään. Ei moittimista. :eek:

Itse kurssista sain H3, ku en ollut tunneilla ja, kun itse kurssi oli yksi osa isosta osuudesta.. Eli ei pysty antaa 5, kun ei ole koko kokonaisuus.

Mutta nyt excel:in koe alkaa.. voi ei!!!
 
TaikaSäde: Et oo jo testaillut? :whistle:

Itse kanssa tässä oon miettinyt, että jos testaisin varmuudella sen, etten ole raskaana.. Ku maha kasvaa.. Mutta ei mun mieles mahassa tunnu sen ihmeellisemmältä.. Mutta en tiiä.. Omaa mielikuvitusta.
Viime menkatkin oli oudot, mutta silti oli menkat.. Tiedä sitten haluaako testatakaan.
 
Red Dragon: En halua testailla turhan takia. :ashamed: Tulee vaan turhaan paha mieli, jos on nega. :ashamed: Testaan sitten, kun tämä kierto on kestäny yli 40 päivää, jos on siis tarvista. =) Ärsyttää tämä vauvakuumehormooni! :headwall: :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaSäde:
Red Dragon: En halua testailla turhan takia. :ashamed: Tulee vaan turhaan paha mieli, jos on nega. :ashamed: Testaan sitten, kun tämä kierto on kestäny yli 40 päivää, jos on siis tarvista. =) Ärsyttää tämä vauvakuumehormooni! :headwall: :headwall: :LOL:

Niinpä.. Mutta toisaalta.. Onko sikiölle kuinka vaarallista, jos hiukan nauttii vahvempaa.. Tuli nimittäin viime viikonloppuna hiukan otettua. Toisaaltahan se ois hyvä testata, vaikka varmuuden vuoksi.. Mutta en halua itsekään nähdä sitä negaa.

Kahtoo miten käy tässä kierrossa siis :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaSäde:
Mulla on välillä tosi vahva tunne, että olen raskaana ja vieläpä uskon, että olen raskautunut edellisessä kierrossa. :headwall: Eihän se siis ole mahdollista, kun menkat tuli, mutta kuitenkin... :snotty: :ashamed: Ei mulla mitään oireita ole. Tai masu jomottaa melkein joka päivä ja tuntuu "kummalliselta". Ei varsinaisesti paineen tunnetta, mutta vähän sinne päin. ( Saako selvää mitä tarkoitan? :kieh: ) Tässä kierrossa en usko mahdollisuuksiin, kun ei olla alkukierron jälkeen sängyssä muuta tehty, kun nukuttu. :ashamed: Ei ole vaan nyt tehny mieli kummallakaan. Eli kaiken järjen mukaan en ole raskaana ja yritän sitä itselleni toitottaa, mutta en onnistu. :/ Palauttakaa mut pliiis maan pinnalle! :D :wave:

Ihan kuin olisin ite tuon kirjottanu! Aivan samat tuntemukset mulla... Ymmärrän sua enemmän kun hyvin! :D
 
ipanapa-08: Onpa lohduttava kuulla, että on muitakin "hormoonihirviöitä". :LOL: :LOL: Oispa joku lääke, joka helpottaisi tähän luulosairauteen. :LOL:

Red Dragon: No, mun ei tarvii miettiä tuon alkoholin kannalta yhtään, kun en oo käyttäny yhtään melkein neljään vuoteen. =)
 
HepsKatti
Syysunelma romuuntui ja talviunelman haaveilut saa alkaa, se on nimittäin nyt mulla kp 1/32-36, aamulla menkat alkoi. Sai sitten tohon kiertoonkin lisätä yhden päivän, ennen riitti 35. No tästä se sitten taas lähtee.
 
Kiharapää totta ihmeessä tsempataan toinen toisiamme =) Itse käyn 2-3 kertaa/vko salilla ja pyrkiny koiran kaa vielä käymään lenkilläkin. Mulla tökkii toi syömis puoli, pitäs saada ruokavalio kevyemmäks ja herkuttelu pois :/ En nyt kauhee imelän syöjä oo, mut toisinaan tulee sit mässättyy koko viikon edestä.Mun pitäs saada sellanen 10kg pois ni alkas olla jo paremmalla puolella. Miten lie päässy toi paino nousemaan ihan huomaamatta, heh.
 
Huh hei, mitäpäs sitä sit.. tännään ehk lahtee ostaan change -liikkeest rintaliivit ko siel kuulema niin edullista :)

Sit mies tek eilen ruokaa, tooosi maukasta pitsaa yllärinä ku kävin siel jkl ja tulin takas tänne :) Saatii oppariiki vähä etiäpäi.. mut siit meide toimintaohjekansiost on tullu ny jo 36 sivunen ja siit viel puuttuu vähä juttuja :eek: miten kukkaan perehdytykseen tuleva jaksaa sen ees lukeva :D noh, ei oo mu murhe :p
 
:saint:
Olen lukenut noita teidän syysunelmapinoja, mut nyt aattelin et tuppaan kyllä tähän pinoon. Oon jonkun verran kirjoitellut tuonne kolmatta yrittäviin. Terveisiä vaan. täällähän te ootte sieltäkin! =)

Eli kolmas on haaveissa ja nyt on menossa yk 3. Kp 14/28-36. Alkaapi olla ne kuuluisat tärppipäivät. :xmas:

että semmosta. :wave:
 
Arghh...alkas täti poistumaan ja pääsis taas peittoja heiluttelemaan...mutta selkäni on kakkana prkle!!Kävin lekurissa ja sain piikit selkään ja lääkettä kassilisen..suututtaa kun on niin kipee.Mies joutu auttamaan sohvalta ylös kun erehyin pitkälleen rupeemaan.No toivottavasti selkä korjaantuu äkkiä ettei tärppi päivät mene ohi, eikä tätä kipua jaksa kyl muutenkaan.

Luppana tervetuloa joukkoon ja muillekkin uusille :flower:
 
Heippa! :wave:

Tuli tässä mieleen, että onko ketään, joka testailisi sunnuntaina 24.2 ?
Itse meinasin tuolloin testata jos täti ei ole kylään tullut, sillon olis mulla kp 35.

Tänään ollut hirveä nälkä koko ajan, lämmötkin ovat kohonneet :)
Rinnat ovat arat ja oikea rinta suorastaan kipeä ja kutiaa ja.. :LOL: No joo, ehkei enempää tuosta aiheesta :D Mutta yöjuoksut ovat jatkuneet, nimittäin vessajuoksut.. :p

Eipä ole testaaminen ehtinyt edes mielessä käydä kun aamuisinkin nukkunut lähes pommiin ja kiire ollut, että ehtinyt kouluu :LOL: Loppu- ja ensiviikko meneekin nopeasti muuttolaatikoita pakatessa kun sitten perjantaina 22.2 päästään muuttamaan :) Uudessa kodissa siis sitten testaillaan ;)

Pöh.. Naamakin kukkii.. :ashamed:
 

Yhteistyössä